Vauvan liikkeet

Onko muilla samaa että vauva viihtyy enemmäksee jossai tietysti paikas?

Jep, juurikin alavatsalla ja kusirakko tuntuu olevan kaikista kivoin potkittava..tai ihan alavatsa. Sykkeetki kuulen ihan tuolta alavatsalta, ei toivookaa et ylempää, ei kertaakaan :D
 
Mulla vauva tuntuu painautuvan aina vasemmalle puolelle. Muuten en kyllä vielä hahmota miten hän tuolla mutkuaa, kun tuntuu että välillä on semmosia haarahyppelyitä, että "pamahtelee" vähän joka suuntaan yhtäaikaa.
 
Kiva kuulla että muillakin noita hiljaisempia päiviä.. mäkin olen kyllä ajatellut, että silloin saattaa potkia selkään päin kun ei huomaa. Hentoja nämä todellakin ovat vielä, ei sellaisia kunnon potkuja..
 
Jep, juurikin alavatsalla ja kusirakko tuntuu olevan kaikista kivoin potkittava..tai ihan alavatsa. Sykkeetki kuulen ihan tuolta alavatsalta, ei toivookaa et ylempää, ei kertaakaan :D

Mulla ihan sama homma, alavatsalla viihtyy ja sykkeet löytyy aina sieltä :D Ainoastaan aamusin saattaa olla kiivennyt yön aikana jonnekkin ylemmäs :D
 
Pienet hennot potkaisut tuntuu aika harvoin. Pääosin aamuisin ja iltaisin. Välillä on päiviä että en tunne lainkaan. Ilman doppleria olisin luultavasti seonnut:woot: JA TÄMÄ... Miksei vatsani kasva????? Tuntuu etä korkeintaan vähän pömpöttää:bored:
Sykkeet ja potkut tuntuu täälä myös ihan alavatsalla vielä.
 
Muokattu viimeksi:
Epäilen et jos on kovin pitkä ihminen niin vatsa ei näy koska 'hukkuu' pituuteen ... Eihän se ylipainokaan pidemmässä ihmisessä näy niin kuin lyhyessä...
 
Epäilen et jos on kovin pitkä ihminen niin vatsa ei näy koska 'hukkuu' pituuteen ... Eihän se ylipainokaan pidemmässä ihmisessä näy niin kuin lyhyessä...

Ei tartte olla edes pitkä ihminen, jos vain on pitkä keskivartalo. Itselläni on todella lyhyt keskivartalo niin mun vatsa näyttää jo valtavalta.
 
Mä taas oon (ainakin omasta mielestä) pitkä, 174cm ja oletin just ettei mulla varmaa heti näy kun mahtuu kohtu kasvamaan ylöspäin piilossa. Mulla kuitenki ihan selvä vauvamaha jo. Epäilen, että mulla on sitte kohtu eteenpäin kallistunut ja veikkaisin että se kohdun asento onkin se tärkein syy miksi näkyy/ei näy ajoissa.
 
Muokattu viimeksi:
Mä en osaa sanoa onko jotain tiettyä paikkaa missä vauva tykkäisi olla, mutta liikkeet tuntuu aina alhaalla tai sivulla, johtuen varmaan etuseinässä olevasta istukasta. Doppleria en ole hankkinut.

Toi vatsan näkyminen on tosiaan hyvin yksilöllistä. Mulla maha pompsahti esiin ihan parissa päivässä yhtäkkiä ja nyt tuntuu ettei sitä enää oikein peitellä millään.
 
Mulla näkyy maha tosi hyvin, kohtu on eteenpäin kallistunut ja ooon kans melko piitkä (172cm),mut ei se oo kyl kauheesti kasvanut viikkoihin..

Liikkeet tuntuu jo säännöllisinä joka ilta. Puolisokin tumsi ekaa kertaa pari päivää sittten:Heartpink
Rv20+5
 
Pienet hennot potkaisut tuntuu aika harvoin. Pääosin aamuisin ja iltaisin. Välillä on päiviä että en tunne lainkaan. Ilman doppleria olisin luultavasti seonnut:woot: JA TÄMÄ... Miksei vatsani kasva????? Tuntuu etä korkeintaan vähän pömpöttää:bored:
Sykkeet ja potkut tuntuu täälä myös ihan alavatsalla vielä.

Sama juttu! :/ haluan jo sen raskausmahan!!! :shifty::shifty: Mulla ei edes ole doppleria mikä olis varmaan ihan hyvä hankkia kun kokoajan saa stressata :D Yritän tässä rauhotella itteeni kun meillä saa kuitenkin avoneuvolassa käydä kuuntelemassa vauvan sykkeitä ja viimeviikolla oli kaikki hyvin siellä ❤️ Toivois vaan niin paljon jo että liikkeet alkais tuntua, kyllä niitä vaan odottaa ❤️ Pieniä liikkeitä tuntuu iltaisin ennenku meen nukkumaan muuten ei mitään.
 
Ensinmäistä kertaa raskauden aikana ärsyttää kun on mahaa jo omasta takaa, niin menee kauemman kun mies pääsee liikkeitä tunnustelee :sad001 ja kun taitaa olla kohtu takana, kun ei tuo maha kasvakkaan..
 
Tänään 19+0 ja eilen illalla tunsin jotain, mikä ehkä saattoi olla lapsen liikkeitä:0 en kyllä ole yhtään varma, lähinnä joltain suolistokuplilta tuntui, mutta paikka oli kohdussa. Ehkä parin viikon sisään alkaa tuntua jotain selkeämpää. o_O En malttaisi odottaa!:grin

Mäkin olen miettinyt, missä vaiheessa mies tulee tuntemaan liikkeet. Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, mahaa ei näy _ollenkaan_ , vaikka olen edelleen reilusti alipainoinen.
 
Viime yönä tökittiin sitten kyllä ihan huolella alamahaa. Ihan heräsin siihen kun se myllersi:-)
 
Tässä oli melkein viikon hiljaisempi jakso. Tuntu ihan satunnaisesti muutama tökkäsy. Tänään onkin sitten ollut vilkkaampi päivä onneksi. Muuten olisin kohta marssinut avoimeen neuvolaan. :D
 
Kyllä nyt voisi melkein jo sanoa, että kyllä se vauva siellä möyrii eikä oo vaan jotain suolen pulputusta on jo sen verran eri tuntusta vaikka kyllä vieläkin lähinnä tuntuu vaan kuplinnalta mutta paljon voimakkaammin ku aikaisemmin :) Parhaiten tuntuu jos makaan mahallaan :D
 
Ekan kerran yöllä häiritti vauvan liikkeet, en saanu nukuttua. Miks pitää yöllä tempoa siellä ku koko päivä aikaa! :D :D
Nyt aamulla onki rakenneultra.. oliskohan sekin vähän valvottanut..
 
Takaisin
Top