Vauvan liikkeet

Aktiivinen tämäkin. Hassua kun esikoisesta ei pahemmin liikkeitä tuntenut millonkaan. Joskus 22 aikaan on eniten liikettä havaittavissa. Toivottavasti ei enteile iltavirkkua :nailbiting: Tyttö tuntuu olevan ajatustenlukija, koska aina kun mietin että onpas ollut hiljaista, niin möyrintä alkaa.
 
Meillä esikoinen myllersi mahassa kans iltaisin eniten ja hän on syntymästään asti ollut aamuvirkku. Tää toinen kyllä myllertää aina ja ihan yhtä paljon, että millanenhan virkku tuolta tuleekaan :D
 
Täällä rauhallinen tapaus edelleen, kuten esikoinenkin. Toivottavasti ennustaa myös yhtä helppoa vauva aikaa kuin esikoisestakin :D Ilmoittaa kyllä masussa itsestään aina, isoimmat liikehdinnät illalla kun istahdan sohvalle tai menen sänkyyn. Mitään hurjaa jytinää harvemmin :)
 
Mun tyttöseni on pikkuhiljaa rauhoittunut mahassa (vielä viikko-pari sitten oli ihan hirveää mellastusta pitkin päivää). Eilen ja tänään on ollut suorastaan rauhallisia pieniä liikkeitä, ja elättelen toiveita, että olisi synnytys lähestymässä :) Nyt rv 37+2 ja viime neuvolassa sanottiin, että on ihan jo lähtökuopissa.
 
Olin ihan varma aamulla ku heräsin taas vatsaltani ja poikaystävätyyny oli koiran kanssa lattialla, että oon musertanu vauvan littanaks, kun ei tuntunu koko aamuna mitää liikettä. No onneks nyt iltaamyöden tuntuu oikovan raajojaan jokasuuntaan nii pitkälle ku suinkin vaa saa.
 
Olin ihan varma aamulla ku heräsin taas vatsaltani ja poikaystävätyyny oli koiran kanssa lattialla, että oon musertanu vauvan littanaks, kun ei tuntunu koko aamuna mitää liikettä. No onneks nyt iltaamyöden tuntuu oikovan raajojaan jokasuuntaan nii pitkälle ku suinkin vaa saa.

Ei se vauva nii helposti litisty:D mulla olis jokane litistynyt joka ainoa yö.:D
 
Ei se vauva nii helposti litisty:D mulla olis jokane litistynyt joka ainoa yö.:D

No jos ei litisty ni pamahtaa kylkien välistä pihalle.. (tosin ei taida ol todennäkösin reitti toi kylkiluitte väli) :) eiks sun vatta oo yhtää kipee ku nukut sen päällä? Must tuntu aamul ku liikahdin, et verenkierto olis loppunu kokonaa vattasta hetkeksaikaa :D
 
No jos ei litisty ni pamahtaa kylkien välistä pihalle.. (tosin ei taida ol todennäkösin reitti toi kylkiluitte väli) :) eiks sun vatta oo yhtää kipee ku nukut sen päällä? Must tuntu aamul ku liikahdin, et verenkierto olis loppunu kokonaa vattasta hetkeksaikaa :D

Ei itseasias oo.. :) enemmänkin sillon kun nukun mahallani ni ne aamut maha on rentoutunut ja kivuton.. muuten jos nukun kyljelläni ni on paljo supistuksii ja heräilen yölläkin enemmän kipuihin. :sad001 ehkä Mä ja vauva ollaan totuttu mahallaan oloon. :D lattialla mahallaan enää
Ei pysty olemaa mut sängyllä / patjal ihan hyvin. :)
 
Takaisin
Top