Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mukava että TyttöKoolla kaikki hyvin [:)]

Pikaista paranemista myös Pulinan pienokaiselle [:)]

toivottavasti saitte Pulina82 nauttia matkastakin vaikka pieni oli kipeenä[:o] se on hirvein tunne ikinä kun oma pienokainen on kipee, ei sitä oo ennen äidiks tuloa osannu ees kuvitella[:(] toivottavasti pikku potilas paranee reippaasti!
Tulin tossa just lääkäristä, unilääkkeet napsahti ja nolotus iski kun en meinannu saada piettyy itkua kun piti kertoa unista ja omasta olosta[8|] jos näillä ei saada hommaa pelittään niin seuraavaks se kirjottaa kuulemma mielialalääkkeitä viime yönä heräiltiin taas puolen-tunnin välein, sekosin laskuissa..varmaan yks parin tunnin pätkä nukuttiin...lekuri tokas et ei tollasia vauvoja ookaan ku selitin sille meijän öitä[:D] teki mieli sanoo et joo, on niitä, ja kuuleman mukaan aika paljonki[;)]

Jami nukku viime yönä 11 tuntia YHDELLÄ syötöllä...siis mitä?![:D][:D] 2-3 aikaan syötiin..söikin kyllä kun pieni sika,130ml tuohon pulloon kaiketi mahtuu,laitoin kyllä nii lämmintä maitoo kun tuollaselle voi antaa,että rupee väsyttään,kun näytti ensin,että tää kaveri meinaa jo tollon 2 nousta ylös..mutta,ensimmäinen kerta,aika hienoo![:)]

tänään on kauhee tohina päivä..siivousta,laukkujen pakkausta,kaupassa käyntiä,auton putsausta..nii ja hiuksetkin pitäs värjätä[:D]sehän se tärkein onkin sitten![:D][:D] voipahan hyvillä mielin lähtee huomenna ajeleen kohti Nurmijärvee..[:)]ja ite joutuu noi kaikki auton siivoomisetki hoitaa,kun ukkeli lähtee joskus 11-12 aikaan töihin päivällä ja tulee sit samaan aikaan illalla/yöllä kotio..
jippii[8|][&o]

tsemppiä Skallolle! Jospa ne unipillerit auttais ja saisit nukuttua!
Ja Pulina82,hyvä että poika on jo parempaan päin!

Jessus täällä on tullut lunta yöllä [>:][&:][8|] Käytiin tossa viemässä esikoista päikkäriin ja käytiin kaupassa niin oltiin kyllä niin jumissa tuolla hangessa ku vaan olla voi. On kyllä tämän päivän reisi-pakarajumppa suoritettu kun tuolla hangessa yritettiin päästä eteenpäin, paluumatkalla oli jo puolet teistä ehditty aurata mutta ei kaikkia. On muuten vähän hölmö olo yrittää rattaita saada liikkumaan hangessa (vielä kun on tollasta märkää lunta) ja lumiaura ajaa perässä [:@][:'(] Olisin mennyt sivuun jos olis mahtunut ja päästänyt ohi mutta oli niin kapea tie ettei mihinkään mahduttu.. Sitten vielä siinä tien reunassa kyykistyin nostaa kauppakassia pystyyn rattaiden alaosassa, kun oli kaatunut niin eiköhän joku valopää kaahannut kotterollaan siitä ohi ja tää mamma niskaa myöten loskakurassa [&:][:'(] Huh, tulipahan vähän purettua pahempia kiukkuja [:D]

Täällä jatkuu flunssa, tyttö on niin tukossa että käy ihan sääli pientä kun on hankala olla [:(][&o] Mulla itelläänkin on kamala olo kun nokka tukossa ja pää täynnä räkää niin voi vaan kuvitella miten kurjaa pienellä on. Jatkuvaa kitinää ja narinaa eikä mikään oo hyvin.. Toivottavasti ei nyt enää montaa päivää jatkuis.

Petapapu sai purkaa energiansa! [:D] Kattelin kans heti ku heräsin ja tulin Nea sylissä olkkariin, että mitä helv. mistä toi kaikki lumi on tullu! Täällä on ihan sikana lunta! Pitää kyl hakee varastosta joulukoristeet tänään! [:D] Ja tehä loput joulukortit... Sen kuvan laitoinki tonne joulu-topiccii nii sinne kuvan yläreunaan on eka kirjottanu tussilla hyvää joulua <3 ja sit vetäny glitteriliimalla päälle. On kivan näköset, vaikka onki aika yksinkertaset.

Voi henniv! Me mentiin viime yönä bb-taloon asukkaiks ja meille annettiin sääntö ettei lapsista saa puhua! Hahhaha! Siellä ne NikoN:t sun muut ihmetteli, miksei me jutella mitään, ollaan aika outoja tapauksia. Sulla oli siinä unessa polkkatukka [:)]
Onnea hienosta yöstä! Ja tervetuloa Etelä-Suomeen [:D] Täällä sit tosiaan on lunta!

Meillä nuha on jo parempaan päin, mutta likka ei tykkää ei yhtään kun paperilla pyyhkäsee nenää. Vissii meinaa, että se räkä on mun! Älä vie sitä!

Treellakin oikee talvi[:)] kiva kun meil kävi tänään se perhetyöntekijä, lähti sit reippaana mummona Liekin kans vaunutteleen et saisin rauhassa kotona relata...pikkasen nolotti pistää se tonne tuiskeeseen vaunuja lykkimään[:D] mut muille trelaisille mainostaisin et kannattaa käyttää noita jos on omat voimat joskus vähissä, alle 4 h käynti maksaa 10€, yli 4 h käynti 20€. Voi ite lähteä ilman vauvaa vaik vaan ulos tuulettaan päätä tai nukkua tms. Ite käytin ajan siihen et otin oikeen pitkän suihkun rauhassa, sit pötkötin vaan sen aikaa ku sain olla yksin ja sit touhuilin kotihommia loppuajan. Olin ekaa kertaa ilman vauvaa kotona[:-] Ja tää rohkas mua jättään pojan helpommin hoitoon ku ne tuli niin hyvin juttuun, pikkuherra hymyili ja naureskeli tädille ku paraski hurmuri

Voi henniv! Me mentiin viime yönä bb-taloon asukkaiks ja meille annettiin sääntö ettei lapsista saa puhua! Hahhaha! Siellä ne NikoN:t sun muut ihmetteli, miksei me jutella mitään, ollaan aika outoja tapauksia. Sulla oli siinä unessa polkkatukka
Onnea hienosta yöstä! Ja tervetuloa Etelä-Suomeen Täällä sit tosiaan on lunta!

[:D][:D][:D][:D] mistä näitä unia sulle oikein tulee[:D]

meillä on ollu viimoset kaks viikkoo lunta ainakin,että totuttu on työntään vaunuja persus pitkällä[;)][:D][:D] ja kiitos,virtaa on taas hurjasti enempi kun on nukkunu kunnolla[:)][8D][8D]

Eilen tuli taas pilttipiiri-lehti ja sen mukana ilmanen puurojauhepussi [:D]
Nyt oli tullut liberolta sähköpostia, että ilmainen näytelaatikko olis tulossa, mutta tuoko posti sen lippu lappusen sitten tänään vai maanantaina... Kävin pitkästä aikaa verkkosivuilla ja huomasin, että oli tullu muutama uus tuote sinne pistekauppaan. Ei kuitenkaan mitään sellasta, että MÄ HALUAN TON! [&o]

Hukkasin sitten korviksen taustan... Sitä on varmaan aika mahdoton löytää, kun ei yhtään tiedä missä kohti kämppää se vois olla, mutta kunhan koirat tai Nea ei sitä löydä niin hyvä...

Btw: siinä pilttipiiri lehdessä oli kiva idea noihin jäälyhtyihin. Et jos ei halua perinteistä ämpäriä käyttää niin maitopurkeistakin pystyy kätevästi. Nyt onkin puolentoista litran maitopurkit ja Nean 500ml korvikepurkit kerättävä talteen niin saa komeen lyhdyn vielä aikaseks [;)] Molempia tulee 1-2 tyhjää päivässä, että eiköhän vielä iso lyhty saada esim. ens viikolle kun lupasivat peräti -15... hrrr

Ei olis pitänyt eilen valittaa tosta märästä lumesta, tänään se loska oli sitten jäätynyt kivikoviksi klönteiksi ja vaikeempaa siinä on eteenpäin päästä kun loskassa [&o][:@] Mutta onneksi nyt suurin osa teistä on kuitenkin aurattu..

Pysyykö muiden pienillä sukat jalassa??? Mulla alkaa mennä hermot kun ei millään pysy sukat jalassa, aina ne on jossain hukassa kun toinen niin kovasti potkii ja sätkii ja sitten on varpaat kylmät.. nyt kävin ostamassa parit sukkikset niin kai niitä sitten on pakko alkaa käyttää [:D] Sitten löysin myös tälläiset [link=http://www.ihmekauppa.com/product_details.php?p=671]http://www.ihmekauppa.com/product_details.php?p=671[/link] jotka ajattelin myös tilata testiin, jos vaikka toimisi niin ei tarvii koko aikaa metsästää niitä sukkia [8|]

Kumma tauti tuo vauvakuume.. Vaikka oon tosi väsynyt ja kiukkuinen kun on muutama yö mennyt niin huonosti nuhaisen ja tukkoisen tytön kanssa ja esikoisen uhma on nyt ihan huipussaan, niin silti huomaan koko ajan haaveilevani vielä siitä kolmannesta [&:] Mitenhän sitä sais vähän järkeä tohon päähän [&o][:)]??

mohomaha; mä kävin katsastamas heti noi liberon uudet lahjat ja MÄ HALUUN SEN SINISEN HATUN JA SEN PANDAN!! Eiku siis Roni haluaa.. [:D][:D]

Ja kuulkaa, mä täällä sormet syyhyten ootan ystävältäni viestiä.. tunti sitten ( klo 15.11) tuli viesti että 5cm auki ja odottaa synnytyssaliin pääsyä.. Lyötiin yhteisen ystävämme kans vetoa muksun sukupuolesta (ei oo tietoa), syntymäajasta ja koosta. Mä sanoin poika, 2820g (tiistaina saanu kokoarvion 2700g), pituus 48cm ja syntymäaika 16.46 (mulle tuli tosi vahvana "näky" tosta kellonajasta silmiini) tai sitten 17.20. Toki riippuen nyt et miten nopesti ne loput 5cm aukeaa ja kauanko ponnistukset yms kestää ja menee muutenkin ok! aaw.. itken jo valmiiks onnesta! hiton hormoonit.. kyse siis ystävästä, jonka tuntenut 11 vuotta! ja kaitpa mä vieläki vähän käyn omaa synnytystä läpi, se oli ja on edelleen mulle jotenkin tosi iso ja tunteellinen juttu, itken ilosta kun katselen kuvia siitä ja kun katson pojua [:)] hiton hormoonit ögeen!

Ja sitten, Roni on nyt sit räkätaudissa.. [&o] tai eilen illalla sillä alkoi vuotamaan kirkasta räkää nenästä. Yö meni niin ja näin, heräs 00.30, 04.00, 05.00 ja 7 hain viereen. Raukka vaan rohisi minkä kerkis, mun yö meniki puoliks pinniksen reunalla roikkuessa ja valvoessa pojun unta.. Tänään sit kävin apteekista hakemas nenäfriidan ja merisuolaliuosta nenäsuihkeen muodossa. Sängynpääty on kohotettuna ja illalla aion laittaa pyykit kuivumaan R:n huoneeseen et tulis vähän kosteutta ilmaan.. Kuumemittari näytti 37,7´c tos klo 14 aikaan.. Kun vaan ei korkeemmalle nousis ja räkäkin päästäis helpolla eikä pitkittyis.. Tai iskis päälle mitää korvatulehdusta!
....Toisaalta, ottaa nyt sit selvää et onko lämpö hampaista vai alkavasta flunnsasta, ikeniään hieroo kaikkeen minkä suuhunsa saa työnnettyä ja kärttynen ollu jo taas lähemmäs viikon, ihme huutokohtauksia!
Nukkunut nyt klo 15 lähtien ja ruokaa ei oo uponnu klo 10 jälkeen, jolloin herättiin, kun 1/4 purkkia persikkasosetta ja 40ml maitoa [&:]
Kunpa se ens viikon mammatapaaminen ei vaan jäis meiltä väliin..

Sukista, täällä kyllä pysyy jalassa vaikka poju sätkiikin minkä kerkiää! [:)] yllättävän hyvin kyllä! Joskus noi ulkotossut saa turvakaukalossa ollessaan potkittua pois, mut ne onki vähä reilummat.

Tää mamma saakin vähän omaa aikaa sekä tänään, että huomenna! Tänään meen järjestyksenvalvojaks vikaa kertaa niihin salibandypeleihin ja huomenna ois ohjelmassa vanhojen luokkalaisten kanssa Flamingon Amarilloon syömään klo 16 ja sitten ois yhden VPK:laisen synttärit, joissa lupauduin käydä kääntymässä [:)] Iskille helppoa puuhaa olla Ronin kanssa, kun raukka vaan möllöttää nuhassaan. Mut silti niin lutunen kun yrittää hymyillä valloittavasti ja "ei mitään hätää mami" -tyylillä <3 Ihan niinkuin täällä joku sanoikin!

Nyt, hyvää PERJANTAITA NAISET! <3 [:)]

Täällä taas pitkästä aikaa, viimeksi olen kirjoitellut KAUAN sitten. Meille tuli raskausmyrkytys ja kaikkea ikävää josta en halua edes puhua, mutta lopulta kaikki kääntyi hyvin. Meidän poika oli sairaalassa melkein 1,5 kuukautta, ja parisuhde oli ihan hajalla. Poika pääsi kotiin, miehen kanssa asiat paremmin kuin koskaan ja nyt arki sujuu hyvin.:) Vaikeaa on ollut, odotuksen innostus ja odotus muuttuivat hetkessä suruun, ja melkein menetimme meidän pienen prinssin. Vieläkään en voi edes miettiä kaikkea kamalaa mitä on sattunut ilman että itku tulee.:( Onneksi asutaan Suomessa ja hoito on hyvää, osaa arvostaa elämää ihan uudella lailla.
Meidän poju osaa nauraa, "jutella", yrittää kääntyä ja syö hyvin soseita ja korviketta. Imettänyt en koskaan, kun maito loppui pumppaamisesta huolimatta ennen kuin vauva pääsi kotiin. Ensimmäinen hammas on tullut, ja kaikki menee muutenkin hyvin.:)
Olen käynyt paljon lukemassa teidän tekstejä, mutta en ole pystynyt omalta surultani kirjoittamaan. Teillä tuntuu kaikilla menevän hyvin, ja olen iloinen teidän puolesta! Silti tuntuu välillä niin väärältä miten paljon meidän pieni poika on joutunut kokemaan..ja itse siinä sivussa. Oma mielenterveys tässä kai vain menee jos ei kenellekään yritä puhua, neuvolasta on saatu tukea mutta melko vähän.
Toivon mukaan teistä jokainen osaa arvostaa sitä, että kaikki on mennyt hyvin. Joillakin on ollut vaikeaa, ja hyvin olette silti pärjänneet! Enkä sano mitään pahalla, mutta se että kaikki menee hyvin ei ole itsestäänselvyys, meillä eikä vauvalla ei pitänyt olla mitään hätää ja kaikki meni päin per****ä.:(
En ole koskaan kokenut samaan aikaan niin suurta kipua ja rakkautta kuin nyt, ja välillä on vaikea käsitelä asioita. Takerrun liikaa meidän poikaan nyt, kun menetys kävi liian lähellä. Kun poika nukkuu, en pysty olemaan poissa vaunujen viereltä 15 minuuttia kauempaa kun pitää tarkistaa että kaikki on hyvin. En uskalla käydä missään yksin, kun pelkään että poika ei ole enää olemassa kun palaan. Koen onnea pienestä ihmeestä, ja käsittelen vieläkin surua joka ehti jo pesiytyä liian syvälle. Mies on ihana tuki, ja yhdessä tästä selvitään.<3
Mutta onnea teille kaikille, ja anteeksi tästä vuodatuksesta!:)

ps. kaikki on siis nyt hyvin, meillä on ihana ja terve poika.:)

tiitiäinen kuulostaa hurjalta, onneksi kaikki kuitenkin hyvin ja saatte nauttia pienestä pojastanne [:)]

tiitiäinen kylläpä oli kurja lukea että kaikkea olette kokeneet. ja mutta mikä tärkeintä nyt niin teillä kaikki on hyvin. oletko sitten ajatellut joss psykiatrisel kävisi juttelemassa?
itse käyn kun tunsin kamalaa syyllisyyttä yms. mutta jokainen tietää parhaaks miten on laita.

meil ft mainitsi ettei näy cp-vamman merkkejä,itel ei oo tullu mieleen mitää tuollaista ja nyt oon ihan paniikissa jos sitte jtn onkin.[&o][:(]
mutta pitää kyselllä lääkäriltä.

mutta unimatti kutsuu.

täälläkin on muuten paljon lunta,huomiseksi lupailtu -15. ja suunnittelin oikein jos ulos lähtisi joulukauden avajaisii esikoisen kans mut saas nyt nähä..

Meillä ollaan vihdoin kaikki terveitä. Pari viikkoa melkein kesti neidin nuha, onneksi kuumetta oli vaan pari päivää silloin alussa. Mutta maanantaina käytiin näyttämässä ykstyisellä, kun neiti muutaman päivän huitoi korvaansa aina välillä, että josko olisi korvatulehdus. Mutta ei, neiti on vaan löytänyt korvansa, tai sitten jostain muusta syystä sitä huitoi[:D][:D] Mutta ei tulehdusta siis, onneksi.

Sukat ei meilläkään pysy jalassa, kun neidillä on jalat jatkuvassa liikkeessä. Ja välillä sitten vetää sukat itse pois jaloistaan, kun yrittää vetää jalkoja suuhunsa. Joten mäkin ostin viikko sitten viidet eriväriset sukkikset kokoa 74/80, jotka siis toivottavasti menee jonkun aikaa[:)]

Oltiin pitkästä aikaa tänään koko perheen voimin ruokaostoksilla Prismassa, ja vähän muillakin ostoksilla. Ei viitsitty vaunuja ottaa ollenkaan kauppaan, vaan toinen aina kanniskeli pikkuneitiä. Ja neiti oli niiiiiin innoissaan siellä, pää pyörien katseli ihmisvilinää ja tavaroita ja hihkui varsinkin jouluvaloille[:D][:D] Oli kyllä niin hauska katsoa[:)]

Ostin itselleni sellaiset liukuesteet kenkiin, kun tuolla tosiaan oli IHAN SAIRAAN LIUKASTA ja meikäläinen sitten tietenkin heti oli pepullaan. Eipä siinä mitään, jos itsekseen vaan kaatuu, mutta kun on vaunut ja koira. Onneksi nyt kaaduin ihan hyvässä paikassa, ja vaunut pysyi pystyssä ja koira tuli siihen vaan naureskelemaan että mitä sä täällä maassa makaat. Mutta aina ei osu hyvä paikka kohdalle kun kaatuu...

Ja viimein ostettiin myös neidin huoneeseen kattolamppu. Nyt puuttuu enää matto, niin alkaa olla jo ihan huoneen näköinen[:)] En tosin vielä tiedä, milloin sinne raaskin neidin siirtää. Ehkä tässä kun yöt toivottavasti rauhoittuvat jossain vaiheessa. Niin kuin joku jossain täällä mainitsi, odotan minäkin jo innolla, että saa iltaisin lukea sängyssä[:)] Nyt kun neiti nukkuu meidän huoneessa, ei valoja viitsi sytytellä.

Niin ja Ifolorilla on taas kuvatarjous[:)]

Muoks. Tiitiäinen tervetuloa tänne keskusteluun mukaan taas. Ja tosiaan tuo puhuminen ja myös tää kirjottaminen on tietynlaista terapiaa, ja auttaa käymään läpi vaikeitakin asioita. Kiva kuulla että kaikki on hyvin nyt!

Tiitiäinen: Ihana kuulla, että kaikki on nyt hyvin. Hurjalta kyllä kuulostaa tuo kaikki... Kauheen vaikee edes yrittää kirjottaa mitään lohduttavaa kun en osaa edes kuvitella miltä se kaikki on mahtanut tuntua.

Olen joskus nähnyt kauhukuvia päässäni, että mitä jos kaikki ei olisikaan mennyt hyvin. Tai nyt kävisi jotain... Hyi... kylmät väreet menee... Ehdottomasti kannattaa pyytää neuvolasta vielä enemmän apua.

Meillä on ihan turha ottaa vaunuja kauppaan [:D] Huuto siitä tulee kun ei sieltä näe mitään. Joko rintarepussa tai sitten turvaistumessa ostoskärryissä.

Tänään olisikin vaikka mitä puuhaa... Vauvauiniti, jouluverhojen laitto, jouluvaloja yms..

Voimia tiitiäiselle..kuulostaa hurjalta me ollaan välillä miehen kanssa puhuttu siitä että osataanko me olla riittävän kiitollisia siitä että kaikki on mennyt hyvin, tulin raskaaksi ennenkun ehdittiin ees "yrittää" ja poika on terve...mitä nyt yöt valvottaa mutta tiedän että se on pientä sen rinnalla että jotain ois oikeesti menny huonomman kautta. Itsellä on pieni kynnys siihen että haen ulkopuolelta apua/hakeudun terapeutille, kokemus on opettanut että ei tarvitse kaikkea itse kantaa! Ja vaikka ihana puoliso olisi vieressä kuuntelemassa niin se voi olla hyväksi ettei laske liian suurta taakkaa parisuhteelle ja ulkopuoliselle ihmiselle on helpompi puhua ihan kaikki![:)] ite aattelen et se on kuin likasanko, siihen voi kaataa kaiken paskan[:D] ei näitä äidin tunteita tajua ennenkun itse äidiksi tulee, kuinka sitä pitää välillä tarkastaa että vauva hengittää, ja välillä vaan parkuu siitä kuinka paljon pientä rakastaa..noniin, ny alko herkistys. Ite synnyin sydänvikaisena ja ensimmäiset vuodet vanhemmat joutu elämään päivä kerrallaan pelko takaraivossa, nyt vasta itse tajuaa edes häivähdyksen siitä kuinka rankkaa niillä on ollut[&o]

Vähän kevyempään aiheeseen[;)] mua niin nauratti toi Petupapun löytämä sukkaviritys, se video oli ihan huippu[:D] Täällä kans sukat lentää, oon ostanu parit söpöt karhunkäpälä-tassu-tossut, ne pysyy paremmin..ai ai ai kissa pumppaa mahaa[:@][:D] sekä kissa että Liekki tykkää mun mahalöllöstä, siitä on trampoliiniksi ja pumpattavaksi[:D][:D]

Eilen oli pitkästä aikaa niiiiiin tympee perjantai, tylsää ja harmitti kun koko maailma on jossain ulkona pitämässä hauskaa[:D][;)] oon vaan oottanu tätä lauantaita, vihdoin mahdollisuus kokeilla niitä unilääkkeitä ja nukkua, siis jos se mies vielä jostain löytyisi vauvavahdiksi[:@] sano menevänsä eilen "parille" töiden jälkeen, pääs siis yhdeltä yöllä..no ei vieläkään näy ukkoa[&:][:@] tavallaan parempihan se mulle on kun nukkuu jossain kaverinsa luona, eipä herättele yöllä mutta on se kumma kun ei puhelinta osaa käyttää sen verta et ilmottelis tekemisistään[:(] huuuh, helpotti[:)] mut toivottavasti parempaa viikonloppua muille!

Tiitiäiselle voimia! Ei oo kiva kun ei tiedä mikä pikkusella on ja miten sitä auttais. Onneks tosiaan on sairaala, missä osaavat tehdä ihmeitä!

Katjuskainen: Korvien huitominen voi osoittaa myös hampaiden puhkeamista [8|]
Skallo: Ukko sais pitkin korvia jos mulle noin tekis, eikä ilmoittais mitää!

Meillä sukat pysyy jalassa ihan hyvin. Jotkut on sellaset mitkä ei pysy millään, mutta niitä on vaan yhdet kahdet ja ukko niitä vaan käyttää (siis laittaa Nealle) yöpuvun kanssa.

ALKUPERÄINEN: Skallo
Eilen oli pitkästä aikaa niiiiiin tympee perjantai, tylsää ja harmitti kun koko maailma on jossain ulkona pitämässä hauskaa[:D][;)] oon vaan oottanu tätä lauantaita, vihdoin mahdollisuus kokeilla niitä unilääkkeitä ja nukkua, siis jos se mies vielä jostain löytyisi vauvavahdiksi[:@] sano menevänsä eilen "parille" töiden jälkeen, pääs siis yhdeltä yöllä..no ei vieläkään näy ukkoa[&:][:@] tavallaan parempihan se mulle on kun nukkuu jossain kaverinsa luona, eipä herättele yöllä mutta on se kumma kun ei puhelinta osaa käyttää sen verta et ilmottelis tekemisistään[:(] huuuh, helpotti[:)] mut toivottavasti parempaa viikonloppua muille!

Ärsyttävintä tuossa on juuri se ILMOITTAMATTA jättäminen... Siinä ei kauaa menis jos sen yhden viestin edes laittais. Mä kyllä ymmärrän sen, että pakko on välillä päästä vähä tuulettuun. Puolin sun toisin...

Meilläkin tuota tapahtuu paljon. Tosin kyllä niin, että mies saattaa jäädä autotallille pitkin yötä. Sit mä herään jossain vaihees ja kello on vaikka mitä eikä miestä näy. Mitään ei oo ilmotettu. Useammankin kerran oon joutunu soittaan, että onhan kaikki siellä autotallilla kunnossa. Kuitenki käyttää nosturia yms kaikenmaailman teräviä välineitä. Välillä pistää niin hirvittää jos siellä sattuukin jotain kun yksin siellä on... [8|]
Ja joka kerta kyllä "räjähdän" tästä miehelle...

Jep jep..ei voi ymmärtää kuin se ilmottaminen on niin haasteellista[:@] oon ite aina ensimmäisenä ehdottamassa et jäis kavereille yöks, varsinki nyt vauvan kans, kummalleki on vähemmän stressaavaa sillon noi yöjuoksut...ny mieheen on iskostunu et parempi olla tulematta kotiin yöks mut menee varmaan se toiset puol vuotta et oppii ton ilmottamisen[&:]  oli niin riepu häntä koipien välissä tullessaan kotiin ja pehmitti vielä tilaamalla pitsat ja vannomalla ikuista rakkautta että hellyin[:D] hooh, millonkohan ite pääsis tuulettuun...oon käyny viimeks ulkona lokakuun alussa, ny on noi univelat ollu niin pahat että satunnainen iltakaljakin on vaihtunu alkoholittomaan siideriin, meen niin pökkyrään muuten, eikä vaan oo jaksanu...  Iloistakin meillä; poika on ollu aivan loistotuulella pari päivää(nimenomaan päivisin), nukkunu hienosti ja säännöllisesti päikkärit ja kauheen hauskaa on koko ajan[:)] ostin noita ipanapa-levyjä Liekkiä aatellen, ihan mahtavia, lastenlauluja mitä omatki korvat sietää, suosittelen! Oli hauska laulaa meijän pikku-kekkoselle Urho Kepponen-biisiä[:D][:D] 

mohomaha Juu luulen että hampaiden tulosta se korvien huitominen tosiaan voi johtua. Jonkun muunkin kanssa oli aiheesta puhe. Ja jonkun aikaa jo on kuultanut alaikenestä etummaiset hampaat. Ja meidän neiti tykkää ihan kauheesti kun niitä ikeniä rapsuttelee sillä äp:n hammasharjan toisella päällä[:)] Eka hammaslääkäriaikakin on nyt varattu joulukuulle[:)]

Vaipan vaihtaminen on muuten mennyt meillä ihan mahottomaksi. Tyttö ei pysy hetken vertaa selällään, vaan koko ajan pitää vääntää kyljelleen ja mahalleen. Sama homma iltaisin, jos yrittää laittaa nukkumaan sänkyynsä "liian hereillä". Ja öisin kun heräilee, on samantien mahallaan. Toinen mitä koko ajan tekee, jos sattuu selällään olemaan, on varpaiden vetäminen suuta kohti. Välillä kun laittaa nukkumaankin, on heti sängyssä jalat kohti kattoa! Yritä siinä sitten peitellä...!! Kovasti yrittää päästä myös eteenpäin, mutta tällä hetkellä pyörii vain napansa ympärillä. Mutta on kyllä vaan ajan kysymys, milloin meillä aletaan ryömiä... tai siltä ainakin tuntuu!! Ja päristelemistä on tänään alettu harjoittelemaan... nää olis ehkä taas kuuluneet taidot-osioon, mutta tuli nyt kirjoitettua tänne[:D][:D]

Takaisin