Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä, eniten jännittää oma nukkuminen. Miehellä unirytmi ihan sekaisin nukkuu päivät ja itse en oikein osaa päiväunia tai päivällä nukkua. Kun kysyin mieheltä että miten rytmitetään lepo niin sanoi vaan ettei tiedä väsyneenä ei oo kivaaMaanantaina alkaa arki ja mies lähtee isyysloman jälkeen töihin. Sitten ollaankin vauvan kanssa kahden. Jännittää!
Meillä ilmeisesti menee jälkitarkastus ja lääkäri neuvola samalla käynnillä.. Mietin vaan että mitä siinä jälkitarkastuksessa tehdään että pitäiskö ottaa joku mukaan sinne..
Samassa käsityksessä oon kans tuon kyljellään nukuttamisen kans.Mä olen kanssa aina kuullut että pitäisi nukuttaa selällään. Mutta ilmeisesti se kylkiasento on yhtä hyvä, kunhan vauva ei pääse kierähtämään mahalleen. Me ollaan aina nukutettu selälleen silloin kun nukutetaan sänkyyn, mutta päivällä esim. sohvalla ollaan valvottuna annettu nukkua siinä asennossa mihin nukahtaa.
Meilläpäin lääkäri voi myös laittaa halutessa kierukan jälkitarkastuksen yhteydessä.Meillä ilmeisesti menee jälkitarkastus ja lääkäri neuvola samalla käynnillä.. Mietin vaan että mitä siinä jälkitarkastuksessa tehdään että pitäiskö ottaa joku mukaan sinne..