Tsemppiä TyttöKoolle!
Terveisiä lastenklinikalta! En oo 2 viikkoon päässy tänne kuulumisia kirjottamaan, ollu niin hektistä tää elämä nyt!!
Oltiin tosiaan viikon verran siellä Egyptissä, reissu meni muuten hyvin, mut poika sai vaivakseen sellasen ihanan paiseen peppuun [:@] Siellä käytiin 3 kertaa lääkärissä sitä näyttämässä, mut lääkäri määräs vain paikallisesti 2 rasvaa..Patti se vaan jatko kasvamista ja oli pirun kipee..Enkä ollu pakannu mukaan särkylääkettä kuin suppomuodossa, eikä sitä tosiaankaan voinu käyttää..POika itki pierastessakin [:(].. No, kotiin tultiin 11. päivä tosrtaina ja perjantaina mentiin heti tk lääkärille joka määräs antibiootin suun kautta, ja sano et alkuviikosta takas ellei helpota...No ei tosiaankaan helpottanu..Eilen sit takas tk lääkärille joka lähetti meidät Jorviin kirurgiselle arvioon, ja sieltä 6 tunnin odotuksen jälkeen matka jatku lastenklinikalle leikkaukseen [:-] Kaikki meni onneks hyvin, toimenpide tehtiin nukutuksessa.. Jouduttiin vielä eristykseen sen Egyptin matkan takia, pojalla kun meni (mun mielestä) antibiootista vatsa vähän sekaisin niin epäilivät sen liittyneen matkaan..Reissussa ei kyllä meillä kellään vatsaoireita tullu..
Odottavan aika oli kyl pitkä...Mies tuli töistä illalla puolen kahdeksan aikaan lastenklinikalle, siihen asti olin ollu pojan kanssa kaksin reissussa..Oli aika rankkaa..
Jäin sinne sit yöks pojan kanssa ja nyt äsken tultiin kotiin..Ohjeeksi saatiin paljon vaan suihkuttelua ja ilmakylpyjä..Paiseen kohta on edelleen ihan tulipunainen ja siinä on sellanen puolen sentin reikä, katotaan miten paraneminen etenee! Pakko kyllä kehua reipasta potilasta, ei yhtään kitissy turhia, jakso siellä Jorvissakin odottaa vuoroa kiltisti, aivan ihana poika mulla!![:)][:)]
Mut tosiaan en kyllä millään pysty 2 viikon kirjotuksia lukemaan nyt, anteeksi siis jos en kommentoi tapahtumia ja puheenaiheita [&:]