Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite oon kans huomannu et saattaa iha huomaamatta silitellä mahaa just jossai kaupan jonossa vaikka, kotona kyl iha tietosesti silittelen yleensä sillo ku pikkunen siellä kauheesti melskaa ja potkii ni miusta on sit kiva silitellä ja tökkiä toista takasi :grin Eile illallaki iha nauratti ku vauva potki kauheesti ja tökin samaa kohtaa takasi ni sit tuli samalla rytmillä potkuja takasi mite olin ite tökkiny mahaa :grin Ja tää toistu useemman kerran :grin Mies ei tykkää ku tökin mahaa ku se pelkää et tökin sitä silmii tai pään iha muodottomaks yms.. :laughing002

Mulla vauva yrittää puskee jotakin raajaa, varmaankin jalkaa tuosta kyljestä läpi, niin mä saataan silittämällä/painamalla saada sen jalan takas sisälle, kun tuntuu muuten niin inhottavalle :D ja julkisestikin kosken mahaan, kun se tuolla välillä möyrii niin paljon :)

Ja noista mahan silittelijöistä, niin mä aattelin aikasemmin, että se ärsyttäis mua. Mutta kun ne on kuitenkin ollu tuttuja, jotka on vaan innoissaan mun raskaudesta ja yleensä kysyy lupaakin, että saako koskea, niin ei mua haittaa! Ihan kiva vaan, kun ne on iloisia ja innoissaan mun raskaudesta :)

Löydän itteni tuosta Pommiinan kommentistakin :D välillä joudun kiroamaan miehelleni kun sattuu taas niin ...keleesti. Herätän muuten yllättävän paljon huomiota ison mahani kanssa, johtuuko se oikeasti nuoresta iästäni? Vai onko minulla muuten niin erityiset piirteet ;)

Hah, kiitos åke! Näin sen täytyy olla ;)

Tai sitten pointtisi on hyvin mahdollisesti totta :D

Olen pauski90 ihan samaa mieltä. .mä olen ainakin niin kauan tätä pikkuista oottanut että silittelen ja paijailen mun omaa masua just niin paljon kun sielu sietää, jos jollakin on ongelmia asian tiimoilta niin katsokoon muualle ja pitäköön asian omana tietonaan.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

^ En mä ainakaan åke pahalla ottanut, sait mut vaan ajattelemaan asiaa :wink Kun en tosiaan ole kiinnittänyt siihen itse huomiota jos joku muu niin tekee, tai kun itse teen... niin en ole osannut ajatellakaan, että joku voisi kokea sen häiritsevänä. Mutta en mä masun paijailua aio silti lopettaa :wink vähän vaan ehkä katson, missä ja kuinka paljon sitä teen.

multa kysyttiin taas eilen että ookko varma että tulokas on muka tyttö kun maha on noin edessä ja pysty?!
no joo oon kolmessa ultrassa saanut sen vahvistuksen että tyttö on :)
ja moni on tosiaan päivitellyt tätä mahan kokoo.. no eilen neuvolassa massun mitta pompsahtikin ihan yläkäyrille... eikä ipana ees mitenkään paljoo "punnaillut" itteesä... eli siis ei työntänyt selkäänsä ulos mun mahasta niinku sillä on tapana... eli majailee pää alaspäin ja kattelee mua selkärankaan... ja on kuitenkin kippurassa ku katkarapu :Heartpink

minä kuulun myös niihin jotka silittelee ja paijaa massuaan tuolla kylillä kun kulkee.. tosin oon myös se joka tuskasena nojailee hyllyn reunaan näissä liitoskivuissa aina välillä... :confused:

Minä en ottanut pahalla, ymmärsin pointtisi :D Ja tottahan se kyllä on, että itsekin kiinnitän enemmän huomiota muihin odottajiin. Saatan vain tosiaan olla hauska näky kun olen muuten niin pieni ja mahani niin iso :D Huomaan kotona ollessani puhuvani maha-asukille ja tökkiväni häntä jos ei vähään aikaan kuulu, ja yleensä kyllä pirpana sitten vastaakin potkulla. Alkaa jo pikkuhiljaa ottaa pattiin nuo sukupuoliarvailut, miten sinulla hani, ärsyttääkö jatkuva kommentointi? :D

ei.. totuin siihen esikoista oottaessa. :) silloinkin mahani oli valtava ja ihan edessä. takaa päin ei juurikaan nähnyt että oon ees raskaana.. :rolleyes: nyt on pikkasen kuitenkin erimallinen masu että takaakin kyllä näkyy että kyydissä on vaavi ja muutama extrakilo :grin
joskus mieheni kaverin teinipoikamaiset kommentit yms ärsyttää niinku että "tässä raskaudessa tuskin jää noi kilot synnärille niinku viimeks " tai "mies saa ostaa sulle jonkun nostokurjen kun kuitenkin lihot vielä tuosta" tai "oothan sä vaan valtava, toivottavasti et tuosta enää levii.." ... no se nyt muutenkin on vähän outo.. näkee naisissa vaan perseen ja tissit.. mies vaan siihen totesi että napakka pakkaushan tuo vielä on :Heartpink

Mä oon siis koko ajan aatellu et oon tosi iso, mut siis neuvolassa vasta tajusin kun sf mitattiin et hädin tuskin mennään keskikäyrällä ja nyt kahen neuvolan välillä (4vko) kasvanu vaan sentin, et ei tää maha sit ookaan iso!

Ja ai että kun mulla tuli hyvä fiilis kun tytön päiväkodista yks hoitaja kyseli et koskas on laskettu ja totes et " ai niin pian! No voi kun sä oot sit pieni!" :p Rakenteeltani oon siis sellanen "normaali" ja pituutta löytyy 170cm eli en oo siis mikään pikkunen todellakaan, niin kyllä tollanen kommentti lämmitti sydäntä.. :grin
Ja onhan toi vaihtelua siihen että eräs tuttuni puolestaan kommentoi tyyliin et oho, no kylhän sä ootkin kasvanu ja hänestä näytti siltä et ukko ois laihtunu ja mä LIHONU! No joo kyllä varmasti on tullu kiloja muuallekki kun mahaan mut en mä ny ihan tota sanaa käyttäs raskaana olevasta.. :rolleyes: Noo mut pääsinpä sen tapaamisen aikana kuittaileen takasin vaikkakin ihan muista asioista.. :grin Ja mitä ukkoon tulee niin ei todellakaan oo laihtunu, ehkä näyttää siltä kun mä oon "kasvanu"! :wink

Mut on kyl kaikinpuolin hauska kun kattelin just esikoisen sf käyrää niin siellä mentiin koko ajan yli yläkäyrän, en kyl yhtään muista et kuinka iso pötsi tuolloin oli.. Mut varmasti melekonen!! :grin

Mulla on yks kaveri jolla on laskettu aika 10 päivää aiemmin kuin mulla ja tässä taannoin oltiin yksissä juhlissa joissa eräs miesvieras arvuutteli meidän laskettuja aikoja. Veikkas että kaveri saa kesäkuussa ja minä elokuussa! Puolivälissä raskautta mä sain "kauhistelevia" kommentteja miten iso maha ja nyt sanotaan että onpa se pieni..Normi käyrillä on koko ajan menty. Niin ja jännä miten mulla ja sillä kaverilla on täysin eri muotoiset mahat vaikka lasketulla ajalla ei oo montaa päivää eroa. Saadaan jännätä ollaanko yhtä aikaa synnärillä :)

Eräs lomautettu työkaveri kävi tänään pitkästä aikaa työpaikalla ja sanoi vaan että "sä se vain lihot koko ajan". Annetaan anteeksi tämän kerran, kyseessä on jo yli 50v aikamiespoika joka suunnittelee vanhempiensa luo muuttoa että rahaa säästyisi koska on tosiaan ollut jonkin aikaa lomautettuna..

Muoks. Kaverilla on siis kesäkuun puolella oikeasti la, mulla 7.7. :)

Mulla on tuttava jolla on nyt toukokuussa laskettu aika, ja hän kommentoi jatkuvasti sitä, kuinka iso maha mulla on häneen verrattuna o_O Mua alkaa jo pikku hiljaa tympiä hänen kommentit... silloin aluksi, kun saatiin tietää toistemme raskauksista niin ajattelin, että onpa kiva kun on joku jonka kanssa vähän jakaa kokemuksia ja tuntemuksia. Mutta se on mennyt koko ajan sellaiseksi, että hän vertaa kauheasti. Se alkoi jo ihan alkuvaiheessa kun hän oli tuntenut vauvan liikkeitä aika aikaisin, ja alkoi ihmettelemään, että enkö mä tosiaan tunne mitään, että onkohan kaikki ok...

Tollaset kanssa odottajat on ärsyttäviä, koska jokaisellahan se raskaus näkyy eritavalla, niin miks sit pitää arvostella toisen mahaa?

Nojoo työkaverit on pahimpia. P..kele kun jaksoivat joka viikko taivastella että kuin sinä olet kasvanut!! No helvetti, oonko käsittäny tämän homman väärin vai täh?? :grin Anteeksi kielenkäyttö, jos joku on herkkä. Samalla tavalla mietin kun luin Iltasanomien uutisen siitä kuinka Christina Aguileran vauvamasu näkyy jo. Aijjaa kasvaako raskauden aikana iso vatsa?? :grin

Olen nykypäivinä väsynyt ja pahantuulinen, joten antakaa anteeksi kaikennäköiset purkaukseni.

Tein kaverille, joka asuu tampereella tämmösen before-after kuvan, ku se on hinkunu masukuvia, ku ei oo nähty kasvotusten. Eipä ois kannattanu... Kamala, ku tota ylimäärästä on tullu!!! Argh, mikä urakka mua oottaakaan. Ja vielä 8 viikkoa ois jäljellä, tsiisus... No ainakaan suunta ei syksyllä voi olla ku ylöspäin, tai no painon suhteen tietenki alaspäin. Mut siis joo, siinäpä siis kuva tänään aamusalilta 31+6.

Liitteet

• foorumiin.jpg
    foorumiin.jpg
    867.2 KB · Katsottu: 119
Takaisin