Vauvamasut

Martuti

Kunnioitettu kommentaattori
Heinämammat 2014
Heips! Tänne voisi alkaa laittamaan ihania masukuvia :) Päästään ihastelemaan pyöristyviä masuja!
 
Mä aloitan nyt omallani :grin

Verrokkina laitan kuvan kun rv 10+5, sekä tämän päivän eli rv 18+0.

Mulla on hiukan ennestään ylipainoa, joten ei tuo lähökohta nyt mikään ihan littana ole ollut... :oops: Ja jo tuolla 10-viikolla alamasuun tullut hassu kulmikkuus jota ei ennen ole ollut.

Mutta nyt siis alkaa jo olemaan hiukan raskausmasun näköinen, ei pelkästään näytä siltä että olisi lihonut :grin

Kiloja tullut raskauden alettua +1,7kg. (Aluksi kylläkin laihduin muutaman kilon... joten ensin tuli se takaisin ja saavutin lähtöpainoni, nyt siihen tullut tuo 1,7kg lisää.)
 

Liitteet

  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    725.1 KB · Katsottu: 247
  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    626 KB · Katsottu: 257
Muokattu viimeksi:
Martuti, et kyllä näytä yhtään ylipainoiselta :) Ihana vauva massu :Heartred
Koitan itekkin lisätä jonkun kuvan jos onnistun :P
 
Oih, ihana vauvamasu sullakin! Ja kyllä tuosta ekastakin kuvasta sen jo huomaa :)
 
Bambiella on kyllä tosi selkee jo tuo eka :)
Voisin myös alkaa ottaa masukuvia, lähtötilanteesta ei ole kuvaa mutta otetaan nyt tältä viikolta lähtien sitten. Mahaa on ennestäänkin kyllä riittävästi, ja mielestäni on vasta nyt rv 14 alkanut hiukan näyttään raskausmahalta ennemmin kuin läskiltä...
 
Voi vitsi, mie oon ihan amatööri teijän masuihin verrattuna! :rolleyes: No, jos se sieltä oikeesti alkais raskausmasulta näyttämään tässä... eilen kyllä neuvolassa sano, et kohtu on sellasen pienen kaalin kokonen:angel9 laittelen jossain vaiheessa kuvaa, kun ehdin ottamaan!
 
Hei, just eilen otimme ensimmäiset mahakuvat, ja miulla oli mielessä tällaisen ketjun perustaminen... :) Martuti oli pikaisempi, ja ihan hyvällä syyllä; siullahan on jo mahtava maha!

Tässä siis miummaha, rv 13+4.
Ehkä se näyttää aika mitättömältä vielä... Muoto on kuitenkin selkeästi muuttunut, mieskin hämmästeli kuvatessaan, että noinko selvästi se jo näkyy.
 

Liitteet

  • maha13+4.JPG
    maha13+4.JPG
    806.5 KB · Katsottu: 203
6HpgTV3.jpg


Yllätyin nyt itsekkin, kun laitoin nämä kuvat vierekkäin. Jotain pyöristymistä on tapahtunut ilmeisesti.
 
Auttakaa tyhmää, miten tänne lisätään kuva? :grin:grin:grin
Tarkennana hieman eli iphonella tai ipadillä..
 
Oi, miten söpö vauvamasu!
Ja ei kyllä näytä siltä että olisi minnekään muualle tullut mitään ylimääräisiä.
 
Tässä mun masu eiliseltä. Viikkoja eilen siis 18+3. En kyllä ymmärrä miten toi ylämahakin on noin iso jo :grin Töissä jo joku sanoi, että masu alkaa saada oikeaa muotoa. :)

MUOKS! Onpas meillä likainen peili... :p
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    320.3 KB · Katsottu: 172
^ Sulla on tuollainen söpö pieni kumpu, musta alkaa tuntua hirveeltä sotanorsulta jo nyt :eek:
 
Takaisin
Top