Tiisu: No ei ole sullakaan paljoa enää töitä jäljellä! Niin se aika vaan kuluu. Tuli muuten mieleen tuohon nukkumisasiaan liittyen, että suosittelen lämpimästi imetystyynyä unikaveriksi jo raskausaikana, jos asennot meinaa olla vähissä! Itse hankin imetystyynyn raskauden aika alkuvaiheessa, ja sen kanssa on ihan jumalaista nukkua. Varmasti siitä on sitten imetysvaiheessakin pajon hyötyä, mutta mulle se on kyllä nukkumisen kannalta ollut ihan ehdoton jo varmaan raskauden puolivälistä asti! Itse ostin sellaisen ison version, jonka saa kylkiasennossa melkein koko matkalta tuohon eteen, jalkojen väliin ja vatsan eteen, se on hassua kuinka se ihanasti tukee myös vatsaa vaikka se on vaan siinä vatsan edessä. Aivan loistava!! Ja mulla kanssa selällään nukkuminen on ollut ihan mahdotonta jo pitkään, tuntuu että tukehtuu heti kun kierähtää selälleen
Tuo vaunuasia oli kyllä hankala, kun on niin paljon tarjontaa! Varmaan niin paljon riippuu tarpeistakin, mutta me päädyttiin ostamaan Brion Happy-malliset yhdistelmävaunut. Meille oli tärkeää tarpeeksi jykevät renkaat, että pääsee hiekalla ja lumisellakin säällä kulkemaan, vaikka ovat vähän isommat kuin niissä sirommissa "city-vaunuissa"

Meille oli myös tärkeää, että olisi nimenomaan yhdistelmävaunut, niin moni on kehunut että on paljon enemmän hintansa väärti, kun yhdistelmissä käyttöaika on niin huimasti pidempi! Tietenkään tässä vaiheessa ei vielä osata sanoa, oliko ostos hyvä, mutta ainakin ovat tosi miellyttävät työnnellä ja menevät odotettua pienempään tilaan kun laittaa kasaan ja renkaatkin saa tosi näppärästi napsautettua irti ja takaisin paikoilleen. Toivottavasti löydätte teille sopivat! Hirveän hintaisia ne kyllä ovat, meillä kävi tosi hyvä tuuri että löydettiin käytettynä mielettömän siistit yhdellä lapsella olleet vaunut, eivät juuri uusista vaunuista erotu ja kuitenkin hinta oli vaan noin puolet uusien hinnasta
Ilpuri: Täällä ollaan peukut pystyssä, että nyt olis se kauan odotettu kierto

Ilmoittele sitten jännitysmomenteista, oletko jo päättänyt milloin testailet? Meillä on sairaalaan tutustuminen ensi viikolla, odotan sitä innolla! Ja synnytykseen liittyvät pelot on kyllä väistynyt, niin outoa miten sitä jotenkin mieli tottuu ajatukseen ja sitä tyyntyy. Oon ihan luottavaisin mielin nyt, vaikkei voikaan tietää miten kaikki menee, ja tapahtuuko jotain yllättävää. Jostain syystä vaan on ihan rauhallisin mielin ottamassa kokemuksen vastaan, toivottavasti synnytyksen jälkeenkin positiivisilla fiiliksillä

Ainiin, ja piti vielä sanoa, että onneksi raskausaika on sen verran pitkä, että siinä ehtii kyllä ihan varmasti sumplia työkuvioita, ja muitakin kuvioita uudelle mallille moneen otteeseen!
Sanniksen kanssa kyllä ihan samat kokemukset tuon ressaamisen kanssa, mutta mulla se helpottui ihan hirmuisesti juuri rakenneultran jälkeen! En tiedä oliko se sellainen henkinen rajapyykki itselle, että oli ajatellut että sen jälkeen voi sitten "relata". Ja muutenkin siinä vaiheessa alkoi olla sen verran viikkoja kasassa, että alkoi luottaa siihen että raskaus etenee mallikkaasti ja kaikki varmaankin menee hyvin. Vaikka raskausaikana toki jatkuvasti on tullut kaikenlaisia kysymyksiä, onkohan vauvalla kaikki hyvin, mitä jos en huomaa että joku on hätänä jne....mutta se on varmasti ihan luonnollista

Teillä pitäisi nyt kai olla rakenneultra takanapäin, JIHUUUUUUUUU, toivottavasti tulet pian kertomaan jännästä käynnistä kaiken!!
Terhinaattorilla kutkuttava tilanne kotosalla vauvakuumeilun kanssa, jotenkin tuntuisi siltä että yrityksen aloittamisesta taitaa piankin tulla ajankohtaista

Jos tuohon malliin jo siellä suunnitellaan hoitopöydän paikkaa!