Moi!
Joo mua nauratti tuo nähdään pian- ultra, mutta näinhän se onkin! Tänään nyt olisi kasassa 12+0. Eli jo aika turvallisilal mielin olen, kuten oikeastaan koko ajan olen ollutkin. Varhaisultra meillä oli muistaakseno 8+3 ja siellä se pieni vispasi, np-ultra oli nyt jo viime tiistaina, 11+3 mutta vastasi 11+6, eli hyvin on kasvanut ja siellä jalat heiluivat ja näytti uivan jotain merenneitohommia
Fiilikset on olleet tosi hyvin koko ajan, pari päivää ennen tätä viimeisintä ultraa kun oikeet, mitä nyt on ollut hävisivät melkein kokonaan, joten tuli vähän sellainen fiilis et onkohan siellä ketään. Oikeestaan tohon asti fiilis kokonaisuudessaan on ollut sellanen kummallinen, oon ollu tietenkin tosi onnellinen mutta jotenkin oon pidätellyt sitä, vaikka en ole kokenut siihen tarvetta. Oon kertonut nyt kaikille niille joille halusinkin ja hyvin menikin, mutta sit kun tuo np-ulta tuli niin jotenkin kaikki muuttui. Omassa sekä miehen päässä. Itse olen jotenkin saanut sellasen hyper-onnellisen fiiliksen ja tekis nyt mieli alkaa hommaamaan jo kaikenlaista ja sit mieskin on puhunut ja kysellut ultran jälkeen paljon erilaisia juttua. Itseäni vähän jännittää kuhn miehelläni on sairaalakammo, etm itä siitä tulee. Kun oltiin ultrassa niin se jsut sanoi että onpa ahdoistavaa täällä ola kun kauheesti käytäviä eikä ikkunoita. Mut sit kun mentiin huoneeseen ja siellä oli mukavan hämärää ja kiikkutuoli, hän kuulemma rauhottui
Eli pitänee kiikkutuoli tilata synnytyssaliin jos siellä ei sitä jo ole.
Oireista, mulla oli alussa väsymystä mut ei mitään ylitsepääsemätöntä, töissä kuitenkin kauhee kiire niin sekin väsyttää koko ajan, mut siitä selvittiin. Pahoinvointia ei ole ollut, ajoittain tullut vähän etova olo mutta mennyt ohitse. Tissit oli alussa kipeät muta nyt sellaset normaalit. Niin ja sillon kun tein testin niin siillonhan mä sain ihan järkyn flunssan ja nyt kin on vähn kurkku karhea, mut eiköhän sekin mene tästä. Eipä oikeestaan muuta ole ollut, en ainakaan muista. Ainiin, alusa ihan hullut ilmavaivat ja turvotta välillä ihan hulluna, mut painoa ei ole oikestaan tullut. Hyvä nin kun on ennestään jo ylimääräistä.
Se mikä on koominen juttu, niin mulla on nyt parin viime viikon ajan tullut ja koko ajan tuntuu voimistuvat ihan hirveet seksihalut! Jotenkin kun tässä 4,5 vuotta meni pakon edessä niin ne hävisi kyllä ihan mun osalta kokonaan. Tottakai kun ovis oli ja jos miehen teki mieli niin oltiin, mutta itse en kyllä muista tehneeni aloitetta kertaakaan. Mutta nyt sit oon jo melkein ihan hätää kärsimässä. Eilen en ees meinannut saada unta kun mieheni vain pyöri mielessä ja meni jotenkin kovin myöhään niin ei sit jaksanut, tai no mä olisin kyllä
Sanoin jsut tuossa töistä tullessa että katsohan että illalla ei mene liian myöhään!
Mitä sukupuoleen tulee niin ei ole oikeastaan olo mihinkään suuntaan, toivotaan kovasti molemamt tyttöä, mutta jos poika tulee nin tervetuloa
Tuntuu kaiken kaikkiaan tosi ihmeelliseltä ja onnelliselta
Ostettiin jo varhiasultran tienoilla yhdessä yöhaalari ja nyt kun käytiin sit np-ultrassa ostettiin body ja siihen kuluvat housut. Muuten jätän vaate hankinant rakenneultran jälkeen joka on 15.10.
Mitä sulle kuuluu?