Heippa pitkästä aikaa! :)
Mun kone on temppuillu ni en paljoo tätä käytä, nyt toimii mut hitaasti.
Ekaks noihin kenkäasioihin summerwine meille ostettu Crocsit kokoa 21, Naperon ensikengät kokoa 20 (sopii jo nyt) ja sitte Hello Kitty lenkkarit kokoa 21. Eli 19-20 ois nyt se jalan koko mut kiinnostais tietää et kuin nopeesti se kasvaa. Ihania noi vauvojen kengät, varsinki noi Crocsit.
Sitten... älkää nyt kivittäkö :D mut meillä siirryttiin jo kokonaan lehmänmaitoon. Oltiin miehen kanssa molemmat samaa mieltä, kun tytöllä oli TOSI paljon ilmavaivoja ja luultavasti mahakipujakin ja sit sitä ripulia että aletaan hiljalleen antamaan Hyla maitoa. Ja on auttanu! viikko meni suunnilleen tuossa totuttelussa, lisäsin korvikkeeseen pikkuhiljaa enemmän sitä maitoa eikä tullu mitään vatsaoireita päinvastoin nyt ei oo mitään ongelmia. Tosi helpotus! välillä kannattaa siis luottaa äidin vaistoonsa. :)
Neuvolan tätikin oli sitä mieltä, että lapsen ei tarvii olla ihan just sitä vuotta ennen tavalliseen maitoon siirtymistä. Meidän tyttö on siis ihan alle viikon päästä 10kk. Muuten olisin odottanu ton maidon kanssa mut hyvä näin.
Mulla ois välillä kauhee into lähtee töihin mut en haluais noin pientä laittaa hoitoon. Melkonen pulma... meinaa vaan hajota pää täällä kotona. :/ Laitoin sitte eilen päivähoito hakemuksen 1.9 alkaen mut kun mulla on työnhaku edessä niin katotaan miten käy. Haluisin osa-aika töihin ni ehtis olemaan enemmän tytön kanssa.
Miten teillä muilla ketkä ootte töihin palannu on sujunu erossa oleminen pienestä? :) ja onko hyvin vauvat tottunu hoitopaikkaan?
Mun kone on temppuillu ni en paljoo tätä käytä, nyt toimii mut hitaasti.
Ekaks noihin kenkäasioihin summerwine meille ostettu Crocsit kokoa 21, Naperon ensikengät kokoa 20 (sopii jo nyt) ja sitte Hello Kitty lenkkarit kokoa 21. Eli 19-20 ois nyt se jalan koko mut kiinnostais tietää et kuin nopeesti se kasvaa. Ihania noi vauvojen kengät, varsinki noi Crocsit.
Sitten... älkää nyt kivittäkö :D mut meillä siirryttiin jo kokonaan lehmänmaitoon. Oltiin miehen kanssa molemmat samaa mieltä, kun tytöllä oli TOSI paljon ilmavaivoja ja luultavasti mahakipujakin ja sit sitä ripulia että aletaan hiljalleen antamaan Hyla maitoa. Ja on auttanu! viikko meni suunnilleen tuossa totuttelussa, lisäsin korvikkeeseen pikkuhiljaa enemmän sitä maitoa eikä tullu mitään vatsaoireita päinvastoin nyt ei oo mitään ongelmia. Tosi helpotus! välillä kannattaa siis luottaa äidin vaistoonsa. :)
Neuvolan tätikin oli sitä mieltä, että lapsen ei tarvii olla ihan just sitä vuotta ennen tavalliseen maitoon siirtymistä. Meidän tyttö on siis ihan alle viikon päästä 10kk. Muuten olisin odottanu ton maidon kanssa mut hyvä näin.
Mulla ois välillä kauhee into lähtee töihin mut en haluais noin pientä laittaa hoitoon. Melkonen pulma... meinaa vaan hajota pää täällä kotona. :/ Laitoin sitte eilen päivähoito hakemuksen 1.9 alkaen mut kun mulla on työnhaku edessä niin katotaan miten käy. Haluisin osa-aika töihin ni ehtis olemaan enemmän tytön kanssa.
Miten teillä muilla ketkä ootte töihin palannu on sujunu erossa oleminen pienestä? :) ja onko hyvin vauvat tottunu hoitopaikkaan?
Lähti aika hyvin ja nyt on taas ihan lyhyet, kestää hetken tottua.. Piti itseasiassa vetää vieläkin lyhyemmäks mutta meni pupu pöksyyn, ehkä ens kerralla :D
huohs. Mutta onhan se kiva että lapsella on rahaa kun muuttaa kotoa pois, kumminkin sitä pitäis sitten omasta pussistaan antaa jokatapauksessa
!! Sai halvemmalla postikulujen kanssa ko että suomesta tilais. babybandassa ois ollu mutta pieniä kokoja vaan. Ja tuolla ebayssa kattelin noita muitaki vauvan kenkiä, haluan adidaksen tennarit! Pitää joskus tässä vielä nekin tilailla kun ovat paaaljon halvempia kun täällä
Täytyy vissii hankkii normi sänky heti ku oppii tulee oikeinperin alaski sellasest.
Joo nämä "tarrauden äitiink uin takiainen " - vaiheet on aika raivostuttvia. Meille tuli Turo-Eemilille ensin alas kaksi etuhammasta ja sitten ylös kaksi etu hammasta ja nyt tekee ylös vasemmalle kulmahammasta ilmeisestikkin.... AIka hauskasti teille tullu nuo hampaaat. 

Ja voimia sinne öihin !
kuuluisia viimeisiä sanoja ? EI vaan, kun tää raskaus ollu niin jännittävä ja on edelleen ja muutenkin oon aina ollu sitä mieltä , että kaksi lasta on hyvä määrä. Mies myöskin... Kattoo sitte joskus myöhemmin jos mieli muuttuu ja vauvakuume iskee taas.
mutta mitään en sen varaan säästä. Muutenkin joka kaappi jotain tavaraa täynnä....
Onhan se vuodessa jo muutama euro lisää.
Meillä ymmärretään ei sanan merkitys kun sanoo ei nii tyttö vilkasee minua ja yrittää aika usein uuvestaa kiellettyä asiaa. joskus kun oikein sitkeesti kielloista huolimatta yrittää vaan nii oon hellästi ottanu niskatukasta kiinni, tyttö kahtoo vähä vihasena, mut harvemmin sekään tehoaa.. :D Kaikkein tehokas on kantaa tyttö etemmäs ja yrittää kiinnittää huomio johonkii muuhun....
Sillon oli kyllä helppo laskee vauva johonkin lattialle pyllyn pesun jälkeen siivouksen ajaks, mutta kun nykyään ei pysytä paikoillaan ollenkaan.
Olispa kietaisubodeja... Ne oli ihania käyttää sillon vastasyntyneenä kun vaippa ei riittäny.