Vauvan liikkeet

Mäkin mietin leffassa miltä mahtaa kaikki äänet kuulostaa masun sisäpuolelle. Enemmän vauvaa taisi kyllä siellä liikuttaa mun syömät popparit ja limu. :p
 
Täällö nukutaan taas. Eiköhän se neiti taas illasta herää. Aamulla join reippaasti mehua mutta eipä tuo siitä välittänyt.
 
Nyt ku oon käyttäny noita korvatippoja niin huomaa ettei se vauvakaan varmaan hirveän hyvin kuule veden läpi. :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Itu täällä sama. Mietin perjantaina oliko hullua lähteä elokuviin, kun ne mainokset alkoi pyöriä. Ne kun on aina niin kovalla ne äänet. Onneksi leffa oli rauhallinen (Magic in the moonlight), niin ei kovat äänet häirinneet. Mutta popcorneja oli pakko saada. :)
Tänään automatkalla vauva liikehti jotenkin niin, että alkoi ihan vihloa alapäätä. Ikävän tuntuista muttei onneksi kestänyt kauaa.
 
Heh, tää vauva potki läppärin mun mahan päältä pois. Hypähti kunnolla ja läppäri liukui alas (onneks sain kiinni, ettei pudonnut lattialle). Hän ei vissiin tykännyt, että hänen selkäänsä käytetään läppäritelineenä :grin
 
Mun vauva potkii ipadiä. :) Kirjottaminen on välillä vaikeeta kun neiti pistää menemään.
 
Vauvan liikkeet alkaa kyllä olla jo kivuliaita enemmän kuin kivaa potkufiilistelyä. :sad001 Mutta pääasia että liikkuu! :)
 
Mua sattuu ne liikkeet välillä tosi kovaa tonne alas. En tiedä mitä se vauva siellä puuhastelee.
 
Mullakin kivisteli päivätolkulla häpyluuta, kun vauva möyri, mutta nyt se on helpottunut. Elättelen toiveita että se tarkoittaisi sitä että vauva on vähintäänkin laskeutunut, mieluiten kiinnittynyt.
 
vähän hiljaisemman ajan jälkeen vauva on taas pari päivää ollut mukavan liikkuvaisena vatsassa. onko se nyt sitten hauskaa pyöriä tuolla pienessä pussissa, kun ulkona olisi paljon enemmän tilaa :P
 
Takaisin
Top