Uusi kuumeilija liittyy myös tänne!
Minä haaveilen ja kuumeilen jo pahastikin, mies ei niin pahoin. Hän on sanonut, että jos nyt naimisiin ensin. Nyt oli/on hetken aikaa (noin kuukauden) ollut erilaisia raskausoireita (käytettiin Nuvaringiä, mutta söin myös antibioottikuureja pari niiden aikaan sekä tunsin selvän ovulaation). Mm. seuraavia oireita ollut nyt kuukauden ajan (eri oireita eri aikoina. Ja huomio myös, että käytin siis kaksi rengasta putkeen ja ovulaatio tuntui siis maaliskuun 11.)
- Lämpöä 37-37,3 (normaalit 36,4-36,6) kuukauden ajan
- Yhden illan juhlimisen seurauksena kauhea krapula, vaikkei ollut edes tuhti humala. Oksensin ja yökin koko seuraavan PÄIVÄN (näin ei käy koskaan)
- Tissit turvonneet/herkät
- välillä etoo, nälkä KOKOAJAN.
- Yökötti kun mies paistoi pekonia. Ei normaalia
- Ulkoisia peräpukamia ja ilmavaivoja (anteeksi jos too much info, mutta ei todellakaan tyypillistä)
- Ummetusta
- Janon tunne kokoajan
- Turvotus (näyttää ihan pienelle vauvamahalle jo)
- Menkkakipuja silloin tällöin/repäisykipuja nivusissa
Siinähän alettiin olla jo kumpikin olla varmoja, että nyt on "vahinko" käynyt (käytän sitaatteja, koska ei olla siis yritetty, mutta jos ehkäisy pettää ja lapsi päättää tulla, niin on tervetullut!
) Eilen kuitenkin alkoi tiputteluvuoto ja tänään menkkavuoto (ehkä hitusen lievempää kuin normaalisti?). Joskus aiemminkin käynyt näin ja vaikkei yritystä ole ollut, niin surkuhan siitä on tullut, mutta jostain syystä edelleen pää sanoo, että "elä nyt lakkaa uskomasta vielä!"
etenkin, kun koirakin jotenkin "suojelee" minua entistä tiiviimmin... No ajattelin seurata mihin suuntaan nämä menkat nyt menee..
No, joka tapauksessa nyt jätämme Nuvatkin pois, jos nämä rajutkin raskausoireet johtuu niistä (kokeillut olen käyttää 3kk nyt ja ekan tauon aikaan tulin ihan hulluksi
) ja jatkamme kondomin/keskeytetyn voimin. Mies on vähän, että ei yritetä vielä, hän haluaa ensin naimisiin tai edes kihloihin (sitäkin odotellessa..
), mutta hänelläkään ei ole mitään sitä vastaan, jos käy tosiaan niin, että ehkäisy pettää tai muusta syystä vauva päättää tulla jo aiemmin (epätodennäköistä, mutta mahdollista!). Ihan itse yritys siis alkanee vuoden parin sisään, kuitenkin haluaisin ennen kolmeakymppiä ensimmäisen ja ikää on 26 nyt.