Vauvan liikkeet

Rakenneultrassa kerrottiin, että mulla on istukka niin edessä, että vauvan liikkeet alkaa tuntua kunnolla sen takia myöhemmin, kuulemma yleensä rv21-23. Huomenna alkaa rv21, potkuja odotellessa. :)
 
Meillä lopettaa potkimisen, yritin sitten itse tai mies kokeilla tuntuisiko liikkeet mahan päällä :D Muutenkin tuntuu jätkä olevan rauhallisempi silloin kun mies on lähellä..
 
Meillä ei itsessään potkut ala tai tunnu muuta kun sen verta et jos mies laittaa käden mahalle niin vauva siirtyy siihen kättä ”vasten” nojailemaan. :) mies harvoin tietoisesti mahaa koskee mutta unissaan haluaa tulla kosketukseen niin laittaa käden mahalle (mulle iskee paniikkikohtaus välillä jos se laittaa mun ympärille kädet kunnolla niin se on jo läheisyyttä että kämmen koskee.)
 
Täällä kans iltaisin alkaa hirveät möyrimiset ja heilumiset aina, kun ite yritän nukkua. Viikonloppuna ekaa kertaa oikein näki kuinka maha hytkyi ja heilui joka suuntaan, kun pieni siellä paineli menemään. :happy::Heartred
 
Nii ihania kun ne potkut onkin, ni jestas mikä stressi iskee jos on vauvalla hiljasempi päivä. Onneks on doppleri :gen053
 
^ yllä olevaan liittyen, tänään ollut taas liian hiljainen päivä :sad001 mitään ei ole tuntunut tänään, eilen oli taas aika vilkas päivä. Ehkä pitää vaan luottaa että välillä pitää pienenkin ottaa rennommin!
 
Mulla ollut nyt kolme päivää aikalailla aamusta iltaan bileet mahassa ja kun se hiljaisempi päivä taas tulee, niin toivon olevani ihan rauhallinen asian suhteen :) Kyllä sitä itseäänkin väsyttäisi jos monta päivää jumpaa koko ajan :D
 
Tuntuu muuten tosi kivalta kun pissattaa hulluna ja vauva päättää potkasta rakkoon :D Äsken automatkalla monta kertaa niin tuntu kun ois sähköiskuja rakkoon saanu!
 
Täällä ei hiljaisia päiviä oikein tunnu olevan ja välillä ihan toivon että malttaisi olla aloillaankin joskus. Kaikkina hetkinä kun ne ei kaikkein mukavimmalta tunnu, esim. aamuisin kun vatsa on tyhjä.. Miehenikin tuntee liikkeet kädellä ja ne myös näkyvät pomppuina sekä muljahteluina vatsan päällä, hassun näköistä! Vatsa kasvaa komeasti ja vähän hirvittää kuinka isoksi se vielä kerkeääkään kesäkuuhun mennessä. Ei taida meijän poika (tai tyttö) jäädä ihan pieneksi. o_O

Ekat liikkeet tunsin joulun tienoilla, nyt 24+2.
 
Vauvan liikkeet olleet hiljaisemmat nyt n. 4-5 päivää kai.. viime viikon kun supisteli ja nyt iski flunssa.. liikkuu kyllä päivittäin mutta ei niin paljon kuin aikasemmin.. :sad001 huoli meinaa iskeä.. pitääkö tässä oikeasti huolestua vai onko ihan normaalia... liikelaskentojahan ei vielä näillä viikoilla suositella.. 24+5..

Niin ja olin sen ekan hiljaisemman päivän rauhallisesti :) nyt vaan kun on venynyt tuo hiljais elo..
Tää ekan odotus on ahdistavaa
 
Mulla ei hiljaista päivää näy.. :sad001 kun kattoo noita jo syntyneitä ja miettii et taas yks poika tähä hulinaan mukaan niin tuskin tuleekaan rauhallista hetkeä. :wink yritän nauttii nyt kun vielä potkii rakkoon päin eikä kylkiluihin.. miehen käsi toimii vielä hyvin iltarauhottajana.. nukahdan aina miehen käsi mahalla ( jos itse en ole mahallani) mies ei oo sanonu ainakaan et olis liikkeitä tuntenu mut eipä sitä paljoa vauva masussa vielä kiinnosta. :D ei kuulu hänen luonteeseen raskausaikana mukana olo. :D
 
Täällä potkii niin että sängystä patja lentää kohta varmaan takaseinään.. hirvee melske! Navan yläpuolella jo oli aika meteli mut pääsääntöisesti alavatsalla paukkuu...
 
Vauvan liikkeet olleet hiljaisemmat nyt n. 4-5 päivää kai.. viime viikon kun supisteli ja nyt iski flunssa.. liikkuu kyllä päivittäin mutta ei niin paljon kuin aikasemmin.. :sad001 huoli meinaa iskeä.. pitääkö tässä oikeasti huolestua vai onko ihan normaalia... liikelaskentojahan ei vielä näillä viikoilla suositella.. 24+5..

Niin ja olin sen ekan hiljaisemman päivän rauhallisesti :) nyt vaan kun on venynyt tuo hiljais elo..
Tää ekan odotus on ahdistavaa

Täällä sama juttu. Hiljaisempaa oli kolmisen päivää, tänä aamuna olin niin paniikissa, että piti soittaa neuvolaan. Saatiin aika sydänäänten kuunteluun heti puolen tunnin päähän. Kaikki hyvin. Suosittelen siis käymään neuvolassa, ainakin omassani suhtautuvat erittäin ymmärtäväisesti. Varsinkin, kun itsellä on keskenmenotaustaa ja ehkä keskimääräistä panikoivampi odottaja siis... Nyt 24+3.
 
Täällä edes tällä viikolla pääse neuvolaan.. koko pulju kiinni :sad001 Päivystykseen en kehtaa asiasta soitella edes..
 
Täällä pikkuinen pitää edelleen aika rauhallista eloa (ehkä rauhallinen persoona? :D). Joskus melskaa enemmän ja joskus sitten tosi rauhallisia päiviä. Pääasiana olen pitänyt että päivittäin tuntuu jotain :) Mutta kaiken kaikkiaan ei ole vielä tullut mitään jalka vatsasta läpi kokemuksia tai että "häiritsisi" eloa liikkeet millään lailla, semmosta pientä ja söpöä muljuntaa vaan. Ja päivässä selkeästi aina useita tunteja hiljaista ettei tunnu mitään.
Ja istukan pitäisi olla takana että sekään ei vaikuta.
 
Mulla vauva innostuu jostain syystä kylmän veden juomisesta :). Välillä on tosi rauhallista, mutta yleensä viimeistään nukkumaan mennessä alkaa ihan mahdoton jumputus!
 
Täällä illalla ja yöllä aina kaikista kovimmat jumpat menossa. Päivisin vaihtelevasti välillä aktiivisempi ja välillä rauhallisempi. Oma syöminen usein saa vauvan liikkumaan. :)
 
Nyt on itselläni ollut rauhallista, mutta pienet muljahtelut tuntuu aina välillä, että liikettä on.
 
Mulla oikeen sattuu vauvan liikkeet jo, on niin kovaa rymyämistä:eek:
Neuvolan terkkarin kanssa sitä ihmeteltiin, kun istukka kuitenkin pitäisi olla ultrien mukaan edessä ja potkut tuntuu niin kovilta ja dopplerilla kuulee samantien äänet ihan edestä...

Ehkä on vaan joku potkunyrkkeilijä, joka ei pelkää mojottaa vähä istukkaakin :rolleyes::grin
 
Takaisin
Top