[:)][:)]Kiva, että muidenkin lapset kiljuu kun vaan meidän[:D][:D][:D]
Meillä kans vasta nyt koirat on ottanut kontaktia Turo-Eemiliin. Ja aina kun syödään niin tulevat siihen viereen makaamaan josko jotaki tippuus[:D] mutta ikinä ei kädestä ota pojalta mitään eikä yritä edes nuolla![:)]
Henniv;ihana kuva Jamista hyppykiikussa! Meidän äiti ja isäpuoli on samanlaasia, nyt jo tyrkyttävät jäätelöä T-E:n suuhun ![:@]
hyppykiikusta; Mä silloin heti koitin, kun näin kuvan jossa Marika oli hyppykiikussa, meillä ei sitä vielä hoksata, mutta kyllä siinä viihdytään.[:)]
Samoin me saatiin kävelytuoli joka on samalla auto ja jossa on erilaisia nappeja ja niistä kuulu ääniä yms, siinä Turo-Eemil olis yötä päivää ! Mutta kun sekään ei vielä oikeen oo ajankohtainen[:D][:D][:D] Onneksi tykkää vielä vaan sitä kattellakkin ja sekin riittää[:D][:D]
Petupapu; Ihanan myötätuntoinen neiti teillä[:D][:D]
Vähän oli tänään luksusta; sain olla yksin kotona tekemättä mitään 3 tuntia !!!![8D][8D] Mies lähti T-E:n kanssa tätinsä luo kylään[:)][:)] Oli kyllä niin ihanaa ![:)]
Toki mies unohti kaikki vaipat, pojan ruuat ja tuttipullot yms. kotia, ja joutui hakea kaupasta kaikki uudet pullosta lähtien[:D][:D][:D] Ehkä hän tästä oppiii[:D] Mä en sanonu mitään, annoin vaan sen ite koittaa pärjätä, oppiipahan ainaki [:D][:)]
KAtusutariina; sanoit kävelytuolista, että et suosittele... hmmmm; no jooo; kaks piippuinen juttu, toisaaltahan se on pelastus, jos lapsi ei vielä ite liiku, saa itekkin tehtyä asioita, varsin kun meillä ei Turo-Eemil yhtään viihdy laittialla ilman jotain ihmistä. Niin se on lähinnä mulle sitten vaanhelpotus! ja joo oot oikeessa varmasti myös siinä, että sillä on helppo mennä repimään kukkia, ottamaan tavarat hyllystä yms pahaa....[:D][&:] Mutta sen näkee mihin tulokseens sitten tuun kun sen kävelytelineen aika on.[:D]
ja henniv;lle samasta aiheesta; mä tiedän muutaman lapsen joka on kävelytuolissa ollut ja jotka ovat sitten lähteneet 10kk ikäisenä kävelemään.... Että taitaa se siihen vähä ehkä vaikuttaakkkin, en tiedä....
Toki mulla ei oo kiirettä sen liikke lähdön suhteen, helpommallahan pääsee´, kun muksu ei liiku vielä mihinkää [:D][:D] vaikka on se sitten ihanaakin kun näkee, kuinka oma lapsi oppii liikkumaaan[:)] ja Joo miuku__ on myös kävely tuolissa paljon miinustakin ![&:][&:] saas nähä tuleeko käytettyä, toki ei haittaa, kun ilmaiseksi saatiin aivan uusi[:)]
lainasta; nykyään on tosi tarkkaa lainan kanssa mm. vakityöt ja mieluiten molemmilla, ja lasketaan vuositulot yhteen ja sitten pankki laskee ja määrittelee paljonko niillä tuloilla pystyy samaan lainaa yms... ja nimenomaan on suuria eroja pankeissa ! Ja paikkakunnilla....
jumankauta tätä tekstiä on taas tullu kun ei oo pariin viikkooon käyny....[:D][:D]
lukeminen jatkuuu......
Taatu; mä en ookkaaan sen meidän treffien jälkeen täälä käynytkään... T-E todella on eläväinen ja kiljuu erittöin lujaa, ja koko ajan kuten huomasit. Mutta Roni ihana hyppy poika <3 Mukava oli nähä, joskos toistekin kun ollaan samalla paikkakunnalla[:)][:)][:)]
täälä tupakoija;ymmärrän ja kuten sulle taatu ABC:llä sanoinkin...... mihin tulokseen oot tullu röökanista?[:D]
pulina82 voi raasu pientä <3[&:]
tyttö koo; onneksi kaikki hyvin <3 <3[:)][:)]
salkkareista; Henni oot oikees, salkkarit on nykyään suomalainen versio kauniista ja rohkeista; mutta silti niin koukuttava sarja ! Mun on aina saatava se katsoa, vaikka se on niin älyvapaa sarja[:D][:D] Ja täydelisset naiset on huippu sarja ! nimimerkki; omistan kaikki 6 tuotantokautta ja seiskaa tuijotan teeveestä[:D]
tiitiäinen; yhdyn noihin muihin kommentteihin....
Meillä T-E ei osaa nukkua kun ulkona vaunuissa. Ja tiedän monia jotka on kovillakin pakkasilla ulkona nukkunut paksuissa haalareissa j vilteissä vain....
HYI, nyt mulle tuli kamala kammo itkareista! Meillä aina vaunuissa toinenn ![:-][&:]
Reilu viikko sitten raskaustestin ja positiivinen oli[:)][:)][:)]näillä näkymin LA olis 13.7, saas nähä. mulla on niin epätodellinen olo, ei oireita ei mitäään, ihan niin ku viimeksi... mutta hiljaa hyvä tulee... kenellekään me ei olla vielä sanottu mitäää...eikä sanota [:D]