Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnitteluja Jennille +++++!

Mun on pakko myöntää, että kauheesti en oo neitiä ulkona nukuttanut. Max 3 kertaa viikossa... Siellä nukkuu kyllä hyvin JOS sattuu nukahtamaan, sekään ei aina ole onnistunut. Niin ja jos nukkuu ulkona niin seuraavan yön unet on tosi levottomat. [:D]

onnea, onnea jenni[:)]!!

multa meni vähän ohi se vauvakuume nyt[:D] ihan hyvä vaan. Kattellaan sitten parin vuoden päästä tilannetta uudestaan[:)]

Onnea Jenni!

Meiltäkin kyllä löytyy sellanen kävelytuolihärveli, kun työkaveri sen mulle tuuppas kun olivat ite muuttamassa. Voi olla sitä ainakin kokeillaan, mutta jää nähtäväksi mitä sitten.

Tänään ei viitti vaunuja viedä ulos, kaks tuntia jos likka nukkuu nii mistä mä sen joudun kaivaa? Ei löydy varmaa koko vaunuja, sen verran lunta tulee ja tuuleekin kauheesti! Pari kertaa tossa takapihalla käyny tänää nopeesti ja kyllä siellä kastuu! Kumpparit jalassa saa mennä ettei kenkäkin huku sinne.

Petapapu: Mun mielestä nykyään kaikki ois niin paljon kätevämpi tilata netistä! Johki ku meet varta vasten jotain hakee, nii ei oo, en löydä, ei vaaan oo. Vois vaan *klik* ja hakee vaikka postista jossei posti tuo perille.

Meidän fysioterapia peruttiin tältä päivältä kun se on kipeenä. Toisaalta hyvä, kun nyt oli joku tosi harvinainen aamu ja Nea ei suostunu nukahtaa enää seittemän jälkee [8|] Ja en tohon myräkkää ois halunnu lähteekkä. Ja sain kodin siivottua [:D] Yritin kyllä ettiä mun hukkunutta korvista, mutta ei ollu viemäriin jääneissä hiuksissa, enkä nähny missää ku imuroin [&o] Mut onpa ainakin puhdasta! [:D]

Onnittelut Jennille[:)] vauvoja sen kun plupsahtelee[:D] Mies tossa äsken fiilisteli et "sähän voisit kai tehä jotain opetushommia vaik ens vuonna? et jos kummakki tehtäs vähän duunia niin ei kumpikaan joutus tekeen 8 h päivässä?" =Mies haaveilee et vois tehä vähemmän duunia ja elintasovaatimukset meillä niin vaatimattomat että onnistuis kyllä tollanen systeemi, mut en sit kehannu kysästä et no mitä jos halutaanki tehä heti toinen muksu?[:D] pitää varovasti alkaa pehmittään[:D][;)] vielä ei vauvakuume oo mahoton mutta ois ne kiva tehä aika putkeen[;)]
Tuli tost mohomahan viemärihiuksista([:D]) mieleen et vieläkö muilla lähtee hiuksia? moon kohta samanlainen kekkonen ku poika
Nii ja Taatulle on pitäny tunnustaa että syön vähän sanojani, ei oo ihan hanskassa pysyny munkaan tupakoinnit->ollu niin veemäistä etten oo jaksanu itteltäni kieltää...no mut huomenna ollaan lähössä pikkuherran kans mun porukoitten luo viikonlopuks, siellä ei tuu poltettuu, ihan hyvä vaan[:)]

Huikeeta Jenni90, onnea plussasta <3 <3. Näitähän nyt plumpsahtelee [;)].

Oltiin neuvolassa tänään ja kysyin pakkasrajaa, terkkari sanoi että -15 mutta jos tottuu siihen (siis on paljon kylmiä päiviä) niin -20 voi laittaa ihan hyvin ulos nukkumaan.

Tylsää oli etten saanut juurikaan mitään apua nukkumisen parantamiseen; "se kuuluu tähän ikään", tuntuu olevan vakiovastaus. Noh, koitetaan taas [8D].

Meillä oli tänään kuvaussessio, kuvaaja kävi ottamassa 3:sta vauvasta kuvat ja aivan mahtavia tuli [:)]! Huomenna saan kuvat itselleni <3 <3, nyt on sitten mammojen, mummien ja kummien joululahjat siinä.

Jeps, rokotukset saatiin joten odottelen mahdollisia vaikutuksia.

Paljon onnea ja tarrasukkia Jennille!!!
Meinas silmät tippuu, oli vaa jotenki niin hauska ku piiiiitkät pätkät muuta tekstii ja sit lopus "ainii btw oon raskaana" [:D][:D] ihana... :)

Onnittelut kaikille raskaus-uutisista! [:)] 

Mietiskelinkin just tota pakkas-juttua. Täällä ei tänään ole tullut lunta, mutta tuullut on senkin edestä. Laitoin pojan silti ulos nukkumaan, mutta eihän se siellä kovin kauaa nukkunut, kun äiti vähän liioitteli toppausten kanssa [:-]. Itkuhälyttimen vielä uskaltanut laittaa vaunuihin, mutta täytynee kohta siirtyä kans ikkunapoliisiksi. Meillä onneksi kyllä huutokin kuuluu ikkunan läpi [:)] [8|].

Onnittelut kaikille uudestaan vauvautuville multakin[:)] Mä oon ite niin kahen vaiheilla, että pitäskö jo antaa tulla jos on tullakseen, vai ootella vielä. Tällä hetkellä oon kumminkin enemmän sen oottelun kannalla... katotaan ens vuonna uudestaan[:D][:D]

Mä uhmasin säätä ja ulkoilin tänään neidin kanssa ihan normaalisti[:D][:D] Aamupäivällä laitoin neidin kantoreppuun ja vietettiin tunti tarpoen metsässä umpihangessa, pääs koira kunnolla juoksemaan taas[:)] Auraamattomia teitä ei oo niin kiva kulkee vaunujen ja koiran kaa, joten meen sillon mieluummin sitten metsään. Ja sitten iltapäivällä lykin vaunut tonne kolmen kilsan päähän vauvakahvilaan ja sieltä sitten takasin. Mennessä ei oltu aurattu, tullessa onneks osittain oli. Kahvilassa sattu hassu juttu, kun istuttiin lattialla ja hörpin siinä teetä ja höpöttelin kaverin kanssa ja neiti oli vieressä lattialla, niin yhtäkkii huomasin et neiti ihan tyytyväisenä imeskeli mun teepussia!! Maistatin sitten teenkin jo vajaa 6 kk vauvalle[:D][:D] No, eipä siitä ainakaan mitään seuraamuksia oo vielä tullu. Mutta tyhmä äiti kun ei huolehtinu teepussia tarpeeks kauas[:D][:D] Jos olis pullakin viel ollu lautasella, oliskohan sekin neidille maistunu??!

Semmoisia. Iltasella käytiin vielä vähän ostoksilla, ja tarttuipa meillekin nyt sitten sellainen lampaantalja matkaan. Ajattelin, että sen saa sitten pulkkaan/rattaisiinkin, ja saapahan kivat joulukorttikuvat sen kanssa[:)] Meidän koira alko sitä heti näykkiä kun tultiin kotiin, luuli varmaan et se oli vielä elossa[:D][:D] En taida jättää sen ulottuville!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Meillä kissat tykkää nukkua ton taljan päällä, kun juurikin noita kuvauksia varten kannoin sen rattaista sisälle. Koirat kuulemma voi suht helposti alkaa .. hmm.. nylkyttämään sitä taljaa. En tiiä, ei ole koiria, mutta eläinlääkäri oli niin anopille sanonu. Riippuu kyllä toki koirasta [:D]

Onnittelut Jennille [:)] LA on sitten aika lähellä Turo-Eemilin synttäreitä [:)] ja pian aikamoista vilinääkin varmasti kun tupsahtelee niin vauvoja kuin koiriakin [:D] (huokailee itse täällä kateellisena kun isäntä laittanut rajoituksen koirien lukumäärään [&:])

huh, täällä on nyt sitten sairasteltu...Kimi oli pari päivää flunssassa (kuume,yskä,nuha ja mahakin vähän sekaisin) ja itsekin pienen flunssan sain...ja vieläkin on poitsu kyllä nuhainen ja yskii mutta onneksi kuumetta ei enää ole...mutta sen tilalle tuli taas hampaankypsyttelykiukuttelut...soseiden syöminenkin on pirun vaikeaa kun nyt tuntuu ikenet olevan niin arat että jos vähän lusikka osuu väärään kohtaan ni oitis tulee hirveä itku [:o]

valtava määrä oli muutamassa päivässä tullut tänne tekstiä kun ei ole ennättänyt käydä lueskelemassa..täytyy päivittää omat tiedot sitten paremmalla ajalla...nyt nukkumaan, öitä [:)]

Jeeeee, pääsin tänään käymään toysrus:issa[:D][:D] Ja voin kertoa että tää mamma oli enemmän siellä lelukaupassa tohkeissaan ko poika[:D] Miksei mun lapsuudessa ollu tollasia kauppoja, tai ainakaan niissä ei käyty[8|] Ostettiin pojalle joululahjaks sellanen bellinon toimintasoitin ko oli tarjouksessa, kotona testailtiin sitä ja on aivan ihana! Varmasti poika tulee sitä remppaamaan ja paljon, muutenkin sitä nyt on enemmän kiinnostanu nimenomaan soivat ja ääntä pitävät lelut[:)]

Yritin ottaa pojasta jouluisia kuviakin, sellaset 50 kuvaa joista KAKSI onnistui JOTENKUTEN, niin että ei ollu heilahtanu, ja noista kahdesta jopa toisessa kattoo kameraan[:D][:D] luojan kiitos noi oli vaan sellasia omaan käyttöön olevia kuvia, mikä hirvee stressi iskis jos oisin meinannu esim. joulukortit niistä teetättää[:D][:D] Vierellä oli lyhty, lahjapaketteja ja joulukuusen nauhaa.. Koitappa siinä sitten ottaa kuvia kun tönii lyhtyä niin että se kaatuu, syö tyytyväisenä nauhaa ja repii ja kuolaa sitä lahjapakettia[8|][:D]

heh,meillä kanssa kissa rupes nuolemaan tota taljaa kun sen kotiin toin ja sit toinen hyvä ettei hätäpaskoja vääntäny kun katto että mitä hemmettiä se raahaa kainalossaan[:D][:D] rauhottu kun näki et ei elossa ollukaan[:D][:D] 

[:D][:D] Mä hävitän ton likasen 16 vuotta taljan jonnekki kauas ja ostan kans uuden joskus tässä. Tulee kuitenkin halvemmaks ostaa uus ja uus on aina uus...! En ois sitä kyl ees huolinu, jos oisin huomannu kuinka hirvee se on [:'(] Ja uus tietty pois koirien ulottuvilta [:D] Meillä kun uros sais hepulin ainaskii, se luuli kerran Neaa nallepuvussaanki joksku ihan muuks [:D] Mut onneks uros ei oo merkkailevaa tyyppiä, et sen puolesta ei taljalla hätää. Tai sit jos laitetaa toi vanha talja koirille autoon [:D] On sinne aika kylmä mennä jos on -30 pakkasta tai vähemmänkin. No saa nähä, anopille kaikki sen hommaama on niin kovin tärkeetä (talja on sen kuopuksen vanha). Mä en oikein jaksa jos se ostaa 2€:lla jonkun bodyn alennuksesta niin se kysyy joka kerralla onko se pysyny pesun jälkee hyvänä ja ollaanko käytetty ja onko sopiva ja onko se ehjänä ja äääääh! Sanoin sille, ettei tartte enää vaatteita ostella Nealle . En jaksa tota kyselyrumbaa kun EI SE OLE NIIN TÄRKEETÄ (oishan se nyt eri asia jos ois ostanu jollai 150€:lla, mut hei 2€!) mun mielestä! Se nyt jahkailee muutenkin omienkin vaatteittensa kohdalla "onko tää nyt oikeen värinen, onko tää nyt liian iso, näyttääks tää hyvältä vai onko pieni" ja sama juttu kahen tunnin päästä, seuraavana päivänä ja vielä seuraavalla viikollakin [:@][:@][:@][:@][:@] Ja kun Nean joululahjoista tuli puhe, niin sanottiin että vaikka joku lelu. Eikös se miehelle soittanu, että minkähänlainen lelu on nyt paras ja kun ei hän nyt oikein tiedä jne. Mies kerran jo sano puhelun alussa, että ei sillä oo väliä kunhan nyt jonkunlainen että saa ihan ite päättää. Eikös se minuutin päästä jahkaillu samaa kysymystä uudelleen. [:@] (leluista kuitenki luulis tietävän kun työkseen toimii lasten kanssa...)
Saas nähä miten käy lauantaina, kun ollaan nyt sovittu kuitenkin että anoppi kattoo Neaa sillä välin kun me käydään (seksi)messuilla helsingissä. Pelottaa kyl koko homma, kun muistelee sitä kylpyläreissua [&o] No jurputan siitä sitte la-su, oottakaas vaan [:D][&o]
Miten koko juttu kääntykin taas anoppiin [8|]

Hei taas kaikille!:) olen tosiaan pitkän aikaa ajatellut kirjoittaa, mutta kahden viinilasin jälkeen iltamyöhällä huonosti nukuttujen öiden jälkeen ei ehkä tainnut olla kovin hyvä idea tulla tänne avautumaan.. :D eli vihjeeksi kaikille, JOS ETTE OLE PITKÄÄN AIKAAN OTTANEET ALKOHOLIA, EI EHKÄ KANNATA TULLA VAU.FI:hin kirjoittelemaan.:D vaikka ehkä silloin toisaalta saa sitten aikiseksi purettua sitä omaa mieltä, tai ylipäätään "uskaltaa" kirjoittaa.:)
Kiitos kaikille tsemppauksesta, yksin en ole ajatellut mennä juttelemaan minnekään, mutta ajateltiin koko perheen voimin mennä seurakunnan järjestämään perheneuvontaan. Ei kyllä kumpikaan olla uskovaisia, mutta auttavat siellä muutenkin lapsiperheitä jos on ongelmia suhteessa tai muissakaan asioissa. Yksin aikaa on vähän vaikea järjestää, kun minun on niin vaikea olla missään ilman meidän poikaa..varmaan muutenkin parempi mennä yhdessä kun mieskin on sellaista "ajattelija-tyyppiä" joka helposti pohtii asioita sisällään jos ei saa niitä purettua. Oli kyllä ihan mielissään kun ehdotin että mentäisiin yhdessä, mistä olin kyllä ihan ihmeissäni!:D Toivottavasti raukka ei lähde vain minun mieliksi, vaan haluaa itsekin mennä sinne.

Sitten iloisempiin asioihin, arki sujuu hyvin ja on valtaosan ajasta ihanaa..on meillä sen verran ihana pikkuherra että miten muutenkaan se voisi mennä!<3 Nukkuu nykyään alkuyön hyvin, mutta aamuyöstä haluaisi jo herätä ja alkaa jutella ja möyriä sängyssä. Jos ei huomioida, alkaa lohduton itku asenteella "miksei minua kukaan huomaa".. Pakko sitten huomioida ja varmaan vain pahennan sitten tätä heräilyongelmaa kun saa sen mitä halusi. Aiemmin nukkui oikein hyvin koko yön ja omassa sängyssään, mutta nyt pitäisi olla koko ajan käden ulottuvilla ja näkyvillä. Ja maito ei kuitenkaan yölä kelpaa eli ei itke nälkäänsä. Mukava tosiaan huomata että muilla on ollut samanlaista ongelmaa omien vauvojen kanssa.:)

Saas nähdä jos tulisi useammin kirjoiteltua, teidän juttuja on kuitenkin mukava lueskella!:) Kauhea pakkanen, vauva nukkuu kunnolla paketoituna vaunuissa ja mamma ravaa vähän väliä kurkkimassa onko posket liian kylmät.. :D Nyt ruuan laittoon ja miestä odottelemaan, ja ONNEA KAIKILLE ODOTTAVILLE! :)

Onnittelut minunkin puolesta kaikille odottaville... [:)] Hattua nostan teille kaikille, jotka olette valmiita jo toiseen, minusta ei taida olla siihen... [8|]

Vaikka itekin olen miettiny et olishan se toinen muksu ihan mukava saaha tuolle tytölle kaveriks, mutta nyt tuntuu sille etten jaksa kahta pientä vaippa ikästä hoitaa yksin.. Tuossa tytössäkin tuntuu olevan välillä nii paljo hoitamista.. Mies kun on viikot reissussa ja viikonloput meijän kanssa nii sitä tuppaa välillä olemaan aika yksinäinen, vaikka onhan noita viikkoja et mies on ihan kotosallakin toisinaan jopa kuukaudenkin putkeen, mut mut.. Ajateltiin tässä katella vähä aikaa, eihän tässä toisaalta mikään kiire ole.. Nauttii nyt tästä meijän tytön vauva ajasta ja antaa sille kaiken huomion.. Kun ei oo kuitenkaan mitään järkee ajaa ihteesä ihan "loppuu" kun onhan tässä näitä vuosia aikaa tehä lapsia...

Välillä kaipaan niiiin paljon omaa aikaa ja että pääsis edes yhdellä käymään jossain ihmisten ilmoilla... [:(] Ajattelin senkin takia lykätä toisen tekoa et saisin minäkin vähän omaa elämää jossain vaiheessa.. Meillä on kuitenkin vaan se yks elämä ja haluaisin kyllä välissä elää itsellenikin, eihän se minusta sen huonompaa äitiä tee..

Takaisin