Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, tiedostan itsekin että olen lihonut ja turvonnut, mutta arvoni ei ole koholla enkä ole syönyt sipsipussia per päivä, mutta kaloreita en todellakaan rupea raskauden aikana laskemaan. Ja raskaana olevaa saa myös tuijottaa, se on jopa sopivaa. Olen kummajainen ja luonnonoikku :) varokaa, se tarttuu. Olen jotenkin helpottunut että muutkin tuntevat samalla tavalla, varsinkin kun kaikki olettavat että hehkuu kauneutta ;) jaksamisia kaikille!

En osaa ottaa loukkaavana, ku ihmiset kommentoi isoa mahaani. Minusta se on ihan mukavaa kuulla, että muidenki mielestä mun maha on iso eikä vaan omasta mielestä. Jotku sanoo, että ihana ku sulla on jo iso maha, johon mää kommentoin, että ei se kyllä ihanaa oo:winkJa musta kuitenki tuntuu, että tää on pienempi ku edelliseltä, mutta silti tää on iso. Salillaki ihmiset tullu nyt kyselee, että miten oon vielä jaksanu treenata ja yllätyvät kuullessaan, että kolmisen kuukautta odotusta vielä jäljellä. Luulevat vissii, että tässä viimisillä viikoilla ollaan...
Mutta jos joku kommentois muuten lihomistani, ni siitä minäki loukkaantuisin. Vaikka toisaalta en tykkää siitäkään, ku mielistellään (esim.mieheni), etten olis muka lihonu ylimäärästä raskauden aikana. Se on fakta, tiedän sen, enkä halua sulkea siltä silmiäni ja tuudittaudua valheeseen, että kyllä se imetys sulattaa kertyneet kilot. Paskan marjat se mitään itekseen sulata! Se on kova urakka päästä taas samoihin mittoihin.

32+3, kuten kuvassa lukee. Paino on noussut hurjasti, neuvolatätikin asiasta hieman jo mainitsi.
vaikkei masu isolta vaikuta

Liitteet

• 32+3.jpg
    32+3.jpg
    160.1 KB · Katsottu: 107
Muokattu viimeksi:
Anuski, oi, miten ihana vauvamasu! Ja sulla ei oo kyllä tullut yhtään mitään ylimääräistä mihinkään :eek: Kateellisena katson... :grin

Mulla on melkeempä samanlainen maha, kun TinttuMaarialla! :) kumpikos sulle on tulossa, vai oliko tiedossa?

Voi kun kaikilla niin sieviä masuja, itellä niin hillitön että huhhuh! Sf-mitta oli viikko sitten 34 cm o_O
Puhelimella otin mahasta kuvan, oisin laittanu tänne mutta tulee vaan teksti että photo is too large, pitää paikkansa :grin

Huh! no on sillä sit mittaa! :) mielenkiintosta nähdä mitä itsellä on ensi viikolla neuvolassa tuo mitta, kun kokoajan menty yläkäyrillä...

Eka arpi bongattu tänään 28+6 :confused: no jospa se jäis ekaksi ja vikaksi..
1399974940417.jpg
Musta tuntuu että ne vähäisetkin lihakset jaloissa ja käsissä on surkastunu kun mitään ei oo voinu tehdä :(

Tiu, mä en kestä ku sä olet noin kompakti paketti, ja kaks kyydissä. :) eikä oo tainnu muualle kertyä ku mahaan? Mun maha taitaa olla samaa kokoluokkaa ja rv 32+6 kera yhden vauvan. Jos olis toinenkin niin se asuis varmaan ahterin puolella, kasvusta päätellen :confused::eek::grin

Heh kiitos sanko :D kai noi kaks sitten vie sitä energiaakin enemmän kun vaan se yksi vauva masussa. Ainakin jossain valmennuksessa sanottiin et normaalipainoisen kaksosten odottajan täytyis syödä 3500 kaloria päivässä :confused:
Ei kyl toivoakaan että sais ahdettua itteensä sen verran kun normaalia ruokaakin saa syödä linnun annoksia kerralla ja miljoona kertaa päivässä kun ei vaan enää mahdu enempää..

Takaisin