Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
viime yönä heräiltiin taas puolen-tunnin välein, sekosin laskuissa..varmaan yks parin tunnin pätkä nukuttiin...lekuri tokas et ei tollasia vauvoja ookaan ku selitin sille meijän öitä[:D] teki mieli sanoo et joo, on niitä, ja kuuleman mukaan aika paljonki[;)]
[:D] mut muille trelaisille mainostaisin et kannattaa käyttää noita jos on omat voimat joskus vähissä, alle 4 h käynti maksaa 10€, yli 4 h käynti 20€. Voi ite lähteä ilman vauvaa vaik vaan ulos tuulettaan päätä tai nukkua tms. Ite käytin ajan siihen et otin oikeen pitkän suihkun rauhassa, sit pötkötin vaan sen aikaa ku sain olla yksin ja sit touhuilin kotihommia loppuajan. Olin ekaa kertaa ilman vauvaa kotona[:-] Ja tää rohkas mua jättään pojan helpommin hoitoon ku ne tuli niin hyvin juttuun, pikkuherra hymyili ja naureskeli tädille ku paraski hurmuri
Voi henniv! Me mentiin viime yönä bb-taloon asukkaiks ja meille annettiin sääntö ettei lapsista saa puhua! Hahhaha! Siellä ne NikoN:t sun muut ihmetteli, miksei me jutella mitään, ollaan aika outoja tapauksia. Sulla oli siinä unessa polkkatukka
Onnea hienosta yöstä! Ja tervetuloa Etelä-Suomeen Täällä sit tosiaan on lunta!
me ollaan välillä miehen kanssa puhuttu siitä että osataanko me olla riittävän kiitollisia siitä että kaikki on mennyt hyvin, tulin raskaaksi ennenkun ehdittiin ees "yrittää" ja poika on terve...mitä nyt yöt valvottaa mutta tiedän että se on pientä sen rinnalla että jotain ois oikeesti menny huonomman kautta. Itsellä on pieni kynnys siihen että haen ulkopuolelta apua/hakeudun terapeutille, kokemus on opettanut että ei tarvitse kaikkea itse kantaa! Ja vaikka ihana puoliso olisi vieressä kuuntelemassa niin se voi olla hyväksi ettei laske liian suurta taakkaa parisuhteelle ja ulkopuoliselle ihmiselle on helpompi puhua ihan kaikki![:)] ite aattelen et se on kuin likasanko, siihen voi kaataa kaiken paskan[:D] ei näitä äidin tunteita tajua ennenkun itse äidiksi tulee, kuinka sitä pitää välillä tarkastaa että vauva hengittää, ja välillä vaan parkuu siitä kuinka paljon pientä rakastaa..noniin, ny alko herkistys. Ite synnyin sydänvikaisena ja ensimmäiset vuodet vanhemmat joutu elämään päivä kerrallaan pelko takaraivossa, nyt vasta itse tajuaa edes häivähdyksen siitä kuinka rankkaa niillä on ollut[&o]ALKUPERÄINEN: Skallo
Eilen oli pitkästä aikaa niiiiiin tympee perjantai, tylsää ja harmitti kun koko maailma on jossain ulkona pitämässä hauskaa[:D][;)] oon vaan oottanu tätä lauantaita, vihdoin mahdollisuus kokeilla niitä unilääkkeitä ja nukkua, siis jos se mies vielä jostain löytyisi vauvavahdiksi[:@] sano menevänsä eilen "parille" töiden jälkeen, pääs siis yhdeltä yöllä..no ei vieläkään näy ukkoa[&:][:@] tavallaan parempihan se mulle on kun nukkuu jossain kaverinsa luona, eipä herättele yöllä mutta on se kumma kun ei puhelinta osaa käyttää sen verta et ilmottelis tekemisistään[:(] huuuh, helpotti[:)] mut toivottavasti parempaa viikonloppua muille!