Vauvamasut

Mulla on alavatsalla tatuointi (otin sen teininä, kun olin vielä laiha ja timmissä kunnossa :grin) ja tuli raskausaikana ihan törkeesti raskausarpia, ja reilusti menee myös tatuoinnin kohdallakin, mutta ei niitä huomaa. Tai siis jos nyt oikeen tositosi tarkasti tihrustaa niin huomaa että ihan hieman vaalemapi tatuonti on niistä arpi kohdista, mutta siis ei varmasti kukaan muu niitä huomaisi jos ei ite kertoisi :)
 
åke, ei ainaskaa vielä oo tullu tatuointiin muutosta, tiiä sit ku maha häviää ni näyttääkö sitte erilaiselta vai ei. Monet pelotellu et venyy ja on sit erinnäkönen mutta senhä näkee sitte tosiaa ku pääsee mahasta eroo :grin
 
Oi kun jotenkin haikeeta katsella teidän vauvamasuja... piti omiakin kuvia katsoa. Kukaan ei enää myllää mun masussa :sad010
Mutta toisaalta, nyt myllätään mun sylissä :Heartred
 
Voi kun tuo sinun maha Stardust näyttää niin suloselta, on niin pieni söpö verrattuna minun palloon :D sama Kirziilläkin! Eilen illalla iski kumma olo, ihan ku tietäisin joulupukin olevan oven takana, onko tämä nyt se olo että jotaki tapahtuu? Vai johtuneeko siitä että puhuin ääneen siitä että olo on kuin ei oliskaa.

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Hah, voi olla, huomaan todellakin kenottavani kun maha painaa niin paljon. Tänään mitattiin sf-mitaksi 38 ja viikkoja 38+2.. olivat neuvolassa vähän huolissaan ja painoa oli tullut reippaasti lisää (reilu kilo viikossa). Mitään muuta poikkeavaa ei ole, kaikki arvot on ok, sokerit ok, pissat ok, paineet ok.. johtuuko tämä nyt siitä että turvottaa aivan äärettömän paljon ja vatsa ei oikein toimi (lue: maha toiminut kunnolla viikon sisällä ehkä kerran) vai siitä, että siirsivät prkl laskettua aikaa vaikka en sitä halunnut? Alkuperäinen la ois ollut 21 pvä, nyt 27.
 
Mulle tuli kahdessa viikossa neljä kiloa. Mutta toisaalta paino saattaa yhtenä aamuna olla kilon vähemmän ku edellisenä. Mulle terkka sano, että näillä viikoilla turvotuksen takia paino saattaa heitella vaikkei ois tämmösiä helteitäkään. Kehohan kerää luonnollisesti nestettä ennen h-hetkeä synnytystä varten. Mulla oli edelliseltä viimiseltä neuvolakäynniltä (n.rv40) sf-mitta 37 ja sikiön painoarvio 4,2kg. Mutta tohon mittaan vaikuttaa myös jos on vielä paljon lapsivettä.
 
Niin minäkin uskoisin, ja olo on kuiteski siihen nähtynä hyvä mikä helle täällä on. Mulle taidettiin muuttaa siinä puolen välin tienoilla, ja kun se meni vielä sillain, että sovittiin ensin kätilön kanssa että ei muuteta, mutta lääkäri oli päättänyt muuttaa. Mutta olen itse nähnyt unta, samoin tätini 24 päivästä, niin jospa lapsi tahtois tehdä kompromissin :rolleyes:
 
Takaisin
Top