Vauvan liikkeet

kadonnut

Näppärä viestien naputtelija
Joko tuntuu? :)

Mulla on nyt viikon ajan tuntunut jo melko selkeästi, varsinkin vatsallaan kirjaa lukiessa. Ihanaa ihanaa :love017

Viikkoja 15+jotain ja toista lasta ootellaan :)
 
Mä kans jo malttamattomana odottelen. Tosiaan vielä ei oo mitään tuntunut mutta eiköhän pian tunnu kun ensimmäisestä tuntui rv 18-19. Ainakin oletan että tällä kertaa voisi tuntua aiemmin, istukkakaan ei ole edessä niitä vaimentamassa.
 
Ei hitsi, joulunihme, rv 14 ja takuulla tuntuu välillä maatessa liikkettä mahassa :Heartred
En ois uskonut että näin aikasin, mutta kyllä uskon tietäväni. Voisiko olla kun viides raskaus ja nyt istukka on takana.... että tuntuu selvemmin jo tässä kohti kun aiemmi on huomannut.
 
Mää en oo ihan varma, et tunsinko tänään liikettä, sellasta pulputusta, joka alko ihan sponttaanisti, kesti muutaman sekunnin ja loppu. Saa nähdö ettö jatkuukon nyt rv 14+3, aika aikasta olis,mut kahtotaan jatkuuko!
 
Tänään 17+4 tuntunut selvästi liikettä. Toinen lapsi kyseessä. Aiemmin muutaman kerran tuntunut jotain hentoa liikettä mutta en ole niistä niin varma oliko varmasti vauva vai ilmaa. Istukka on mulla edessä niin se vaimentaa tuntemuksia
 
Ei tunnu viä mitää 13+4... ootellaan ootellaan.. :happy:
 
14+4 ja muutamana päivänä satunnaisesti tuntunut yksittäisiä "luunappeja" aka potkuja :D ekasta en ois varmaan ees tajunnu, mut nyt osaan kyl sanoa, ettei oo mitään pieruja nämä
 
14+2
Eilen ihan kun olisi tuntunut liikkeitä illalla kun olin käymässä nukkumaan... Varmaksi en kumminkaan uskalla sanoa... Tuntu sellasta hassua vähänniinku 'suolen pulputusta'mutta tavallista alempana :D Mutta en tosiaan uskalla sanoa varmaksi että oli vauvan liikkeitä...
 
16+jotain ja tosi hyvin tuntuu jo. Alkuun pelkkää pulppuamista ja nyt jo ihan selkeitä tökkisimiä. Dopplerilla löytyy helposti, kun ensin vähän aikaa kuulostelee :D
 
Hieman tuntuu kuin kaveri liikkuisi mahassa :) viikkoja nyt 17+0 tuntuu välillä että muljahtaa tuolla ♡
 
Nyt 18+1 ja vajaan viikon ajan tuntunut tosi selvästi, pitkin päivää pienesti mutta iltaisin kun menen sänkyyn niin tuntuu voimakkaimmin :)
 
Mä olen 1,5 vkon aikana välillä tuntenut että siellä jotain on, kun keskityn liikkeiden tunnusteluun. Eilen hölskytin vatsaa vähän illasta kun aloin miettiä onko siellä liikettä. Yleensä olen ollut tosi zen koko ajan. Kyllä siellä jotain liikettä oli sen hölskyttelyn jälkeen. :)

18+0
 
Kuitenkin sitä odottaa, että kunnolla tuntisi liikkeet. Samaa puolisikin selvästi odottaa.
 
Varmaan jostain 16 -> on tuntunut päivittäin liikettä. Nyt 18+0. Sellasta lyhytkestoista möyrimistä, mieskin jo mahan läpi tuntee. Onhan se kiva tietää että toinen on virtaa ja voimaa täynnä, mutta jotenkin en tykkää niistä potkuista :D Outoja, vaikka jo toinen raskaus on tämä
 
Päivällä kun ajelin töihin tunsin kolme napakkaa luunappia (napakalla tarkoitan nyt sellasta ettei tarvinnut keskittyä siihen tuntemiseen) ja työpäivän aikana aina tauolla istuessa tuntunut melkolailla samoilla kohdilla hieman hentoisempia osumia. Mahtaakohan ne jo olla pikkuisen potkuja, viikkoja kumminkin "vasta" 16+2 ja ensisynnyttäjä hmmm...
 
Takaisin
Top