Cira
Näppärä viestien naputtelija
Mul oli kans joku pien käsitys tost et kotihoidon tuen saa vaik käviski töissä, jos muksu ei oo päiväkodis yms, ja oli itseasias tarkotus varmistaa se tänää kelan sivuilta, mutta kiitos Summerwine :) Tietäskö joku pystyyks myös opintotuen ja kodinhoidontuen yhdistää? Luulis nyt pystyvän... Puuttuu vielki se oppari ni jos parilt kk nostas opintotuen sitte.
Ja Gibsonille, niin voisko toi ihottuma johtuu samast ku meil... Eli meil on kans kaulas samanlaist ihottumaa, oli just muutaman kuukauden ja koitin rasvaa ennenku mistää ees kysyin mitää, mut eipä kyl auttanu se rasvaus. Ruokalapuista aika varmasti meillä tulee. Sekä niist mis on tarrakiinnitys että muovisist/kumisist. Poitsu ku tykkää rempoo niit lappui aina pois (vaikka kuinka kieltää :D ). On pitäny ostaa sellassii mis ois naru kiinnitys, jos auttas, mut en oo viel muistanu. Mutta siis, sit viimein kysyin lääkärilt samal ku käytii flunssan takii, niin neuvo laittaa miedoint kortisonirasvaa. Sit voi viikon max laittaa putkee ja sit pitää pitää tauko. Se autto kyl meil, mut tuli heti takasin niist ruokalapuist, enkä oo viittiny uuellee alkaa laittaa. Tosin meil sen parin kk jälkee levis ihottuma kaikkialle muualleki (pienempii länttei tosin), ja kaks tuttuu sairaanhoitajaa jo sanonu et näyttäs atooppiselt iholt. Mikä ei oo kovin kiva uutiin, koska yhdistän sen heti allergioihin, mitä oon koko ajan pelänny tulevan ku itel niin paljo, eli mitä todennäkösemmin jossai kohtaa pojalle niit allergioitki ilmaantuu.. Toivottavasti kuitenkaan ei.
En mäkää muista mitä muuta piti kommentoida. Lisäks luulin eilen kirjottaneeni vastauksen ja ihmettelin ku ei sit näkyny täs, mut kait mä sit en kirjottanukaa :D ajatuksissa vaa...
Se mun nyt ainaki sillo piti laittaa, et meil kans saanu tiuhempaa tahtii vaihtaa vaippaa maitotuotekokeilujen jälkee kuten mohomaha aiemmin kirjotti.
Heh, kyl nyt on mul rattait joka lähtöö :D Kävelyrattaat, parvekerattaat ja kaveri toi tänää matkarattaat lainaa... ärsyttää vaa ku nois kävelyrattais sen pohjan ja alhaal olevan tavaraloossin väli on suunniteltu niin kapeeks et just ja just saa maitotölkin tungettuu sinne, ni eipä tarvii kauppaostoksii ikiin sinne alle laittaa... S-marketin vihreet kestokassit on kyl ehkä paras "ostos" ikinä :D