Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä muljataan, potkitaan ja liikutaan hurjasti joka päivä, oikeastaan aina jos istahdan, makaan tai on aikaa keskittyä fiiliksiin. Aika jännää ja miten paljon nämä voivat vielä voimistua :smiley-angry026 muutaman kerran nähnyt masunkin jo kohoilevan ja aamulla kaveri oli jotenkin sijoittunut tuonne vasemmalle! On tämä veikeää! :smiley-bounce013 Niin ja nyt 22+0!

Mä aloitin musiikkikasvatuksen eli puhelin mahan päälle ja musiikki hiljaselle. Johan alko vipinä mä oon ihan haltioituneena tunnustellut tänään noita liikkeitä. Nojasin selkää miehen mahaan ja sanoi että hei siellähän liikkuu joku

Viikkoon en oo tuntenut mitään, muljahdukset ja hennot kuplat hävisivät. :( Voihan se olla että vaavi on kääntyny selkä mahaani päin tai istukka on eessä, en tiiä. Kyllähän tuota miettii, että miksi ny näin ku olin niin onnellinen pikku liikkeistä jotka aloin tuntea.

Zade, mä tunsin liikkeet 17+5-18+5 päivittäin, kunnes loppu kuin seinään. Hirvitti kyllä että mitähän kamalaa on tapahtunut, mutta kun tilasin dopplerin ja aloin metsästämään sydänääniä (löysin), niin alkoi mylläys ja kungfu uudestaan. Luulen, että vauva oli vaan jemmassa ja ärsyyntyi dopplerilla tökkimisestä sen verran, että alkoi pukkimaan vastaan.

Neljä päivää siis oli liikkeet hukassa, mutta nyt taas tuntuu satunnaisesti, mutta päivittäin. Ei tosin niin usein ja selkeästi kuin aiemmin. Kyllä mä uskoisin että sullakin vauva on vaan sellaisessa asennossa nyt ettei potkut vaan tunnu! :)

Mulla oli ensimmäisten tuntemusten jälkeen parikin viikkoa kun en tuntenut mitään. Nyt on taas tuntunut liikkeet päivittäin muutaman viikon ajan. Eiköhän se ole ihan vaavin asennosta kiinni. Ei siis kannata vielä tässä vaiheessa huolestua :) Loppuvaiheessa liikkeitä pitää sitten tarkkailla enemmän.

Tänään 22+, tuntui potkut tosi voimakkaasti töissä. Sellainen tunne kun olisi vuoristorataa menemässä mäkeä alas. Kivaa kun tuntuu, mutta tuli lievää pahoinvointia.

18+3 ekat liikkeet tuntui masun päälle kun kättä pidin massulla. Samaan aikaan aivan ihana tunne mutta samaan aikaan semmone että apua mun sisällä elää oikeasti joku. Jotenkin sen jälkee ku rupes liikkeet tuntumaan ni tää koko odotus on paljon todellisempaa.

Meillä eilen (22+4) tunsi lopulta mieskin pienokaisen potkut mahan päälle. Itse olen noita liikkeitä kättä vasten tuntenut ehkä pari viikkoa nyt. Itse on toki ne helpompi tunteakin, kun tuntee sen saman liikkeen myös sisäpuolella, niin osaa tunnistaa ja vähän jopa metsästää niitä muksauksia.

ninsu, muistan niin tuon saman fiiliksen viime raskaudessa. Yhtäaikaa kun liikkeet oli tosi ihania, tuli ihan alien olo. tai siis olo, että mun sisällä on alien, joka liikkuu ihan miten tahtoo, enkä mä voi mitenkään vaikuttaa. Ja samaan aikaan alkoi tosiaan tajuta sen, että hitsi vie, kohta me ollaan vanhempia ja tuo alien pitäis jostain kautta saada uloskin pesästään.

Voi Vauva2015, kurjaa odottamista mut kyl ne sieltä sit tulee! Tiedän monia, jotka tunteneet vasta joskus viikosta 23 eteenpäin.

Vauva2015 mä tunsin vasta joskus noiden viikkojen jälkeen viimeksi! :shy: Et kyllä ne sieltä tulee.. Tällä kertaa sit jo 16+

Luulisin että tänään reilun viikon tauon jälkeen tunsin hetkisen vauvan liikkeitä, kunnes ne jälleen katosivat. Masuasukillani taitaa olla kohdussaan joku hyvä piilo mihin menee vielä kasvattamaan sitä pari senttistä jalkapohjaansa millä äiteetä alkaa monotella. :):):)

Täällä on liikket vahvistunut niin että pari kertaa on jo näkynyt päälle päin! Tänään viimeksi aloitti sellaisen mylläyksen kun istuin sohvalla, että hihkaisin miehen katsomaan masua - ja sekin näki nyt ekan kerran kun pieni potkii. <3 Se on vaan jännä miten tyyppi lopettaa heilumisen heti kun jompi kumpi laskee käden mahan päälle :grin

Täällä on ollu melskaus taas voimissaan viimeisen tunnin ja en kans ymmärrä, että kaveri masussa tuntee kun siirtää käden masulle. Heti vaimenee tai loppuu :happy118 Varmasti on tosi yksilöllistä miten tuntuvat, ja missä istukka sijaitsee. Tänään sain ohjeet neuvolasta liiketunnistukseen, kun alkavat niitä sitten heinäkuun lopusta eteenpäin kuulemma kovastikin kysellä. :)

Takaisin