Vauvan liikkeet

Voi hitsi, mullaki jo 19+4 menossa ja vasta tuntunu sellassia nopeita, yksittäisiä iskuja, mistä en tiiä onko ne potkuja vai jotain ihan muuta... En jaksais odotella. Neuvolassa kuunneltiin doblerilla ja kuului potku mutta vatsalla en tuntenu mitää. Kovasti liikkui kuitenki, kuuluvuutta piti hakea hetken kuuntelun aikana pariki kertaa uudestaa :D
 
Vitsit kun tässä on jo reilun viikon verran tuntunut päivittäin liikkeitä ja tänään oli ensimmäinen hiljaisempi päivä. Kyllä kävin mielessäni jo kaikki kauhuskenaariot ja olin aikeissa huomenna soittaa neuvolaan jos ei ala tapahtumaan, mutta niin vaan kun ilta koitti niin johan alkoin rymyäminen masussa :Heartred
 
Mulla kans tuntuu jo selkeesti liikkeet. Ultrassa kätilökin sanoi, että ei ihme et tuntuu kun oli niin kova vauhti pojalla taas.
Rv21+1
 
Mulla tuntuu tosi vähän vielä mitään, buu :sad001 19+2 nyt. Iltaisin kun käyn nukkumaan ja oikein kuulustelee silloin tuntuu muljuamista ja välillä pieniä hentoja potkuja. Mutta ei vielä säännöllisesti tai edes päivittäin.
 
Mulla tuntuu tosi vähän vielä mitään, buu :sad001 19+2 nyt. Iltaisin kun käyn nukkumaan ja oikein kuulustelee silloin tuntuu muljuamista ja välillä pieniä hentoja potkuja. Mutta ei vielä säännöllisesti tai edes päivittäin.

Mullakin tuntuu vain vähän potkuja. Lähinnä iltaisin. Rakenneultrassa näkyi et istukka on ihan edessä niin se vaimentaa tuntemuksia. Enemmän liikkeet tuntuukin mahan sivuilla tai edessä ihan alhaalla.

Nyt siis 21+5
 
Täälläkin tuntuu ihan pientä möyrimistä ja lähinnä iltaisin ku menee pötköttään! Rakenneultraa kyllä odottaa jo kovasti, vielä 2 viikkoa!!
 
Mä en millään vielä osaa tunnistaa vauvan liikkeitä "suolivaivoista".. Sellaista hassua pulputusta tuntuu silloin tällöin, mutten ole varma liikkuuko siellä ilma ym. vai vauva. En malttaisi odottaa enää niitä kunnon iskuja:arghh: Neuvolantäti kyllä kovasti ihmetteli viime viikolla ettei vielä suurempia tuntemuksia ole tullut kun kuulemma sydänäänet kuuluvat voimakkaina todella läheltä vatsan pinnasta.

Tänään tasan viikko rakenneultraan ja ylihuomenna tulee 20 viikkoa täyteen.
 
Meillä ei neuvolassa oltu vielä viikko sitten huolissaan liikkeiden tuntemisesta, sanoi että kunhan 20-21 rupeaa tuntemaan ja äkkiä ne sitten tulee kun alkaa tuntemaan..
 
Eilen ensimmäistä kertaa tuntui kolme "luunappia", joista mieskin tunsi viimeisimmän[emoji173] Esikoinen möllötti kyllä melko liikkumatta koko raskauden ajan, saas nähdä tuleeko tästä samanlainen.
 
19+2; muutaman päivän ajan tuntunut liikettä, mun on kyl pakko sanoo, et ei se kovin "ihanalta" tunnu, odotin, että se olis jotenkin söpöä tai jotain vastaavaa. Oon vähän muutenki tällänen..öö..ei niin äidillinen ihminen.
 
Onko ihan normaalia tässä vaiheessa, kun kevyitä liikkeitä tuntunut n. 1vk ja nyt hiljaisempi(en ole huomannut mitään) pari päivää ollut? Viikot nyt 20+2.. Taisin asiat mainita tuolla salaisella puolellakin..
 
Donitsi mä just taisin toissapäivänä jollekin sanoo että on kunnon jumpat menossa ja eilen ei sitten oikein mitään.. Ja tänään taas on tuntunu eilisenkin edestä. Luulen että on niin pieni vielä, että asento vaikuttaa melko paljon siihen tuntuuko vai ei.. Mutta hiljasia päiviä on ollut täälläkin välillä!
 
Mullakin ollu välillä hiljaisempia päiviä välissä ja sit taas touhukkaampia. Mulla on istukka takana ja selvästi tuntuu potkut mahaa vasten mutta en vielä varmasti tunne potkuja istukkaan päin. Oon siis ajatellut että silloin kun mitään ei tunnu niin joko vauva potkii istukkaan päin tai sitten nukkuu :) Lisäksi neuvolasta sanottiin että vauvoillakin on välillä aktiivisempia päiviä ja välillä vähemmän aktiivisia päiviä, ihan niinkuin meillä aikuisillakin :)
 
Mä tunnen potkut alaspäin ihan alamahassa ainoastaan. Istukka edessä..

Eniten tunnen vauvan kun se painaa ittensä ihan toisee reunaan kiinni.. Ja hän selvästi viihtyy oikealla puolella kohtua. Iltaisin työnnän vauvan pois oikealtapuolelta kun koko päivän tuntuu paine siinä ni helpottaa edes hetkeks. Sillon kyllä alkaa sen päivänen riehunta ja potkii rakkoaki kunnes käyn vessas.. rauhottuu kyl sit taas kun löytää ittensä takas oikeen puolel kohtua. :S en tie mistä moinen mut joko siel potkitaan tai nojataan kunnol kohdun seinää..:sad001

Onko muilla samaa että vauva viihtyy enemmäksee jossai tietysti paikas?
 
Takaisin
Top