Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin ihan ihmeissäni, sillä tässä esikoista odottaessa olen tuntenu liikkeet tosi varhain. Aivan ensimmäiset tömähdykset tunsin viikolla 16. Ne oli tosin vaan yksittäisiä töytäsyjä ja niiden jälkeen ei tuntunu viikkoon mitään. Sitten viikolla 17+2 saunasta tullessa tuli melkonen potkusarja, jonka mieskin sai tuntea kädellään. Sen jälkeen on iskuja tullu hyvin vaihtelevasti, mut kuitenki melkein päivittäin. Siihen vatsan tunnusteluun jää ihan koukkuun, ku odottaa, millon tuntis jotain. Heti ku jotain tuntee, niin odottaa innolla vaan seuraavia iskuja. Nyt olen viikolla 18+4.

Mä kans tunsin ekat liikkeet oisko ollu 16+2. Ja tää on esikoinen. Mä veikkaan että mulla on istukka takaseinässä, tai jotain, en edes tiennyt että voi tuntea liikkeet niin varhain :)

Catti: Jep, mulla on kanssa istukka takaseinässä :) sen puolesta ihanaa, että on tosiaan saanu tuntea jo tässä vaiheessa oman lapsensa olemassaolon, eikä oo tarvinnu pelkästään vaan uskoa, et siellä jotain tapahtuu. Iteki odotin, et omat tuntemukset olis tullu vasta joskus viikon 20 jälkeen vielä kun ei ollu mitään hajua, et miltä ne liikkeet tuntuis.

Jee! Täälläkin on alkaneet liikkeet tuntua selvemmin. Mahan päältä ei vielä tunne mitään ja liikkuminen tuntuu loppuvan aina, kun laittaa käden masulle. Eilen illalla ei meinannut saada unta, kun jäin tarkkailemaan tuntemuksia vatsassa. :D Nyt vk 20+2.

Meillä on ruvettu riehumaan iltaisin. Päivisin ei omissa touhuissa juuri liikkeitä huomaa mutta illalla telkkua katsellessa niitä potkuja kyllä tuntuu. :)

Oon tuntenut jo jonkun aikaa pientä liikehdintää,mutta pari päivää sitten toveri on alkoi mylläämään ihan urakalla! Töissä onkin mukavaa, kun joka kerta seisahtuessa tai istuessa alkaa liikkeellelähtökäskyä tulemaan:D
Viikkoja nyt 20+1 ja esikoinen tuloillaan

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Luin äsken, että vauva nukkuu silloin kun äiti touhuaa ja liikkuu, mutta heräilee sillon kun äiti rauhoittuu paikoilleen. Ja samahan kai toimii vastasyntyneelläkin.. nukahtaa sylissä kun kävelee ympäriinsä ja voi herätä jos pysähtyy.

Mutta täällä oli myös parina päivänä melkoinen rummutus masussa ja liikkeet on tuntuneet jo hieman selkeämpinä. Ei tosin vatsan päältä, mutta eiköhän ne parin viikon päästä tunnu isällekin :)

Täälä edelleen tuntuu vaihtelevasti nuo liikkeet, mutta selvisi tänään rakenneultrassa että istukka on tuossa etuseinämässä iskunvaimentimena. Osasin jotenkin sitä epäilläkkin.

Lähes jokapäivä kuitenkin tuntuu ainakin jotain liikettä, eilen aivan säpsähdin kun yhtäkkiä tuli kova potku ilman mitään pientä varoituspotkua. :grin

Täällä tuntuu jo potkut vatsan päältä! :love7 Mylläys vaan aina harmillisesti loppuu kun yrittämällä yritän jotain tuntea. Mies on aina liian hidas, hän ei koskaan ehdi tuntea mitään.

Tänään ei ole vielä tuntunut mitään, viimeksi eilen aamulla tunsin kevyitä potkuja.. Toivottavasti on vauvalla kaikki hyvin..:Heartred

Mulla tuntuu paraikaa jotain pientä liikettä tuolla masussa kun istun tässä koneella. Pieni rakkaus! :Heartpink

22+3, meillä vauvan liikkeet tuntuvat menevän parin päivän jaksoissa - joko saa olla huolissaan, että onko siellä ketään, tai sitten ihmetellään, onko vauva nukkunut koko päivänä kun koko ajan myllerretään :p
liikkeitä tuntuu koko ajan enemmän, monet tuntuvat kädelle ja näkyvät vatsan hytkymisenä. aiemmin vauva aina karkasi kun kutsuin miehen kokeilemaan, mutta nykyään saa jo isäkin tunnustella :wink

19+1 ja tänään tunsin potkut ekan kerran käteen. Kun pyysin miehen kokeilemaan, vauva tietysti lopetti potkimisen. Sit laitoin oman käden ja taas potkittiin.

No, ehkä parin viikon päästä potkut ovat jo niin kovia, että muutkin pääsevät tunnustelemaan.

Ihana tuo pikkuinen. Pötköttelen sohvalla ja koko ajan tuntuu masussa möyrintää. :Heartred

Mäkin kerkesin jo hieman huolestumaan kun potkuja ei ole tuntunut kunnolla vaikka rv 20 vai 21 jo menossa, kuvittelin tuntevani liikkeet kovinkin aikaisin koska olen uudelleen synnyttäjä, mutta pyh... pari päivää sitten tunsin vasta ekan potkun tai tms.. Eilen oli rakenne ultra ja siellä selvisi että on jo raivotarjonta asennossa ja istukka kohdun etuseinämässä että liikkeet tuntuu tosi huonosti.. hmph...

Nanzu88, sama juttu täällä! Mulle tää on toinen raskaus, tunsin kyllä jotain pientä liikettä rv 17 lähtien mutta todella hentoja ja satunnaisesti. Sitten kun ne ei voimistunu niin päättelin että istukka on taas edessä. Ja niinhän se rakenneultrassa sit olikin. Nyt on alkanu tuntua enemmän mutta kyllä se edelleen vaatii sen että mun on oltava pitkällään että tunnen.

IIiih! Mä NÄIN juuri ekan kerran mahassani pikkuisen potkut, en voi sanoin kuvailla miten ihanaa se oli! Paras tunne ja näky ikinä. Nyt alkaa selvästi voimistumaan hänen liikkeensä, potkuja tuntuu enenevissä määrin ja selvempinä kuin aiemmin. On tää aika ihanaa! :smiley-bounce016

Tunsin ensimmäinen potku viikolla 20. Nyt on viikko 23 menossa ja potkut jopa pienosti näkyvät mahalla... Joka päivä tunnen potkut nykyään ja on se kyllä ihanaa <3 Mies sai myös pari viikkoa sitten tuntea kädellä potkut ja hän ei voinut uskoa että siellä se meidän pikku vauveli pelaa jalkapalloa ;)

Tänne ei saa vissiin lyhyitä videopätkiä mitenkään laitettua? Oisin laittanu muhun mahasta ku se hytky ku vaavi potkas :grin

Takaisin