Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ehkäisyrenkaan käytön lopetin ennen viime menkkoja, jotka oli 24.5. Nyt vain odotellaan...
Oireita on jo nyt mukamas vaikka minkälaisia... 
Aivan ihanan kuuloinen synnytystarina, kuulostaa ihan täydelliseltä. Ja sitähän se varmasti kokemuksena olikin. Puhumattakaan pienestä prinsessastanne, ihan varmasti kerrassaan tyrmäävän kaunis pieni tyttönen!! :)
Nautiskelkaa toisistanne pienenä perheenä! :) Ihanaa kun pääsitte niin pian kotiin!
Oletko malttanut päivisin yhtän levätä? Aika lähelle muuten osui neuvolalääkärin tekemä kokoarvio, välillä voi mennä ihan täysin pieleen.. Saa nähdä minkäkokoinen neiti omassa masussa on kasvamassa. Itse olin pieni, 2,3 kg. Vajaan komen viikon päästä on neuvolalääkäri ja LA sitten heinäkuun lopussa. Mun äidillä on käynnistetty kaikki synnytykset, joten elokuuvauva tästä varmasti tulee jos tämä asia periytyy. Vaikka eihän sitä toisaalta tiedä.
Nopeasti aika sujuu ainakin näin kesällä! Olen nyt ollut kaksi viikkoa lomalla ja se on hurahtanut alka yksikön. Olen toisaalta touhunut tosi paljon - aivan liikaakin. Olen niin malttamaton kun olisi niin paljon tekemistä. Nyt täytyy kuitenkin rauhoittua, koska mietin jo yöisinkin kaikkia keskeneräisiä asioita.
Olen nukkunut ihan tosi huonosti muutamana yönä tällä viikolla, onneksi ei tarvitse töihin mennä. Mahakin alkaa tuntumaan isolta erityisesti yöllä ja vauva siellä venyttelee ja hikkaa.
Nauti hääsuunnittelusta, se on mukavaa aikaa. Tuleeko teille isot juhlat?
Enpä olisi uskonut, kuinka tuollainen pikkuinen voikaan viedä vuorokaudessa kaiken ajan! Nyt alan ymmärtää ystäviäni, jotka eivät vauvan saapumisen jälkeen ole ehtineet viikkoon vastata vaikka lähettämääni viestiin 
Jaan täysin tuon tunteen samankaltaisista ajatuksistamme, joihin oli todella helppo samaistua heti tämän ketjun alettua! Tosi järkyttävän pitkä tuo matka hoitopaikalle. 
Tiedätkö minkäkokoinen miehesi oli syntyessään? Niin ihanaa, teilläkin h-hetki lähestyy, en malta odottaa että tekin saatte pikkuisen söpöliininne kotiin!! Minkälaisilla fiiliksillä olette? Onko jo kärsimätön olo? Onko kaikki hankinnat jo tehty? Minulla kävi niinkin tyhmä moka, etten tajunnut yhtäkään imetyspaitaa ostaa ennen syntymää. Virhe! Olinkin sitten alusvaatteisillani ensimmäisen viikon täällä kotona, imetysliivejä olin sentään ostanut. En tajua miten se jäi, jotenkin ajattelin että ostan sitten jo tarvitsen. Sain onneksi 3 päivän toimitusajalla netistä tilattua imetystoppeja, jkun en ehtinyt ostoksille lähteä. Kuvittelin myös pärjääväni äitiyspakkauksen liivinsuojilla, kun en ajatellut, että niitähän tarvitsee useampia kun niitä vaihdetaan niinkuin muitakin alusvaatteita. Yllätyksenä tuli, kuinka paljon maitoa rinnoista valuu, siis muuallekin kun vauva suuhun
Uskon, että silmät kiinni rauhassa olokin auttaa, vaikkei uni tulisi.
Hän on todella suloinen pieni tytöntyllerö, nälän iskiessä ei kovin kärsivällinen, kiihtyy nollasta sataan jos ruoan saanti heräämisen jälkeen viivästyy (3 minuuttia voi aiheuttaa jo ylitsepursuavan mielenosoituksen!) mutta muuten sitten onkin tyytyväinen ja mielestämme aika hyvin nukkuva pieni pallero. Meillä on nukuttu jo yhdet kuuden tunnin yöunet!! Toki mukaan mahtuu sitten niitä "huonompiakin" öitä, kun hän on heräillyt ja syönyt pitkin yötä. Mutta pääosin noin 3 tunnin pätkiä nukkuu öisin. Olemme ulkoilleet paljon, käyneet kerran jo kylässäkin, ja meillä on käynyt melkein joka päivä vieraita. Sekin ehkä vinkkinä tuleville mammoille, että kannattaa sopia kyläilyjä harkiten, meillä oli ehkä vähän turhan haipakkaa kyläilyjen kanssa ja välillä olisi tarvinnut vähän huilia välissä
Tietysti ihanaa, kun kaikki rakkaat haluavat tulla katsomaan uutta ihanaa vauvaa, ja toisaalta sitten taas niin mielellään hänet haluaa esitellä läheisillemme