Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää.Eilen aamupäivällä teki lähetteen ja tänään aamulla soittivat tyksistä ja tarjosi aikavaihtoehdot :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää.Eilen aamupäivällä teki lähetteen ja tänään aamulla soittivat tyksistä ja tarjosi aikavaihtoehdot :)
Mulle sanottiin neuvolassa et se palautuu heille jos ei mee läpi, niin neuvolahoitaja ois sit infonnut mua asiasta :)Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää.
Ultrassa kaikki hyvin. Huh, nyt on huojentunut olo.Kerro uutisia, kun oot käynyt
No nyt mulle tuli vaan nt-ultraan aika sähköisesti postilla, mutta tuosta mahdollisesta varhaisultrasta ei kuulunut mitään. Pitää maanantaina kysellä neuvolasta oliko lähetteeseen vastattu, kun varasi sen lääkärinkin, että olisin kerinnyt jo ultrassa käydä. Lääkäriaika ja ultra sattui nyt samalle päivälle ja ultra vasta lääkärin jälkeen.Kiva! Tulispa mullekkin yhtä nopeaa. Soittavatkohan ne jos jostain syystä lähetettä ei hyväksytäkkään vai mistähän sen sitten tietää.
Näätkö omakannasta sitä kirjattua lähetettä varhaisultraan tai että onko sitä hyväksytty? Ne löytyy sieltä terveystiedot välilehden altaNo nyt mulle tuli vaan nt-ultraan aika sähköisesti postilla, mutta tuosta mahdollisesta varhaisultrasta ei kuulunut mitään. Pitää maanantaina kysellä neuvolasta oliko lähetteeseen vastattu, kun varasi sen lääkärinkin, että olisin kerinnyt jo ultrassa käydä. Lääkäriaika ja ultra sattui nyt samalle päivälle ja ultra vasta lääkärin jälkeen.
Ei näy. Tulevissa taphtumissakin näkyy vaan tuo ultra ja neuvolat. Jos ei sitä myöhemmin sitten käsitellä mutta luulen että eivät ole sitä hyväksyneetNäätkö omakannasta sitä kirjattua lähetettä varhaisultraan tai että onko sitä hyväksytty? Ne löytyy sieltä terveystiedot välilehden alta
Meilläkin on tänään vihdoin ja viimein se kauan odotettu ultraIiks! Tänään toiseen ultraan lasten ja miehen kanssa Jännittää!! Toivottavasti nyt saadaan selville jotain siitä mimmonen raskaus kyseessä
Jään ootteleen kuulumisia!Meilläkin on tänään vihdoin ja viimein se kauan odotettu ultra
Saiko selvyyttä minkätyyppinen kaksikko siellä hengailee?View attachment 136897
Siellä he polskivat! Vuorotellen esittelivät temppujaan. Aina kun toinen pysähtyi, alotti toinen jumppaamisen
Ei saatu, vieläkään! Hämärästi siinä näky keskellä joku raja, mutta ei voinu kyllä varmaksi sanoa mitään. 8.10 sitten nt-ultra että viimeistään siellä sitten.Saiko selvyyttä minkätyyppinen kaksikko siellä hengailee?