Jenni90
Asioista perillä oleva
Mims huh ! Varmasti säikähdit ! Mutta onneksi kaikki hyvin [:
En tiedä pidänkä Turo-Eemiliä sitten vielä ihan vauvana; mutta mulla ei oo tullu vielä mieleenkään aloittaa pottailua :D Enkä edes haluakkaan vielä ja eikä meillä ole edes vielä pottaa ;D Oon ajatellu, että lähempänä vuoden ikää sitten :)
Cira onnea uuteen kotiin !
Petupapu HYI! Ihan kamala uni ! Tommosten unien jälkeen, tulee niin kamala olo ! Ja joskus tommoset unet tuntuu liiankin todelliselta ;s Mutta onneksi oli vain uni <3 !
Viirukhan voi ei mikä rulianssi sielä.... Mä en oo kyllä tiedä sanoa mitään neuvoa; mutta VOIMIA !
Tänne ei kummempia; arki menee samaa rataa. ylös pukkaa nyt hammasta; mutta ei ole onneksi vaikuttanut uniin niin ku alhaalle tulevat vaikutti... Edelleen sitä liikkeelle lähtöä odottelen....
En tiedä pidänkä Turo-Eemiliä sitten vielä ihan vauvana; mutta mulla ei oo tullu vielä mieleenkään aloittaa pottailua :D Enkä edes haluakkaan vielä ja eikä meillä ole edes vielä pottaa ;D Oon ajatellu, että lähempänä vuoden ikää sitten :)
Cira onnea uuteen kotiin !

Petupapu HYI! Ihan kamala uni ! Tommosten unien jälkeen, tulee niin kamala olo ! Ja joskus tommoset unet tuntuu liiankin todelliselta ;s Mutta onneksi oli vain uni <3 !
Viirukhan voi ei mikä rulianssi sielä.... Mä en oo kyllä tiedä sanoa mitään neuvoa; mutta VOIMIA !
Tänne ei kummempia; arki menee samaa rataa. ylös pukkaa nyt hammasta; mutta ei ole onneksi vaikuttanut uniin niin ku alhaalle tulevat vaikutti... Edelleen sitä liikkeelle lähtöä odottelen....
miks hemmetis toi muksu ei tajuu olla kääntymättä koko ajan mahalleen nukkuessaan!!!! grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! vaikka täs on (suht)normisti saanu nukkua ny yöt(sen 5 kertaa heräämällä) nii ei meinaa jaksaa, taitaa olla univelat kaatumassa pahemman kerran niskaan... en vaan tiä mitä tekis, must ei oo huudattamaan poikaa.... millonkohan sitä sais taas takasin normaalit yöunet??!
poika protestoi siinä vaiheessa ku esim.aamulla on vaippa pullollaan.
ja eri asennot ja välillä kävellen yms. Ja onhan se hyvä et ees vähän imettää, vaikka Liekki ei normipäivänä saa muuten maitoa ku tissistä niin silti voi joskus ottaa vaan pari kertaa päivän aikana... niinku Katjuskainenki manaili niin yleensähän vauvat temppuilee sen jälkeen jos on annettu pullolla, meillä menee päinvastoin
Pitää koputtaa puuta !
Ja kyllä mä kans heti vaihdan kakat pois, joskus ehkä liiankin nopiaa, että kakka onki ollu kesken ja loput tullu sitte matolle tai heti uuteen vaippaaan
hätähousu kun on ! Ja pissa vaipan vaihdan aina kun herätään unilta. Yleensä pidän se kolme tuntia sääntönä. Sen kauempaa en anna olla, paitti tietty yöllä on sen 13 tuntia yleensä sama vaippa.
inhottavaa !