Talvista sunnuntai aamua mammoille
Ihan masentavaa kun kevät oli jo hyvässä vauhdissa ja jalkakäytävät sulia ja eilen tuli taas lisää lunta.. ehkä se kevät ja kesä sieltä vielä joskus tulee
Nää uudet hymiöt on kyllä mielenkiintoisia
Tulee varmaan käytettyä tosi paljon..
Mullakin tänään vapaata töistä, pitkä viikko takana ja nyt on mukava vaan olla ja viettää aikaa lasten kanssa. Oli tossa viikolla kiva vuoro kun olin iltavuorossa josta olin kotona kymmenen aikaan ja aamulla oli herätys aamu vuoroon neljän aikaan ja yöllä sai nousta Iidaa rauhotteleen varmaan kolme kertaa.. Olin seuraavana iltana sit vähän koomassa ja nukahdinkin sitten jo tosi aikasin, mutta onneks tollasia vuoroja ei tuu kovin usein. Lapsiakin ehdin nähdä aamulla ennenkuin lähdin töihin ja sitten seuraavan kerran vasta seuraavana päivänä kun tulin töistä, olivat jo nukkumassa kun iltavuorosta palasin. Mutta kaipa tähän tottuu, viimeistään sitten kun neiti oppii nukkumaan yönsä, eli joskus teini-iässä varmaan
Tänään ollaan Espoossa mun vanhempien luona, oli tarkoitus mennä porukalla ihastelemaan uutta pientä serkkupoikaa joka syntyi n. viikko sitten mutta sisko on kipeenä joten ei sitten viitsitä mennä pikkuista tartuttamaan joten se siirtyy nyt ainakin viikolla eteenpäin.. Ehkä ihan hyvä, oonpahan turvassa tarttuvalta vauvakuumeelta vielä viikon
Sen sijaan jätän Iidan mummin hoitoon ja lähdetään esikoisen kanssa lastenkonserttiin kuuntelemaan lastenlauluja, poika on jo ihan innoissaan eikä meinaa pöksyissään pysyä. Koko ajan kyselee että koska lähdetään
Mitäs muuta... Iida myös nousee ja kävelee kaikkea mahdollista vasten, yhden käden uskaltaa irrottaa mutta ei molempia. Ihan hyvä vaan, ei sillä kävelyllä vielä niin kiire. Tykkää kävellä syöttötuolin kanssa ja työntelee sitä joka paikkaan mutta kärryn kanssa ei vielä osaa, kai se sitten menee liian nopeasti karkuun. Tyttö on nyt myös oppinut taputtamaan käsiä yhteen ja se onkin tosi hauskaa, aina ihan innoissaan taputtamassa kaikelle
Muuta uutta ei nyt vissiin oo tullutkaan, ei ainakaan tule mieleen, kontataan ja päristään ja tapellaan veikan kanssa
Sellaista meillä..