Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Arpia on ilmestyny nyt viimesen 2 vkn aikana navan alapuolelle jonkun verran :mad: enempää ei tarvis :grin "pituutta" itellä 158cm joten alkaa aika täys olo jo oleen :rolleyes:

Liitteet

• 2014-05-16 03.35.43.png
    2014-05-16 03.35.43.png
    848.4 KB · Katsottu: 120
Ihania massuja! Onneks löytyy muitakin joilla sf-mitta menee yläkäyrillä. Rupeeko kenelläkään muulla oleen sellanen vaihe mahan kans, että kaikki haluis vähän hiplailla ja tunnustella? :D

Siis täytyy sanoo et mulla ei oo koko raskausaikana kukaan halunnu tulla hipelöimään mahaa. No mun lähipiiri ny ei oo muutenkaan sellasta " oiiii mikä ihana masuliini" porukkaa, luojan kiitos! Ja en oo kyl mäkään todellakaan et ehkä se näkyy sit ulospäin. En tiiä, jos mä vaan näytän just siltä et " tuu kerranki siihen lässyttään ja hiplaan niin pamautan pataan!" :grin

Monet mun asiakkaista ovat kyllä paijanneet mun vatsaani (mulla siis oma kampaamo pienellä paikkakunnalla), ovat halanneet ja tuoneet kukkia ja muita lahjoja, esim pehmoleluja ja vauvan vaatteita...:)
Mulla on ollu eri fiilis siitä mahan koskettelemisesta riippuen kuka ja miten sen tekee... Mutta enemmän ehkä iloinen kuitenkin!:rolleyes:

Ihania ihania massuja! Tässäpä ois 29+6, elikkäs vois melkeen jo sanoa että 10 weeks to go! Näyttää vähän hassulta tässä kuvassa, on tuommonen telttamekko päällä. Ja mitä ihmettä, 3500 kcal päivässä kaksosien kanssa? Eikö joku suositus ole että yhtä odottaessa päivässä vain n. 200-300kcal enemmän kuin normaalisti?

Liitteet

• 2014-05-17 11.38.15.jpg
    2014-05-17 11.38.15.jpg
    307 KB · Katsottu: 102
m-annika, juu semmonen luku mulle näytettiin, kuulemma joku jenkkitutkimus et en sitten tiiä :D mut samaa se neuvolatätikin sano et melkee tuplamäärän normaalista saa syödä.. ei kyllä ihan munkaan päähän mahdu et miten ne kaks muka sit veis nii paljo enemmän energiaa :rolleyes:

Okei, en siis kyseenalaista tai mitään, kuulosti vaan niin ihmeelliseltä :D ja itse olen pyrkinyt pienikokoisena syömään nyt raskauden aikana n. 1500 kcal ja olen saanut 18kg tähän mennessä painoa (en tiedä sitten turvotusta vai läskiä) :D riippuu kyllä oikeasti ihan vartalon mallista ja muutenki siitä miten se oma elimistö kelläki toimii, minuun ilmeisesti vaan tarttuu. Alkaa tässä vaiheessa kyllä tuntua jo olo tukalalta, pää painaa varsinkin istuessa niin paljon paikkoja että posahtaa!

Hei ymmärrän mitä tarkotat! Itseasiassa löydän itseni tuosta sinun kommentista vaikka en itsekkään mikään symppismamma ookkaan, tuo pirpana vaan potkii jo niin kovaa, ja hullua kyllä, mutta jos häntä vähän pukkaa pepulle niin se lopettaa sen :D

Mä teen tota kans monesti huomaamattani siks kun noi koittaa puskea itteään jostain kyljestä läpi nii se että vähän painaa takas tuntuu rauhottavan :D
Mutta en oo tietääkseni ihan silittämällä silitellyt. En tee sitä kotonakaan oikein.
Varmaan tulee ilosia vauvoja ku äitiki vaa tökkii kämpän seiniä :p

Minä oon hiukan sellanen silittelijä, mutta en tee sitä yleensä mitenkään tietosesti, se on vaan jotenkin sellanen tapa esim kun on tylsää (kassajonossa tms), niin huvikseen sitten vaikka silittelee mahaa. Välillä oon kyllä havahtunu siihen että teen sitä ja tullu kans mieleen et näyttää ulkopuolisen silmään varmaan kauheelta mammafiilistelyltä, vaik itelle se on vaan samanlainen tiedostamaton tapa kuin vaikka sormuksen pyörittely sillon ku joutuu odottaan jotain :D

Kuulunpa miekin tähän "silittelijä"porukkaan, mutta itsellä se on enemmänkin mahan hierontaa, koska kun ollaan liikenteessä, mahaan alkaa aina koskemaan ja kovaa, ja sitten kun sitä hieroo kädellä, vaiva helpottaa ees hetkeksi.

Ei oo kyl moista ilmiöö tullu vastaan, ja vaikka tuliskin niin luulenpa ettei mua hirveesti kiinnostais, kun ei muutenkaan kiinnosta pällistellä muita pallomahoja kun on ihan tarpeeks kestämistä omassakin.. :grin Ite en tollasta silittelyä harrasta, mä oon pikemminkin se kärsivän näkönen punkero, joka joutuu väillä pysään hyllyn reunaan ja kiroon ku sattuu liitoksiin ja mahaan niin helvetisti kun yrittää koluta koko kauppakeskusta läpi.. :rolleyes:

Mä saatan kyllä huomaamattani välillä silitellä masua, vaikka olisin julkisella paikalla. En mäkään sitä tee mitenkään erityisen tietoisesti, ihan vaan jos tyyppi siellä jotain möngertää niin "vastailen" hänen liikehdintäänsä tai jotain... En ole ajatellutkaan, että se voisi olla häiritsevää jonkun mielestä :confused: Pitääpä alkaa seuraamaan, ettei niin kauheasti sitä tekisi kuin kotona...

Mä kuulun myös "silittelijöihin" :grin Mulla se tulee ihan luonnostaan, kuitenki pikkunen jo 7kk siellä köllötelly ja antanu kuulua itsestään niin kai se silittely on mun tapa olla jotenkin yhteydessä pikkuseen :) Masua ja niitä liikkeitä tulee ikävä sit myöhemmin kun aika on kullannut muistot... Mua ei haittaa vaikka jotkut töllisteliski mun silittelyä. Sanonta "se kellä onni on niin sen kätkeköön" ei nyt vaan enää tän mahan kanssa muutenkaa onnistu, et ihan ylpeenä ja onnellisena silittelen mun pientä onneani :rolleyes:

Martuti höpöhöpö, jos jtn häiritsee niin katsokoon muualle. Sitä masua tulee vielä joskus ikävä, silittele ylpeänä vaan masuasi :)

Takaisin