Eemi03
Kommentoinnin ninja
Siina on jotenki muuttunu parin viime päivän aikana ihan hirveesti. Siis ulkonäöltään. Jotenkin se on kasvanut muuten mutta posket on hieman pienentyneet ja sit se tietty et pahin näppylä aika on ohi. Naappeli ei ole enään punainen. Mut kaikki ristiäisis sano miten se on muuttunut ja mustakin tuntuu vaikka mä kattelen sitä koko ajan et se on muuttunu. Simätkin on kasvanu suuremmiksi ja ripset tullu pidemmiksi. Kaunistuu siis koko ajan. jos tuosta nyt voi enää kaunistua? (äitin mielestä)
Sitterissä meilläkin viihdytään. Ja siinä on hyvä saada nukahtamaan pienille torkuille ku vähä keinuttaa.
Olo on muuten jotenkin huojentunut nyt kun ristiäiset on ohi.
Jälkitarkastus vielä ens viikolla. Olis ollu viime ti mä mut mä oli merkannu väärän ajan ittelleni nii meni ohi. Vähänks harmitti. No jos nyt menis uudestaan oikeaan aikaan.
Sitterissä meilläkin viihdytään. Ja siinä on hyvä saada nukahtamaan pienille torkuille ku vähä keinuttaa.
Olo on muuten jotenkin huojentunut nyt kun ristiäiset on ohi.
Jälkitarkastus vielä ens viikolla. Olis ollu viime ti mä mut mä oli merkannu väärän ajan ittelleni nii meni ohi. Vähänks harmitti. No jos nyt menis uudestaan oikeaan aikaan.