Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heidi mulla ainakin pöytäkoneen kanssa se kuva näkyy väärinpäin... ei sitä vissiin muuten saa käännettyä, kuin että jos lataat sen uudelleen...?

Outoa kun puhelimella ja ipadilla näkyy oikeinpäin mutta pöytäkoneilla näköjään väärinpäino_O Ja kuva puhelimessa on kyllä ihan oikeinpäin.. Hmm, ihme juttu :think005

Ehhehehee! Mä tuossa aiemmin illalla ihmettelin, että missä asennossa Heidi on kuvan ottanut, kun on niin oudon muotoinen kuva ja masukin näyttää vähän kummallisen muotoiselta. Kuvassa näkyvää kättää luulin tokikin tuolille tms päälle nostetuksi jalaksi :D Nyt kun tajusin, että kuva on tosiaan väärinpäin, niin oon nauranut viisi minuuttia vedet silmissä :D MITEN IHMINEN VOI OLLA NÄIN TYHMÄ? :D

Joo Pauski, oon ihan samaa mieltä että aika pientä tekoo on mun masu, mutta lääkärikin kyllä meinas että alle 3,5 kilonen tytteli olis tulossa. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tässä ois taas kuva pallukasta valitusten kera... (27+5) joka ikinen ihmettelee kuinka isoksi sitä ollaan kasvettu ja ei se lapsi nyt heinäkuuhun asti tuolla pysy!! Laitetaanpa tämmöseen 150cm varteen jo kilon painoinen ja 30cm pitkä pötkylä, niin luulis blondin aivoilla että se sieltä näkyy. Kiitos ja anteeksi :) saa korjata jos olen väärässä. :grin

Liitteet

• aviary_1399054079650.jpg
    aviary_1399054079650.jpg
    39 KB · Katsottu: 110
Mua on kans ruennu ärsyttää, kun kaikki tuntuu äimistelevän mahan kokoa, ja juurikin et meinasit heinäkuuhun asti kantaa tota, on aika yleinen kommentti ollu. Ja mulla kuitenkin kolmas raskaus menossa ja mun mielestä edellisissä on tässä vaiheessa ollu paljo isompi maha mut mene ja tiedä sit! Mut siis itehä me mahamme kannetaan, joten miks immeisten pitää kommentoida sitä mahan kokoa?:violent001

Anteeksi valitus, Söpöjä heinämasuja pongattu monta! :3some

Mua ärsyttää suuresti ku jotku tutut on joka kerta ku nähään, et taas sun masu on kasvanu. Niin, niinhän sen pitääki! o_O

Joo, tuota kuulee myös "ootpa kasvanu!!" Eikös se ole hyvä? :D juurikin samaa minäkin mietin, että piruako se ketään muuta painaa kun itseäni. Neuvola ei ole huolissaan, miksi muiden pitäisi sitten olla. Sitä paitsi en minäkään mene sanomaan kenellekkään että ompas toi sun takapuoles kasvanu... :grin mikä oikeus raskaana olevia on arvostella? Tai ehkä syytän hormooneja, kun olen näin hiilenä. Mutta söpöjä masuja kyllä! :)

Mulla on taas ihan päinvastoin asia. Mä haluaisin että ihmiset tajuais että oon raskaana. Eilen 30+4 ensimmäinen ihminen oikeesti huomas että oon raskaana. Muuten kaikki vaan ihmettelee että "en edes huomannu et oot raskaana ja et 2 kk päästä synnytät vähän sulla on pieni maha" no ehkä ihmiset huomaa mun raskauden vasta kun oon synnärille menossa :p

Kuvaa en osannu laittaa tästä kännykästä... o_O Täytyy joskus koneella laittaa..

Vähän vissiin jakautuu ihmiset tossa mahan koon ihmettelyssä. :D
Ainakin ite oon huomannu et mulla on joko kauheen iso jättimaha tai sit voi ei ku se on pieni ja muka kaksoset :D nykyään osaan jo ottaa kaikki ihmettelyt ihan hyvällä. Tää on just hyvä mahan koko mulle ja vauvoille :)
Eiköhän se masun koko riipu aina aika monesta jutusta. Joinain päivinä tuntuu paljon isommalta kuin toisina. Kai ne vauvan asennot vaikuttaa ainakin ja oma ruumiinrakenne :)
1399116330237.jpg
Tässä taas kyllästymiseen asti mun mahaa... :rolleyes: 27+3

Niinpä, riippuu niin odottajasta ja lapsesta :) se vaan että minun lapsessa on ilmeisesti jotaki vikaa äänensävyistä päätellen.. liian iso jne. :/ tai sitten minä olen vain yksinkertasesta muiden mielestä nyt järkyttävän lihava. Yks jopa totes että naama sulla on ainaki pyöristyny. Kiitos, ja sinun ahteri on iso. :) teki mieli sanoa, todellisuudessa vaan nyökyttelin että no ompa kiva.

Itselle on tultu myös sanomaan että onpas sulla kasvotkin pyöristyny. Joo, olen varsin tietonen että oon lihonu raskauden aikana yli kymmenen kiloa eikä mulle sitä erikseen tarvi kenenkään kertoa. En mäkään jumalauta mene kenellekään sanomaan että onpas sun perse levinny. Miks raskaana olevien ulkonäköä saa arvostella joskus jopa törkeästi kun ei sitä muillekaan tehdä? Ottaa päähän tollanen, ihan niinku tässä ei muutenkin kriisiä puske oman ulkomuodon suhteen. :D

Juurikin näin, eihän muitakaan ihmisiä mennä kommentoimaan, et ootpas lihonu noin paljon, miks raskaana olevia saa arvostella? Kaippa me ollaan jotain vapaata riistaa et saa loukata ja kommentoida mitä sylki suuhun tuo, ja ei tartte ajatella et miltä se siitä ihmisestä tuntuu kun tolleen sanoo! ( Olen jopa miettiny et sanoisin takas, et etpä tuota itekkään ole missään hoikassa kunnossa, joten katto vaan peiliin ennen ku tulet mun mahaa kommentoimaan, mulla sentään on syy mahan kasvuun toisin kuin sulla, kiva olis nähä immeisten ilmeet:grin)

Mäkin oon miettiny joskus sanovani jotain ton suunnasta mutta vielä tähän mennessä en oo kehdannut. :D Toisaalta jos mulle tulee jonkun sanomisista loukattu olo niin miks ei sais takas sanoa. Ehkä joku kerta menee niin pahasti hermo että sanoo jotain takasinki. :D

Takaisin