Vauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ALKUPERÄINEN: Eemi03

Voi Elysee kovasti tsemppiä sinne. Ja toivotaan et tilanne pian helpottais. Jaksuja.

Voi kiitos,kyllä tämä tästä[:)]
Kiitos kun saan tänne purkaa tunteita<3

Voi elysee!!! En ees tiedä mitä sanoa.. hirmuisesti toivon sinne pikaistakin nopeampaa paranemista ja syömisen uutta nousua!!!

No nyt on kyllä kurjaa siellä Elysee!
Voin uskoa mikä tuska ja huoli vauvasta on,
sekä tietty vitutus jos peräkin rupee siihen sitte vuotamaan.[:@]
Kaikki paska tulee putkeen...[&o][:@]

Niin paljon jaksuja ja woimia sinne nyt vaan kun sylintäydeltä pystyy sinne heittämään!!!

millaista lääkettä poitsulle kannattas hommata tulevien rokotteiden varalle? tai siis niitten oireitten varalle..

Veeti tulee saamaan 3kk neuvolassa piikin molempiin reisiin sekä rotan suuhun ja vähän hirvittää millainen illasta tulee, varsinkin jos piikit nostaa kuumeen..rotasta meillä ei oltu ku kauheen väsyneitä..

Riitu, suppoja tai mikstuuraa. Apteekissa osaavat neuvoa tarkemmin. Itse en vielä ole joutunut lääkitsemään poikaa, mutta tarvittaessa annan varmaan mieluummin panadol-mikstuuraa suuhun. Ei oikein huvita kiusata pikkuista työntämällä suppoa pyllyyn :S

joo, kieltämättä tuo mikstuura kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta...oon joskus ite joutunu saamaan noita suppoja eikä kyllä kauheesti houkuta [:'(]

Meillä neiti taasen sitten ei suostu ottaan suuhunsa mitään makeaa tai muutenkaan outoa eli meillä mennään supoilla.
Nytkin kiva tapella 5krt pvässä kun joudun gaviscolia antamaan hänelle.

voi vitsit mikä lahopää mamma mä oon nykyään! Oltiin äsken kahvittelemassa sokoksella Asalin, Sartzan, Lidian ja Heiskun kanssa ja ennen kotiinlähtöä kävin vielä syöttämässä Niklasta ja päätin sitten tulla takaisin ihmisten ilmoille paidan napit auki[:D][:D][:D] Luojan kiitos huomasin itse eikä ehkä kauhean moni nähny. Vähän hävetti.
Plus meinasin mennä jo toisen kerran peräkkäin bussipysäkin ohi kun oon vaan niin aatoksissani, että unohdan painaa sitä helkutin nappia!

Tällaista tänään. Niklas nukkuu ulkona. Luultavasti herää ihan pian kun meillä on ollut vähän päiväunitaisteluita tässä pari päivää[>:]

Huhhuh,meiän neiti ei olekaan koskaan huutanut tälleen kun tänään..
Otin neidin sitteriin,menin suihkuun.
Kaikki oli kivasti ja jostain se sitte järkytty sydänjuuriaan myöden ja huus siitä lähtien 40 minuuttia.
Enpä ole neidin kuullut huutavan koskaan tuolla tavalla.!!
Mutta ite oon ny aivan sätkynä että jos se taas saa jonku zädärin ja rupee kiljuu kaupassa niin että tukehtuu limaansa.[:-][&:]
Onneks ollaan kotona jo...
Tilannettahan helpottaa se että oon helvetin väsyny juuri tänään kun mies siellä työmatkalla ja valvoin yöllä kun asiat painaa mieltä.
Kääk,mutta nyt vanhin tyttö juur tekee tuossa ruokaa ja saan rauhassa hetken istua ja kirjoittaa.
Muutoin Unnan kanssa menee mainiosti..ei mitään ihmeellistä..
vähän hekotellaan jo ääneen ja tarttui tänään molemmin käsin norsun kärsään [:D]

Mmm,niin Madie..kuinka usein mä mietinkään ulos mennnessä ohimennen sitä esimerkiksi että laitoinkohan mä housut ja onko ne oikein päin.?[:D]
Paita on välistä repsottanu millon mitenkin täälläkin...
Autolla ajaminenkin on aika riskialtista..pikkusen kun on hajamielinen...
Mietin aina että laitoinko lukkoon näytinkö vilkkuu huomasinko valot?
Huhheijjaa,onneksi ei vielä sen suurempia sattunut oo..kop kop.!![:D]

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12890508186960&itemcmd=move0&listSize=2&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1465221

Meitin kämppä on ny myynnis!!! huomenna näyttö ja huvittaa tosi kovaa siivota[&:]. Voi ku menis pian kaupaks nii ei kauaa tarttis pitää tätä siivoomisrumpaa yllä.

Meiän poika kuorsaa nukkuessaan...Nytkin nukahti sitteriin niin kuorsaus päällä täyttä häkää...[:D] Isäänsä tullut....Vaikka kuulemma mäkin kuorsaan...Enhän mä sitä itse kuule...Joten en kuorsaa...[;)]

Oih onpa Eemillä kaunis asunto! Ja hieno on rakenteilla olevakin mitä olen käynyt luuraamassa tuolta rakennusketjusta [:)]

Sme, meidän ipana kuorsaa kans [:D] Ja isä myös.. Yhtenä yönä äänitin puhelimella todistusaineistoa millainen meteli meillä on makuuhuoneessa. Isäntä kuorsasi, pojalla soi soittolelu ja ipana hihkui innoissaan yhden aikaan yöllä. Harmi kun tänne ei varmaan saa semmoista liitettyä..

Juolahtipa mieleen tuossa kun suihkussa käydessä ihailin mahamakkaraani.. Onko teillä vielä linea negrat näkyvissä? Vähän näyttäis siltä, ettei omani ole vaalentunut yhtään. Eikös sen pitäisi kadota kunhan hormonitoiminta tasoittuu? Vissiin ne hormonit on sitten vielä sekaisin [:D]

täällä näkyy kanssa... Napa on myös edelleen sellainen ulkoneva edelleen ja
kesän rusketus navassa näyttää tällä hetkellä siltä etten IKINÄ olisi pessyt sitä.....
Ihan tumman ruskea, yöks.......[:'(]
Ihan kun tuo maha löllyrä ei olisi jo tarpeeksi ällö ihan itsessään.... [:D]

Juu edelleen näkyy ja ihan yhtälailla, ku raskaudessa. [&:]
Ja tuo napa [:'(] IHAN KAUHEE! Meil pitäis alkaa ens kuus vauvauinti ja mä en kyl ala, jos mä näytän sit viel tältä. Palautuukohan tää maha koskaan siedettäväks?

Täällä kans linea negra pysyy matkassa. Ja toi napa tosiaan, mies kysy viikko sitte et millon oon käyny suihkussa viimeks, ku katto mun napaa. [&o] 

Takaisin