Hei taas kaikille!:) olen tosiaan pitkän aikaa ajatellut kirjoittaa, mutta kahden viinilasin jälkeen iltamyöhällä huonosti nukuttujen öiden jälkeen ei ehkä tainnut olla kovin hyvä idea tulla tänne avautumaan.. :D eli vihjeeksi kaikille, JOS ETTE OLE PITKÄÄN AIKAAN OTTANEET ALKOHOLIA, EI EHKÄ KANNATA TULLA VAU.FI:hin kirjoittelemaan.:D vaikka ehkä silloin toisaalta saa sitten aikiseksi purettua sitä omaa mieltä, tai ylipäätään "uskaltaa" kirjoittaa.:)
Kiitos kaikille tsemppauksesta, yksin en ole ajatellut mennä juttelemaan minnekään, mutta ajateltiin koko perheen voimin mennä seurakunnan järjestämään perheneuvontaan. Ei kyllä kumpikaan olla uskovaisia, mutta auttavat siellä muutenkin lapsiperheitä jos on ongelmia suhteessa tai muissakaan asioissa. Yksin aikaa on vähän vaikea järjestää, kun minun on niin vaikea olla missään ilman meidän poikaa..varmaan muutenkin parempi mennä yhdessä kun mieskin on sellaista "ajattelija-tyyppiä" joka helposti pohtii asioita sisällään jos ei saa niitä purettua. Oli kyllä ihan mielissään kun ehdotin että mentäisiin yhdessä, mistä olin kyllä ihan ihmeissäni!:D Toivottavasti raukka ei lähde vain minun mieliksi, vaan haluaa itsekin mennä sinne.
Sitten iloisempiin asioihin, arki sujuu hyvin ja on valtaosan ajasta ihanaa..on meillä sen verran ihana pikkuherra että miten muutenkaan se voisi mennä!<3 Nukkuu nykyään alkuyön hyvin, mutta aamuyöstä haluaisi jo herätä ja alkaa jutella ja möyriä sängyssä. Jos ei huomioida, alkaa lohduton itku asenteella "miksei minua kukaan huomaa".. Pakko sitten huomioida ja varmaan vain pahennan sitten tätä heräilyongelmaa kun saa sen mitä halusi. Aiemmin nukkui oikein hyvin koko yön ja omassa sängyssään, mutta nyt pitäisi olla koko ajan käden ulottuvilla ja näkyvillä. Ja maito ei kuitenkaan yölä kelpaa eli ei itke nälkäänsä. Mukava tosiaan huomata että muilla on ollut samanlaista ongelmaa omien vauvojen kanssa.:)
Saas nähdä jos tulisi useammin kirjoiteltua, teidän juttuja on kuitenkin mukava lueskella!:) Kauhea pakkanen, vauva nukkuu kunnolla paketoituna vaunuissa ja mamma ravaa vähän väliä kurkkimassa onko posket liian kylmät.. :D Nyt ruuan laittoon ja miestä odottelemaan, ja ONNEA KAIKILLE ODOTTAVILLE! :)