Tervehdys sairastuvalta.. Tai no onneksi vaan minä sairastan, ihanaa vatsatautia, tarekmmin sanottuna ripulia!! On kyllä olo ollu niin kauhee ettei koskaan.. Ilmeisesti norovirus iski viime torstaina ja tänään on nyt eka päivä ku voi sanoa olevansa taas lähes normaalitilassa, millon lie voimat palaa taas lopullisesti :/ Vappua ei meillä tänä vuonna huomioitu millään tavalla, tylsää..
Olin la-su yön sairaalassa tiputuksessa, kalium arvo oli niin matala et henkilökunnan mukaan olisin krampannu pian kotona jos en olis menny sinne.. Hui!! Mietin jo et oisin ollu yksin pojan kanssa kotona saanu jonkun kohtauksen!! HIrveetä.. Tai sit ois voinu tulla sydänoireita ja halvaus.. Ei tosiaan auta rueta leikkimään terveydellä, varsinkaan kun on raskaana.. Nyt vaan toivon et pikkunen on vielä menossa mukana, se selviää perjantaina NTultrassa.
Mut muuten täällä menee ihan kivaasti. Poika kasvaa hyvin, ainakin luulen niin
24.5 meillä on 1v neuvola :) Ihan käsittämätöntä et vuosi on jo vierähtäny!!
Meillä myös poika on oppinu suukottamaan ja halimaan, se on kyllä ihan parasta
Muuten ei kyllä nyt oo oikein mitään uutta tullu, ainakaan en nyt just keksi.. Kävelyä harjoittelee kovasti ja seisoo ehkä hieman pidempiä aikoja ja useammin tuetta mut esim. uusia sanoja ei oo tullu.. Eilen sai ekaa kertaa kauheen itkukohtauksen selkeesti loukkaaantumiseta, hyvä ettei tukehtunu itkuunsa.. Mies laitto pöydälle mulle leivän ja poika nappas siitä kiinni (oltiin siis iltapuurolla) ja sai leivän päältä kinkun käteen ja samantien alko sit survoa suuhun.. No, mies otti sen sit pojalta pois kun aateltiin olevan hieman liian suolasta purtavaa vielä... Siitäkös toinen loukkaantu eikä millään meinannu itkusta tulla loppua..Oli pojalla sellanen ilme naamalla ettei vielä koskaan oo ollu. Eli ymmärrystä on tullu kyllä lisää :)
Tsemppiä
Lauralla Jeminan syöttöpuuhiin, oon kyllä samaa mieltä, et tyttö syö minkä syö ja varmasti tulee parempikin vaihe taas!!
Nii onhan meillä sen verran uutta tapahtunu et poika muutii viikko sitten omaan huoneeseen :) Ja kaikki on kyllä menny tosi hyvin. Ei oo heräilly öisin ollenkaan, niinku ei oikeestaan heräilly siinä meidän huoneessakaan.. Mut nyt minä toivon saavani aviollista huomioita hieman enemmän
Me oltiin pääsiäisenä viikon verran mummolassa pohjosessa, joten asiaan varmaan autto se, et oli siellä oppinu nukkumaan vieraassa paikassa, ja sit kotiin tullessa taas nukkumapaikka vaihtu..
Nii, ja imetyskin loppu pääsiäisreissulla! Ollaan siirrytty kokonaan lehmänmaitotuotteisiin ja sit pikkuhiljaa imetyskerrat väheni ja sit lopulta se loppu... Olisin ollu varmaan siitä ite jotenkin surullisempi tms ellei olis uus vauva tuloillaan, ihan hyvä pitää hieman taukoa..
Poika on senkin kyllä ottanu niin reippaasti, ei oo kiukunnu yhtään.. Julius on kyllä ihan todella sopeutuvainen poika, ei sitä tällaiset suuretkaan mullistukset hetkauta, kunhan ne tekee rauhassa ja hänen ehdoillaan