mohomaha
Kommentoinnin ninja
Huomenta täältäkin :)
Joulu se meni... Voih, täytyy ihan sanoo että Nean lahjat oli mulle mielusempia kun omani, vaikka itekin sain kaikkee kivaa ja mitä olin toivonutkin :D Nea sai muumia (nuppipalapelin), muumia (pappa ja mamma pehmon), muumia (lasten haarukoita) ja yhdet hello kitytkin (vaatteet) tais eksyä joukkoon. Mitähän muuta... Tutan pingviini-pyjama ja fixoni pallokuosisen haalarin, kylpyankkoja ja joku otavan kumpulaakson pompom ja avaruusmatka-kirjan. Ankka-vetolelu, villasukkia, tumput... Mitäs muut vauvat sai?
Paljon noita paketteja tulee ihan jostain mistä ei vois ees kuvitella saavansa :DD No vauvoille on varmaan vaan niin kiva ostella ettei kukaan voi vastustaa! Ja vastustamisesta puheenollen: kaikilla naispuolisilla ihmisillä on pakottava tarve tunkee jotain Nean suuhun. Ensimmäinen anto kuivattua aprikoosia, toinen meinas antaa suolakurkkua ja oma äitini sen ruisleivän kanssa touhottaa niin kovasti. Oma isänsä onnistu antamaan lautasliinaa jonka löysin kolme tuntia tapahtuman jälkeen kitalaesta kiinni :D
Pukki kävi ja Nea meni nopeesti käymään sen sylissä ja sit se alko vetää kaurapuuroo :D Pukki tuli niin myöhään, että Nea oli jo kiukkunen ja väsyny.
Joulu se meni... Voih, täytyy ihan sanoo että Nean lahjat oli mulle mielusempia kun omani, vaikka itekin sain kaikkee kivaa ja mitä olin toivonutkin :D Nea sai muumia (nuppipalapelin), muumia (pappa ja mamma pehmon), muumia (lasten haarukoita) ja yhdet hello kitytkin (vaatteet) tais eksyä joukkoon. Mitähän muuta... Tutan pingviini-pyjama ja fixoni pallokuosisen haalarin, kylpyankkoja ja joku otavan kumpulaakson pompom ja avaruusmatka-kirjan. Ankka-vetolelu, villasukkia, tumput... Mitäs muut vauvat sai?
Paljon noita paketteja tulee ihan jostain mistä ei vois ees kuvitella saavansa :DD No vauvoille on varmaan vaan niin kiva ostella ettei kukaan voi vastustaa! Ja vastustamisesta puheenollen: kaikilla naispuolisilla ihmisillä on pakottava tarve tunkee jotain Nean suuhun. Ensimmäinen anto kuivattua aprikoosia, toinen meinas antaa suolakurkkua ja oma äitini sen ruisleivän kanssa touhottaa niin kovasti. Oma isänsä onnistu antamaan lautasliinaa jonka löysin kolme tuntia tapahtuman jälkeen kitalaesta kiinni :D
Pukki kävi ja Nea meni nopeesti käymään sen sylissä ja sit se alko vetää kaurapuuroo :D Pukki tuli niin myöhään, että Nea oli jo kiukkunen ja väsyny.
Miten aika meneekin niin nopeesti.. vastahan me oltiin isomahaisia pulleroita. Kohta saadaankin jo juhlia ykkösiä. Näin muuten unta viime yönä että tyttö nousi seisomaan, onneksi ei sentään ihan vielä, vaikka eipä siihenkään varmaan kauaa mene, niin kova hinku tuolla on päästä eteenpäin.
ja toivottvasti paranette pian.ei se kiva kipeenä ole.
no, tavallisesti tykkään kyl touhuta ruokia yms. mutta iski flunssa ensin mulle ja sit pojalle, niin ei paljoa voinu tehä. Liekki oli hurmaava pikkutonttu jouluaaton, flirttaili ja esiinty ihan selkeesti, löyty ihan uusia ääniä mitä piti päästellä heti jos kaikkien katseet ei ollu hänessä
lahjaks tuli mm. UGG:it, ihana retrokuosinen kokopotkari, sormivärit, piiiitkä mäyräkoira-pehmolelu, Topi ja Tessu- dvd(tais olla enemmän äiskälle tää ;). Mut onneks aika maltillisesti onneks tuli noita lahjoja kun mun porukat oli pistäny rahastoon rahaa ja miehen porukat toi jo aiemmin uuet vaunut. Jouluaaton yönä sit iski pikkuselle kuume ja sitä podettiin loppuvisiitti, oli ihan hellyyttävää kun poika ei yleensä tykkää ihan viekus ees nukkua ja ny ku oli pipi niin piti nukkua koko ajan joko mun mahan päällä tai iskän kainalossa
varmaan sairastelu ja kyläily vei vähän mehuja niin väsytti. Viime yö meni taas aika normaalisti heräillen mut ehkä jotenki rauhallisemmin, vakio on että yöllä sukat ei pysy jalassa ja peitto on aina jossain makkaralla ja väliin ollaan ihan poikittain pinniksessä, ny yöllä näytti olevan ihan samassa asennossa mihin laitoin nukkumaan ja sukatki oli jalassa ;)
viime to luin muitten imetysongelmista netistä jotka muistutti rintakumien olemassaolosta, ne jotenki autto(ehkä vaan niin et ite rentouduin hieman ja tilanne jotenki muuttu niin et Liekki uskals syyä). Siitä lähtien on taas menny tissiä 2-3 h välein! helpoituksen huokaus!
mä en niin pysyis housuissani jos tietäsin et toinen jossain vaihees kosis!! :D
Yhteisenä saatiin sitten mun äitiltä Sodastream ja anopilta Partyalias ja 500€. Se laitettiin säästöön seuraavaa matkaa varten (joka muuten taitaa olla Dubaihin) :)
Ja omakotitalo olis just niin se mitä meiän perhe kaipais. Onnea matkaan!