Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Vau! Tuplasti onnea! 😍♥️
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Onnea ihan hurjasti ja tuplasti! 😍
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭

Onnea tuplasti ❤️
 
Jos joku tulee minulle vielä kertomaan että oireettomuus kertoo keskenmenosta niin sanon paskanmarjat!! 😂😂😂
Mut muistanko mä väärin, vai oliko sulla tissit arat? Sehän on kuitenkin selkeä raskausoire!

Onnea superpaljon kaksosista 😍😍
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Uskomatonta! :smiling face with heart-eyes: Kauheasti onnea!
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Aivan ihanaa 😍 Paljon onnea ❤️
 
Kiva kun löytyi näin tuore ja aktiivinen ketju! 😊 Me olemme naisparina julkisella puolella hoidossa, ensimmäin alkionsiirto tehtiin minulla reilu kaksi viikkoa sitten ja tällä viikolla tein positiivisen raskaustestin muutaman päivänä 😍 Suuri huoli nyt, kun aamuyöstä alkoi hieman jomottelemaan menkkamaisesti alavatsaa ja niukkaa vuotoa oli myös. Jomottelut loppuivat, niukkaa vuotoa on yhä, mutta ainakaan se ei ole kovasti siitä voimistunut. Huomasin että täällä muillakin ollut vuotoa, mutta ilmeisesti hieman myöhemmin? Minulla nyt siis vasta rv 4+2, eli mikään ultrakaan ei tähän tilanteeseen tuo tietoa, täytyy vain odotella ja seurata tilannetta. 😐
 
Kiva kun löytyi näin tuore ja aktiivinen ketju! 😊 Me olemme naisparina julkisella puolella hoidossa, ensimmäin alkionsiirto tehtiin minulla reilu kaksi viikkoa sitten ja tällä viikolla tein positiivisen raskaustestin muutaman päivänä 😍 Suuri huoli nyt, kun aamuyöstä alkoi hieman jomottelemaan menkkamaisesti alavatsaa ja niukkaa vuotoa oli myös. Jomottelut loppuivat, niukkaa vuotoa on yhä, mutta ainakaan se ei ole kovasti siitä voimistunut. Huomasin että täällä muillakin ollut vuotoa, mutta ilmeisesti hieman myöhemmin? Minulla nyt siis vasta rv 4+2, eli mikään ultrakaan ei tähän tilanteeseen tuo tietoa, täytyy vain odotella ja seurata tilannetta. 😐
Paljon onnea teille plussasta! Vuoto voi olla hyvinkin harmitonta. Voi liittyä esim. Hormonaalisiin muutoksiin. En olisi huolissani mikäli vuoto on niukkaa. Myöskin menkkakipu- tyyppiset kivut ovat usein täysin asiaan kuuluvia. Toisilla voi tulla ns."valekuukatiset" siihen aikaan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Toivon siis, että vuoto on siellä täysin harmitonta ja kaikki menee hyvin😊
 
20240831_144051.jpg

Yksi pieni vauvan alku löytyi oikeasta paikastaan vahvalla sykkeellä, päivät heitti parilla päivällä ja tämän päivän ultran mukaan olisi nyt vasta tasan rv7+0. Mutta pidän silti itse viikot nyt siinä missä mentykin. Tänään omien laskujen mukaan olisi rv7+2, kätilö sanoi että noi päiväthän voi muuttua kun tuo Papunen tuosta hieman kasvaa. Jäädään siis odottamaan seuraavaa ultraa! ❤

Samalla löytyi ns. Kuivunut hematooma, kätilö sanoi ettei kannata säikähtää jos sieltä jollain vessareissulla jotain vanhaa verta vähän vuotelee, mutta ei oo ainakaan toistaiseksi mitään vielä vuodellut.

Niin helpottunut tästä tämän päivän ultrasta, kyllä kannatti maksaa 86€. ❤
 
View attachment 136531

Yksi pieni vauvan alku löytyi oikeasta paikastaan vahvalla sykkeellä, päivät heitti parilla päivällä ja tämän päivän ultran mukaan olisi nyt vasta tasan rv7+0. Mutta pidän silti itse viikot nyt siinä missä mentykin. Tänään omien laskujen mukaan olisi rv7+2, kätilö sanoi että noi päiväthän voi muuttua kun tuo Papunen tuosta hieman kasvaa. Jäädään siis odottamaan seuraavaa ultraa! ❤

Samalla löytyi ns. Kuivunut hematooma, kätilö sanoi ettei kannata säikähtää jos sieltä jollain vessareissulla jotain vanhaa verta vähän vuotelee, mutta ei oo ainakaan toistaiseksi mitään vielä vuodellut.

Niin helpottunut tästä tämän päivän ultrasta, kyllä kannatti maksaa 86€. ❤
Minullekkin sanoi ettei itse usko nuihin mittoihin jota minun muumista sai ja muistutti ettei tosiaan ole niin tarkkaa vielä tässä vaiheessa. Toki silloin ei vielä kaksosta ollut huomattu että voihan sekin kokoon hieman vaikuttaa 🤔
 
Paljon onnea teille plussasta! Vuoto voi olla hyvinkin harmitonta. Voi liittyä esim. Hormonaalisiin muutoksiin. En olisi huolissani mikäli vuoto on niukkaa. Myöskin menkkakipu- tyyppiset kivut ovat usein täysin asiaan kuuluvia. Toisilla voi tulla ns."valekuukatiset" siihen aikaan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Toivon siis, että vuoto on siellä täysin harmitonta ja kaikki menee hyvin😊
Kiitos onnitteluista! Ja kannustavista sanoista, toivotaan tosiaan että olisi vain alkio porautunut vähän syvemmällä kiinni ja siitä tullut vuotoa 🫣😂 Mietin jo että kun ultralla ei saa lisätietoa, että pitäisikö käydä Hcg-arvot parina päivänä katsomassa Puhdin kautta.. no, jään miettimään! Julkisen puolen kautta eivät varmaan sitä kovin helposti mittauta..
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Paljon onnea! 😍 Vai miltä tää kaksisuuntainen sinusta tuntui?
 
Paljon onnea! 😍 Vai miltä tää kaksisuuntainen sinusta tuntui?
Kiitos! Toki olen suunnattoman järkyttynyt, enkä missään nimessä sitä osannut odottaa. Tietysti aiheuttaa kauheita pelkoja raskauden ja tulevaisuuden suhteen, kaikkea pitää hankkia ja uusia mutta eiköhän kaikki hyvin suju! Isäki saa pitemmät isyyslomat 🤣 Mies on niin kovasti toivonut poikaa että ehkä niitä nyt tulossa tuplana 🫣😂
 
Onnea kovasti @Haavemaa1190 ! Ois aivan mun salainen haave tuollaiset yllätyskaksoset, mutta yksikin otetaan vastaan 😁👍 ja upeeta että oot melko oireeton, joillakin kun tuo tuplaonni voi tuoda ihan hirveät olot!
Kätilökin kummasteli oireettomuutta ja täytyy kai vain olla tästä onnellinen! Eiköhän niitä vaivoja kerkiä Loppuajasta sitten tulemaan 😅
 
Oliko sulla se aika ylihuomenna?
Mulla piti olla ensi viikon maanantaina ultra Felicitaksessa, mut siirtyi tiistaille. Peruin kuitenkin sen ajan ja siirretään se johonkin x ajankohtaan jos kaikki mahassa ok.
Vuotojen vuoksi oon seurannassa naistentautien polilla, niin menen sinne ultraan keskiviikkona. Eli pitää pari päivää odotella vielä..


Ja hei @Haavemaa1190, onnea hirmuisesti tuplista ❤️❤️🥰
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top