Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkään ei pariin päivään tuntunut oikein mitään, kunnes tänään alkoi hillitön riehuminen jo aamusta kun istuin tietsikalla laskuja maksamassa.. :) Meinasin jo huolestua, vaikka ihan normaaliahan se taitaa näillä viikoilla olla ettei ihan joka päivä välttämättä tunnu liikkeitä.

Mukavia pääsiäisen pyhiä teille ja toivottavasti beibit alkavat rymistellä, ettei tarvi äitien huolestua. :):Heartred

Muokattu viimeksi:
Mulla tuntui viime viikon maanantaina selviä potkuja, sitten tuli yli viikon tauko. Tuntui vain epämääräisiä liikkeitä, jotka saattoi olla vain vatsan murinoita. Nyt on taas pari päivää tuntunut potkuja. Catti, alussa liikkeet tuntuu tosi epäsäännöllisesti.

Kiitos ja toivotaan että ne potkut alkaa taas tuntumaan. Mä täällä oon jo itkua vääntäny ja hirveesti pelottaa toi rakenneultra jos sieltä löytyykin jotain poikkeavaa. Itkettää ja stressaa.. Ääh, ei oo hyväks vauvalle tällänen, nyt pitää piristyä! :)

Mulla on parina viimeisenä päivänä tuntunu selvästi enemmän actionia tuolla mahassa eikä oo enää mitään ilmavaivoja. Kyllä se siellä pistää menemään. :Heartbigred

Mieki tunsin eka kertaa jotain liikettä, tuossa torstaiyönä, ko makoilin mahallani sängyllä. :) Eka ajattelin, että se oli vaan jotain lihaskramppeja, mutta seuraavana iltana ja sitä seuraavana aamunaki tunsin saman, ja olen nyt varma, että kyllä se pieni siellä morsettaa, vaikkaki heikosti. Tuntuu vähän samalta, ko elohiiressä lihas supistelee, mutta tuo sikiön liike on satunnaisempaa. Ja tuntuu vain just mahallaan makoillessa. Nyt on rv 18+2, eli varmaan vielä hetki menee, että masun päältä tuntuu... :rolleyes:

Mulla alkoi tuntua viikolla 19 selkeesti, mutta nyt se on ollut tänään tosi hiljaa. Oon yrittänyt tökkiä sitä, mutta en oo mitään selkeää tuntenut. Se on varmaan kääntänyt itsensä selkä mun mahaa vasten ja potkii tonne sisälle...

Heippa taas kaikki! Nyt viimeiset kolme päivää on käynyt masussa kova mylläys :p etenkin aamupalan jälkeen ja illalla on hurjat jumppatreenit käynnissä. Mies ei tunne potkuja kun mulla on mahaläskit tiellä.. Itsekään en tunne mitään mahan päältä, tuntuu että heti kun pistää käden vatsalle niin meno loppuu :wink

Täälläkin ollut aika hiljaa vaavi eilisen ja tän päivän:/ muutaman hassun liikkeen oon tuntenu, viime yönä en oikee sit saanu nukuttuu ku ajattelin koko ajan et onks kaikki hyvin ku ei ees potki vaiks selällää on :O normaalisti myllertää oikee kunnolla:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Itsekin tuntenut jo useamman päivän paljon liikkeitä aivan selvästi, mutta eilen oli melko rauhallinen päivä niiden suhteen, tunsin vain kerran sellaisen pidemmän potkusarjan...
Tänään sitten en ole tuntenut vielä ainuttakaan liikettä. Sydänäänet kyllä löytyy kun niitä jo hysteerisenä etsin...

Kai se on sitten uskottava että näitä hiljaisia päiviä on välillä, varsinkin vielä tässä vaiheessa.

Mulla alkoi taas potkut tuntumaan mutta paljon heikommin. Taitaa potkia muutenkin vähän "sisäänpäin" kun potkut tuntuu peräsuolessa :grin

Meillä mies tunsi eilen ekaa kertaa liikkeet vatsan päältä ja voi sitä hymyn määrää ja mahalle puhumista!! :)) "heii miten siellä menee?" ja "älä potki äitiä liikaa" :D tällä hetkellä 20+5 ja huomenna rakenneultra.. Uuu :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Liikkeet, tarkemmmin sanottuna armoton kiipeily ja jumpurointi jatkunu jo pari viikkoa ja viime ke eli 19+5 mies sai "potkun päähänsä", kun kokeili korvalla vatsaa vasten. Monta kertaa päivässä festarit käynnissä. Aivan eri meno kuin esikoisen kanssa.

Meilläkin "kikkeli-vai-ei"-ultra huomenna tiistaina. Veikkaan villiä tyttöä ;-)

Viime yönä hereillä käydessä huomasin liikettä selinmakuulla, vaikka tähän asti tuntunu vaan vatsallaan makoillessa. Mielestäni tunsin potkut myös kämmentä vasten, mutta en sitte kehdannu herättää miestä, ko sillä oli töihin lähtö... Ehkä tänä iltana sitte kokeillaan, saatasko se pieni potkiin kämmentä taas. :) Se tuntuu olevan yöaktiivi...

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Täällä liikkeet tuntuu edelleen tosi vaihtelevasti, välillä pelottaa kun on niin hiljaista. Epäilen että mulla jää suurin osa niistä huomaamatta päivän tohinoissa. Istukka on varmaan taas edessä, viimeksikin se vaimensi niitä liikkeitä paljon.

Täällä alkaa liikkeet tuntua tosi voimakkailta jo,, ei potkut niinkään, mutta vauva tuntuu tunkevan itteää masun läpi.. Olen aika aikaisessa vaiheessa jo tuntenut myllerrystä masussa, varmaa jo kuukauden verran, mutta nyt tosiaan hurjasti voimistunut! :) Nyt siis 19+6!

Tällä on monotettu koko päivän non stop tai sitten tyypillä on hikka, jokatapauksessa alavatsalla nytkähdellyt koko päivän.

Mulla on pari päivää tuntunut potkuja, mutta mies ei ole vielä tuntenut niitä. Viikkoja nyt 20+3 ja rakenneultra oli tiistaina. Kaikki hyvin, istukka edessä vaimentamassa liikkeitä, mutta jaloissa kuulemma hyvä potkukulma. :Heartred

Jee, äsken tunsi tuleva isäkin vauvan potkun ekaa kertaa. :love7

Eilen myös huomasin kun pitkän aikaa katselin mahaa että se hytkyy kun vauva potkasee. :grin

Takaisin