Poodle: No voihan harmi. Toivottavasti paranet pian. Itse olen pelännyt juuri että tulisi tuo rintatulehdus...varmasti todella inhottava
Suffeli80: Meillä poika rauhoittuu milloin mihinkin. En ole oikein päässyt vielä jyvälle tuosta. Välillä pitää hyssyttää, heijata tai välillä on toimii se et ei tee mitään vaan antaa pojan vain olla, niin rauhoittuu...ihme vesseli :) Ja joo välillä sit ei auta yhtään mikään, mutta sen oon huomannut että ei saa päästää vauvaa liian väsyneeksi meillä, koska sillon se just vaan huutaa eikä mikään auta ennen kuin saa nukahdettua.
Rokotuksista: Mää en oo kyllä yhtään ottanut selvää koko asiasta. Varmaan me kuiteskin annetaan kaikki mitkä kuuluu rokotusohjelmaan, mutta ei varmaan mitään ylimääräisiä.
Reissailua: Meillä oli suunnitteilla lähteä Lontooseen elokuussa, mutta saa nähdä. Mua jotenkin jännitää se lentäminen vauvan kanssa. Onko kellään kokemusta ja miten meni lentäminen?
Omaa: Oon ollut aika väsynyt kun miehellä alkoi nuo työreissut ja välillä tuo poika nukkuu niin huonosti öisin, mutta välillä kyllä nukkuu ihan hyvinkin onneksi, niin saa edes joskus levähtää :)
Meillähän pojalta löydettiin silloin rakenneultrassa jo sellainen kaiuton alue mahasta ja sitä seurailtiin, mutta eivät ikinä saaneet selvyyttä siitä mikä se on, niin käytiin tosiaan tällä viikolla sitten ultrassa ja lasten kirurgilla juttelemassa ja kirurgi oli sitä mieltä että kyseessä on vatsalaukun- tai suolen dublikaatio mikä nyt on ollut se pahin vaihtoehto, koska se ei itsestään sieltä häviä vaan joudutaan leikkaamaan pois

Nyt ois sitten kahden kuukauden hengähdystauko, koska se ei ollut kasvanut mikä on todella hyvä asia ja sit elokuussa poika menee mangneettikuvaukseen jotta näkevät mitä kautta se helpoiten saadaan leikattua ja sit n. 6 kuukauden iässä ois leikkaus.
Kyllä tää vaan tuntuu niin pahalta ku toinen on vielä niin pieni ja se joutuu leikkauspöydälle. Itsestäni jo mangneettikuvaus on ihan kamala, koska ne joutuu nukuttaan pojan siihen jotta se ei liikkuis ja sen jälkeen poika joutuu teholle tarkkailuun että kaikki alkaa toimia normaalisti sen nukutuksen jälkeen.
Olin vaan niin toivonut että kyseessä olisi jokin mikä itsestään lähtisi pois, mutta ei se auta kun pärjätä tän kanssa ja onhan se todella hieno juttu että kyseessä on hyvälaatuinen asia ja kun se poistetaan ei siitä tule ikinä mitään jälkeenpäin kunhan vaan leikkaus menee hyvin.