Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten meni?Mä varasin huomiselle ajan ultraan. Neuvolassa kävin tänään ja niiden mukaan viikkoja olisi nyt 8+6, kun ultran mukaan on 8+0, mut tarkentuu sitten jossain vaiheessa. Ensi viikolla labrat.
Jännää miten eri tavalla näitäkin tunnutaan laskevan joka paikassa, neuvolan mukaan mulla la 19.4, mutta omien laskujen mukaan olisi 20.4. ja tänään mulla menossa 10+4Mä kävin tänään perhe-artella vu:ssa ja hyviä uutisia! Ekan varhaisultran perusteella olis pitäny olla tänään 10+1 (ovulaation perusteella 10+2), mutta vastas 10+3 eli oikein hyvin kasvaa! Saa nyt vähän nähdä, et mihin se LA muodostuu, jos on oikeesti 10+3 niin sit menee 4 pv päähän menkoista arvioituun eli pysyy samana 18.4., mut jos heittää siitä yli niin sit vaihtuu. Mut alan nyt ite laskemaan tota raskautta siten, että tänään on 10+3
Menkoistahan se lasketaan, jos ei heitä yli 5 päivää, vai ymmärsinkö oikein sun viestin? Et just 10+0 sikiö (jos äidillä pitkä kierto) voi olla sama laskettu aika ku 11+3 sikiöllä (jos äidillä on taas lyhyt kierto).Jännää miten eri tavalla näitäkin tunnutaan laskevan joka paikassa, neuvolan mukaan mulla la 19.4, mutta omien laskujen mukaan olisi 20.4. ja tänään mulla menossa 10+4
Jep, just näin eli jos heittoa 4 päivää tai alle niin laskee menkoista ja jos 5 päivää tai enemmän niin todellisen (ultraiän) mukaan!Mä lasken edelleen neuvolan mukaan menkoista vaikka koko heitti varhaisultrassa 3 päivää. Edellisessä raskaudessa heitti sen 5pv ja siirrettiin laskettua mulla onkin kierto ollut aina 30-32pv niin vähän sellainen keskiarvoa pidempi.