Ehtisköhän tässä hetken kirjoittaa, tuo neiti ollut nyt pari päivää niin känkkis kun vaan olla voi
Ei haluu olla sylissä mutta sittenkun laskee lattialle niin voi elämä mikä huuto..
Paljon tullut tekstiä, en varmaan kaikkeen ehdi kommentoimaan mutta nyt ainakin alkuun heti
Taatulle paljon voimia
Varmasti ottaa koville, mulla ei omakohtaisia kokemuksia niin en voi sanoa että tiedän miltä tuntuu mutta voin kuvitella että sattuu..
Mulla on aina ollut vain noita pienempiä elukoita ja koiran ja kanin menetystä ei oikein voi lähtee vertailee kun koira on kuitenkin niin paljon enemmän mukana siinä perheen arjessa.
Jenni90 Sun mies kuulostaa ihan samanlaiselta kun mun, sillä erotuksella että sun mies käy töissä, mun vaan istuu himassa koneella / sohvalla
Silloin kun olin itsekin kotona olin niin kypsänä siihen että mies oletti mun tekevän kaiken eikä voinut mitään tehdä vaikka oli myös kotona kaiket päivät, sitten vasta kun suutuin kunnolla niin sai jotain aikaseks. Nyt vähän tilanne helpottanut kun oon töissä ja miehen on pakko hoitaa lapsia mutta siivoomiseen ym. se ei kykene, "kun pitää noita lapsia vahtia".. sitten se olettaa että mä työpäivän jälkeen tai vapaapäivänä siivoon täällä niitten sotkuja, ja vahdin lapsia samaan aikaan. Silloinhan ei tietenkään voi niitä lapsia kattoa kun mä oon kotona..
Anskulle onnea uudesta kodista!
Meidän äitienpäivä meni vähän tähän tapaan
Iida sai jostain napattua itselleen oksutaudin.. Lähdettiin lauantaina kun pääsin töistä niin espooseen mun vanhempien luokse ja siellä sitten alkoi tyttö oksentelemaan. Tää on Iidalla jo neljäs vatsatauti alle vuodessa, esikoisella ei ole ollut yhtään koko ikänsä aikana, poika on oksentanut vain silloin kun opetteli syömään karkeampaa ruokaa eikä oikein tykännyt.
Tuosta huolimatta sunnuntai oli ihan mukava päivä, käytiin porukalla lintulammella kävelyllä ja katselemassa joutsenia ja muita lammen asukkaita. Iida pikku potilas tosin nukkui rattaissa koko reissun ajan, ja sitten paluureissulla mun isä antoi äidille ja mulle rahaa niin että saatiin käydä ostamassa itsellemme äitienpäiväkukat. Sanoi että parempi kun käydään itse valkkaamassa niin tulee ainakin oikeanlaiset
Ostin itelleni koristedaalian sipulin joka nyt ruukussa toivottavasti alkaa kohta kasvaa.
Sittenkun mentiin kotiin niin mies oli siivonnut, tosin ei ihan oma-aloitteisesti olin sille monta kertaa siitä sanonut, mutta kuitenkin
Iida on nyt alkanut välillä päästämään irti tuesta ja saattaa seisoa pitkiäkin aikoja ilman tukea jos ei huomaa mitä tapahtuu, heti jos huomaa että ei pidäkkään kiinni niin sitten pyllähtää pepulleen
Yhtenä päivänä seisoi pitkään ja piti kiinni hameensa helmasta, luuli kai sen olevan tukevampikin tuki
Meillä osataan myös nykyään juoda nokkamukista itse ja vilkuttamaan on oppinut. Kun lähden iltavuoroon niin tulee aina ovelle vilkuttamaan ja sanoo heehee, ja bussissa vilkuttelee ihmisille kuin mikäkin kuningatar
Ja vihdoinkin on neidille puhjennut kolmas hammas, pitkään se sinnittelikin vain kahdella
Nyt on noiden kahden alaetuhampaan viereen puhjennut kolmas.
Synttäreistä muuta ei olla vielä suunniteltu kuin että haluan tytölle leppäkerttukakun :) Varmaan ihan kotona ollaan ja kutsutaan mummit, vaarit ja kummit, ehkä joitakin ystäviä ja siinä se.. ei mitään kovin suuria bileitä.
Meilläkään ei neiti enää nukahda rattaisiin samallalailla kun ennen. Ostettiin juuri neidille uudet kärryt ja niissä kun istuu nyt kasvot menosuuntaan niin on niin paljon ihmeteltävää ettei toivoakaan että nukahtais.. Bussiin jos mennään niin sitten kyllä sammuu mutta ulkona jos ihan vaan kävellään niin sitten ei kyllä.
Ja aurinkorasvaa en oo ajatellut tytölle laittaa, esikoiselle mulla on jotain lasten aurinkovoidetta.. Kyllä mä ajattelin tämän kesän suojata neidin vaatteilla ja pitämällä varjossa, tosin jos on samanlaiset helteet ku viime kesänä niin saa nähä miten käy..