Vauvan liikkeet

Iltajumpat on meidän neidillä menossa. :) Ja ah, kun tekee gutaa tuolla alapäässä. Mun maha on ihan toispuoleinen.
 
Mua sattuu ne liikkeet istuessa. Jotenki se hakkaa mua peräsuoleen tai jotain. :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon kanssa Aamu ihmetellyt viime päivinä ihan toispuoleista mahaa. :)
Liikkeitä oli viikonlopun aikana välillä niin paljon, että maha ihan hytkyi puolelta toiselle. Onneksi toistaiseksi liikkeet on kuitenkin ollut sellaisia, etteivät ne satu. Näyttävät ja tuntuvat vaan hassuilta.
 
Meillä on päinvastoin! :D aina ku tuleva isi alkaa puhuun nii liikkeet loppuu :D varmaan niin pelottava ääni..

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin ku mies juttelee mahalle nii villiintyy ihan täysin ja mies tahallaan villiinnyttää sitä aina kun itse ei oikein jaksaisi sitä mylläystä :D

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mahani asukki herää usein kun lähden kävelemään ja työntää navasta kipeästi. Silloin on hankala kävellä. Tuntuu tosi inhottavalta ja sattuu. Jättäisi napani rauhaan.
 
Mun mahassa myllätään eniten sillon kun mä haluaisin lepäillä. Touhutessa en juurikaan huomaa vauvan liikkuvan.
 
Täällä vaihtelee tosi paljon, miten aktiivinen vauva on. Jonakin päivänä kovaa möyrimistä jatkuvasti ja toisina päivinä paljon rauhallisempaa. Kai sekin on ihan normaalia.
 
Niin ne ainakin väittävät, että vaihtelu on normaalia, mutta kieltämättä silti tuntuu aina ahdistavalta kun mahassa on hiljaisempi päivä... Täällä niitä kyllä on tosi harvoin.

Tänään totesin, että onpa siitä tosiaan kauan, kun viimeksi olen oikein keskittymällä keskittynyt tekemään töitä (istumaan paikallani ja kirjoittamaan), kun tajusin etten ole tainnut niin juurikaan tehdä koko sinä aikana kun vauva on möyrinyt / potkinut häiriöksi asti. Tyyppi on päättänyt pitää huolen, ettei häntä enää noin vain unohdetakaan :grin
 
On se normaalia. Meillä on selkeä rytmi liikkumisessa. Tyttö koisaa päivisin ja aina illalla siinä yhdeksän maissa alkaa myllääminen jota jatkuu puoleen yöhön. Sit kun meen ite nukkumaan niin vauvakin rauhottuu, yöt antaa mun olla rauhassa. Joskus kun herään yöllä niin saatan tuntea jotain liikettä mutta en herää niihin muuten.
 
Meilläkin vauva antaa öisin olla rauhassa ja pystyn nukkumaan vaikka illalla kovat menot masussa onkin. Esikoinen potkimalla potki mua öisin hereille.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Esikoinen oli meillä ihan samanlainen kun tää kakkosvauva, ei herätelly öisin. Toivottavasti nukkuvat hyvin yönsä jatkossakin. :)
 
Tänään tuntuu että vauva on kaivautunut taas alaspäin, ainakin viimeksi aavistus oli oikea koska vauva todella oli kiinnittynyt lantioon. Pitäisi ottaa joka päivä kuva masusta niin voisi vertailla huomaako laskeutumisen jossain kohtaa. :grin
 
Mulla näkee kyllä selvästi että maha on tippunu. Ja kyllä se painaakin tonne alas! Putoo koko alakerta kohta.
 
Mulla ei ehtinyt masu siellä ihan korkeimmassa kohdassa kai käydäkään, koska on sen verran pieni. Ehkä siksi se laskeutuminenkaan ei ole mulla ollut ihan niin selkeä muutos.
 
Mulle sanottiin ultrassa tänään että vauvan pää on ihan alhaalla tuolla lantiossa, onkohan se silloin kiinnittynyt 8)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullekin sanottiin neuvolassa, että alhaalla on pienen pää, mutta ei vielä kiinnittynyt...

Tämäkään tyyppi ei öisin herättele, jatkakoon vain oikein mielellään samaan malliin. Olen nukkunut viime aikoina vaatimattomia yhdeksän tunnin öitä, saa nähdä mimmoinen shokki sitten on opetella yöheräämisiin. Nyt kyllä nautin sydämeni kyllyydestä, kun välillä on ollut hankalampiakin kausia nukkumisen suhteen.
 
Kysyin eilen neuvolassa, mistä tietää onko vauva kiinnittynyt. Täti vastasi siihen, että kun päälakea ei enää tunnu. Voi kuulemma itsekin varovasti tunnustella, mutta mää en ainakaan uskalla. Aiheutan sille pian jonkun aivovaurion, kun en tiedä paljonko voimaa uskaltaa käyttää... Meillä ei olla vielä kiinnitytty, mutta alhaalla ollaan jo! :)

Viimepäivinä liikeitä on ollut huomattavsti vähenmän kuin aikaisemmin. Sanoin siitä neuvolassa, mutta kirjoitti silti ++ neuvolakorttiin, kun sanoin, että 10 liikettä tulle kuitenkin tunnissa aina kun oon laskenut. Kait se 10 liikettä on sitten raja, eikä vauvan aikaisempaa liikeaktiivisuutta huomioida ollenkaan...
 
Apua miten sitä päätä itse tunnustellaan! Mä en kyllä hahmota oikein mitään jos yritän kopeloida vatsaa eikä kauheasti uskallakaan, jalan kyllä välillä selkeästi tuntee. :grin Mulla kai neuvolantäti kokeili liikkuuko pää siellä alhaalla koska hän sanoi että vauva on kiinnittynyt (mulla se tapahtui jo aika aikaisin, joskus nelisen viikkoa sitten muistaakseni) ja kysyin vielä lääkäriltä ymmärsinkö oikein että vauva on kiinnittynyt eikä vain laskeutunut. Nyt musta on hassu ajatus että vauvan pää on tavallaan jumissa mutta se pystyy silti pyörimään siellä vatsassa. :grin
 
Takaisin
Top