Meidän vauva nukkuu omassa sängyssään aivan meidän sängyn vieressä. Nostelen sieltä yöllä syömään ja syötön jälkeen takaisin. Aamulla, kun mies on lähtenyt töihin siirrään vauvan vain vähän ylemmäksi oman peittonsa kanssa nukkumaan ja nukkuu siis vieressä.
Pelkään, että pyörimme jompi kumpi vauvan päälle. Olen kyllä välillä nukahtanut syöttäessä, ja kerran niin sikeästi, että olin kääntynyt ympäri jä kääntänyt selänkin vauvalle, että ihan unessa sitä on oltu. En haluais nukahtaa imettäessä, koska pelkään unissani vetäväni peiton sitten vauvan pään yli, koska syödessähän vauva on vähän alempana. Mieheen ei ole luottamista, joskus kun aamulla pitkään nukkuessa jätin vauvan meidän väliin, meinasi mies huitasta kädellään vauvaa kun unissaan oikoi itseään.
Helpommalla selviäisi jos voisi jättää vauvan viereen, mutta en uskalla! Itse en pelkää pyöriväni päälle, mutta mies voi kyllä huitoa ja peittojuttua pelkään.
Madie: voi kurjuus mikä tuuri sulla! Et ole varmasti kovaa läpsäissyt jos ei vauva siitä välittänyt.