Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja tiu, tuo sun maha on ihan uskomaton kaksosmahaksi!!! Ihana ja sievä!! Muistan, ku täti ootti kaksosia ja vaikka sille nyt ei hirveesti tullu ylimäärästä, ni se maha oli jotain älytöntä...!!

Mä luulen et on sen takia vähän normaalia kaksosmahaa pienemmän näkönen maha kun mulla keskivartalo on vähän pidemmän mallinen. Nii on vauvoilla tilaa olla suuremmassa tai jotain.. Ehkä? :D tosin muita tuplamahoja en nyt kauheesti oo nähny. Ihanaa miten jaksat stardust käydä treenaamassa vaikka ollaan jo näin pitkällä. :) nimimerkillä viimeksi salilla joskus marraskuussa :D

No en kyllä aina jaksakkaan.. Viime viikolla olin yks aamu hirveellä vouhotuksella lähössä salille. Nakkelin tavaroita treenikassiin ja vetäsin ison lasin kahvia (juon siis kahvia vaan ennen treeniä). Sit into lopahti ja istahdin sohvalle täppärin kans. Mies tuli kohta ja ihmetteli, että etkös ollu salille lähdössä? Tokasin vaan, että nyt ei enää kiinnostakkaan yhtään eli en mee! Se vaan naurahti, että asia selvä, hyvä niin!

-Stardust- ihan puhdas hetero oon, mut pakko sanoa, et siulla on mielettömän hyvä kroppa!!! Ihan kateeksi käy vaikka omaanikin voin kehua. Ja puhun nyt näistä "ennen -vartaloistamme"... Mihin vielä tavoitellaan :wink

Voi kiitos röllykkä!! Mikä päivän piristys <3 Kyllähän mä edellisen raskauden jälkeen tein ihan sikana töitä, jotta pääsin tuohon kuntoon. Olin siis reilusti ylipainoinen jo ennen edellistä raskautta ja sit ku synnytyssalissa kaikki alko mennä päin persettä, ni päätin, etten ikinä enää tule tähän huoneeseen näin huonossa kunnossa. Niimpä sektiosta selvittyäni alotin hissukseen vaunulenkeillä ja reilu 3kk synnytyksen jälkeen otin salikortin.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Tiu, mikä ihana pallukka sinulla! Ja sama Stardustilla, ja olet kyllä äärettömän reipas kun jaksat vielä salille. Itse taisin luovuttaa helmi-maaliskuussa..

Miulla on tää raskausmasu ollu koko ajan keilapallona tuossa alempana, verraten siis ensimmäiseen. Vähän on ehkä pullotusta tuossa pallean kohilla nyt mut enemmän tää koko ajan on eteenpäin kasvanu tuolla alempana :grin

åke, täälläkin tyyppi on jo ihan kiinnittyneenä ja laskeutuneena lähtökuoppiin... Seisonkohan noissa kuvissa jotenkin hassusti, kun niissä masu ei niin laskeutuneelta näytä? Tietty kohdun kallistumisasentokin varmaan vähän vaikuttaa asiaan...?

Mulla välillä tuntuu että joku tulis tuolta läpi, on jo sen verran "painetta", mutta ei kyllä mahan asento ole muuttunut mielestäni mihinkään. Tai en tiedä, se on aika kauan ollut jo tuollainen kuin tuossa kuvassani! Tuossa kuvassa 30+0, nyt siis menossa 31+3. Heiluu kyllä vielä aikas reippaasti, eilen vaihtoi puolta tuolla mahassa :D hölmö tunne kun koko raskausajan suurimmaksi osaksi asustellut oikealla puolen, niin yhtäkkiä hän päättikin mennä vasemmalle. Palautu onneksi "omaan koloon" niin turvallinen tunne taas :D

Ja näitä menkkamaisia kipuja ja varsinkin autossa istuessa mahassa tuntuu "painetta" ja ehkä vähän nipistelyä. Onko ne nyt supisteluja?

Kauniita massuja taas :) hah, välillä tulee semmosta potkua että huh, mitähän tuolla tapahtuu :D oisin jo kyllä oikeastaan valmis luopumaan tästä mahasta, ei yllä enää juurikaan mihinkää ja joka paikkaan sattuu. Tahtoo jo pukea normaalit vaatteet normaalisti päälle, ei tartte ähistä sukkien kans :D

Takaisin