Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen aamupäivällä teki lähetteen ja tänään aamulla soittivat tyksistä ja tarjosi aikavaihtoehdot :)
Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää. 🤔
 
Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää. 🤔
Mulle sanottiin neuvolassa et se palautuu heille jos ei mee läpi, niin neuvolahoitaja ois sit infonnut mua asiasta :)
 
Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää. 🤔
No nyt mulle tuli vaan nt-ultraan aika sähköisesti postilla, mutta tuosta mahdollisesta varhaisultrasta ei kuulunut mitään. Pitää maanantaina kysellä neuvolasta oliko lähetteeseen vastattu, kun varasi sen lääkärinkin, että olisin kerinnyt jo ultrassa käydä. Lääkäriaika ja ultra sattui nyt samalle päivälle ja ultra vasta lääkärin jälkeen. 😕
 
No nyt mulle tuli vaan nt-ultraan aika sähköisesti postilla, mutta tuosta mahdollisesta varhaisultrasta ei kuulunut mitään. Pitää maanantaina kysellä neuvolasta oliko lähetteeseen vastattu, kun varasi sen lääkärinkin, että olisin kerinnyt jo ultrassa käydä. Lääkäriaika ja ultra sattui nyt samalle päivälle ja ultra vasta lääkärin jälkeen. 😕
Näätkö omakannasta sitä kirjattua lähetettä varhaisultraan tai että onko sitä hyväksytty? Ne löytyy sieltä terveystiedot välilehden alta 🤔
 
Näätkö omakannasta sitä kirjattua lähetettä varhaisultraan tai että onko sitä hyväksytty? Ne löytyy sieltä terveystiedot välilehden alta 🤔
Ei näy. Tulevissa taphtumissakin näkyy vaan tuo ultra ja neuvolat. Jos ei sitä myöhemmin sitten käsitellä mutta luulen että eivät ole sitä hyväksyneet 😕
 
Täällä oli tänään neuvola ja siellä ultrattiin ja löytyi 8+1 viikkoja vastaava sikiö vahvalla sykkeellä :red-heart: Omien laskurien mukaan nyt olisi 7+6 eli ei kauas heittänyt koko. Kaikki hyvin siis ja nyt voi vähänjo huokaista :smiling-eyes::red-heart:
 
Äsken oli uä ja eka neuvolalääkäri. Vkoja laskennallisesti 7+5 mut 7+2 pikku sykkijä sieltä löytyi 😍😍 edes laskettua ei tarvittu siirtää toisin kuin viimeksi kävi kun heittoa oli yli 5 vrk. Voi jumpe, täähän syntyy vappuna sitten jos menee yli 🥳😅
 
Meillä jatkuu piina vielä tiistaihin asti. Huomenna vapaapäivä ja aika kuluu varmaan superhitaasti (töissä menisi aika ehkä vähän nopeammin, kun olisi muuta ajateltavaa).
 
Takaisin
Top