Heippa!
Taas ajattelin tulla päivittää omaa tilannetta. Mut ennen kuin unohdan, sanon että mä en oo ostanu mitään vauvan vaatteita enkä oo neulonutkaan mitän vauvalle. Mun mies just aina kysyy kun ten jonkun hienon vaikka peiton että mitän sä raasikit antaa ton, mut kyllä mä raaskin. Ny kun tää yk 17 lähti liikkeelle niin jotenkin oon tosi tyytyväinen että en oo mitään ostanut kun olis varman tosi aikee olla. Mutta ymmärrän kyllä jos ei malta olla ostamatta, siksi minä kierrän vauvan vaateosastot kaukaa, tai ainakin pyrin siihen
Elikkä, mulla on kahdenlaisia uutisia: Ensinnäkin, olin tossa muutamia viikkoja sit reissussa omalla autolla ja mun alaselkä kipeyty, se nyt on reistannu tässä parin viime vuoden aikana enemmän ja vähemmän. Nyt sit viikonloppuna se kipeyty jotenkin tosi paljon enemmän, tehtii talvea varten puu hommia ja jouduin kantaa aika painavia puupusseja. Mun iskiashermo ei oikein tykänny siitä ja tänään kun menin töihin niin taju meinas lähteä kun sitä vihlo välillä niin kovaa. Minäpä sit peruin tän päivän asiakkaat ja huomiseltakin suurimman osan. Ärsyttää ihan sikana. Äitenpäiväviikko, pitäs olla töissä kun on menis lahjakortteja. Kävin ostaa Mobilatia ja sit mulle gyne oli määränny 600 mg Buranaa, joten kävin ne. Kysyin sit siltä naiselta, jolla lukee farmaseutti rinnassa että onko siinä perää että jos syö buranaa se voi ehkäistä hedelmöityneen munasolun kiinnittymisen ( oon siis lukenu tästä netistä ja muistaakseni joku toinen farmaseutti mulle on niin sanonu, niin halusin varmistaa.) Hän ei tiennyt yhtään, eikä saanut tutkimallakaan selville. Oli miten oli, tähän kipuun ei panadol auta, joten nyt vedän buranaa ja ovis ois vissiin ens viikolla, joten kai se ehtii jossain määrin elimistöstä pois. Soitin myös lääkäriin, mut eipä siitäkään mitään hyötyä ollut. Että näin.
No toinen juttu, tän kaupungin ylilääkärin piti soittaa mulle eilen mut ei soitanu. Sitä siis että voiko niitä tutkimuksia tehdä yksityisella ja hoidot kunnallisella. Tänään sit soitin tästäkin asiasta ja se vastaanottovirkailija oli et joo, eipä näy merkintää mut ens viikon keskiviikolle on laitettu mulle klo 9 tunnin aika. Mulle tuli heti jez-fiilis, koska tää asia menee nyt eteenpäin. Me oltiin päätetty et mies menis ens viikolla antaa näytteen mut kun se lähete oli sieltä yksityiseltä niin sit mä aattelin että mä käyn eka sen lääkäri käynnin niin katotaan mitä se sanoo, koska jos tämä asia nyt alkaiskin mennä eteen päin niin menis sit yhdestä paikasta.
Että tällästä, miten vauvat masussa jaksaa, mikä on äitien tilanne ja kuinka kuumeilijoiden kuumeet nousee?