Madie
Piirimestaruustason postaaja
Nyt nopeasti ennen kun lähdetään joulun viettoon reissuun täytyy hehkuttaa, kun meidän Niklas, joka tosiaan nukkuu aina ekan pätkän max. 3,5h ja muut korkeintaan 3h, mutta yleensä n.2h nukkui viime yönä melkein 7 tunnin pätkän! Siis herranjestas meinasin saada sydärin kun katoin kelloa. Itekin nukuin heräämättä siihen puol viiteen asti, jota syvästi ihmettelen. Joo ei tuu luultavasti jatkumaan, mutta ihana yllätys oli vaikka oliskin ainutkertaista :)
Varsinkin kun vertaa edellisyöhön, jolloin annettiin illalla korviketta ja sen päälle tissiä, jotta poika nukahtais helpommin. Yleensä nykyään menee 1,5 tuntia nukutukseen! No nukahti puolessa tunnissa, mutta kitisi jo tunnin päästä ekan kerran. Siitä tunnin päästä alkoi huutaa kunnolla ja en saanut hyssytettyä niin päätin ottaa viereen ja tissille vaikka epäilin, ettei oikeasti voi olla nälkä. Poika söi ahnaasti noin vartin, jonka jälkeen käänsi päätä ja oksensi kaaressa mun päälle. Nostin pojan oksennuksesta ja tämä päätti oksentaa vielä kerran ison lammikon äidin ja isän sänkyyn. Siitä vielä yksi oksennus isin tuomaan vatiin ja sitten siivoushommiin. Loppuyö nukuttiin sitten ilman petaria vierekkäin 2 tunnin välein heräillen.
Joten uskotte, että tänään olen huomattavasti onnellisempi kuin eilen ;)
Mutta nyt joulun viettoon Keski-Suomeen, joten hyvää joulua kaikki!
Varsinkin kun vertaa edellisyöhön, jolloin annettiin illalla korviketta ja sen päälle tissiä, jotta poika nukahtais helpommin. Yleensä nykyään menee 1,5 tuntia nukutukseen! No nukahti puolessa tunnissa, mutta kitisi jo tunnin päästä ekan kerran. Siitä tunnin päästä alkoi huutaa kunnolla ja en saanut hyssytettyä niin päätin ottaa viereen ja tissille vaikka epäilin, ettei oikeasti voi olla nälkä. Poika söi ahnaasti noin vartin, jonka jälkeen käänsi päätä ja oksensi kaaressa mun päälle. Nostin pojan oksennuksesta ja tämä päätti oksentaa vielä kerran ison lammikon äidin ja isän sänkyyn. Siitä vielä yksi oksennus isin tuomaan vatiin ja sitten siivoushommiin. Loppuyö nukuttiin sitten ilman petaria vierekkäin 2 tunnin välein heräillen.
Joten uskotte, että tänään olen huomattavasti onnellisempi kuin eilen ;)
Mutta nyt joulun viettoon Keski-Suomeen, joten hyvää joulua kaikki!