Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä varasin huomiselle ajan ultraan. Neuvolassa kävin tänään ja niiden mukaan viikkoja olisi nyt 8+6, kun ultran mukaan on 8+0, mut tarkentuu sitten jossain vaiheessa. Ensi viikolla labrat.

Tänään kävin kolmannessa varhaisultrassa kun silloin viikolla 5+4 epäilin keskenmenoa ja oli epäily tuulimunasta ultran perusteella. 6+0 naistenpolilla löytyi yksi alkio ja syke viikkoja vastaavana niin tänään edelleen sydän sykki 8+0 (ultran mukaan 8+2). 😊 Pientä vuotoa on välillä, mutta kohdussa näkyy hematooma johon jatkuvasti tihkuu jostain kohdun seinämästä vähän verta ja se vuotelee välillä.

Mä kävin tänään perhe-artella vu:ssa ja hyviä uutisia! Ekan varhaisultran perusteella olis pitäny olla tänään 10+1 (ovulaation perusteella 10+2), mutta vastas 10+3 eli oikein hyvin kasvaa! Saa nyt vähän nähdä, et mihin se LA muodostuu, jos on oikeesti 10+3 niin sit menee 4 pv päähän menkoista arvioituun eli pysyy samana 18.4., mut jos heittää siitä yli niin sit vaihtuu. Mut alan nyt ite laskemaan tota raskautta siten, että tänään on 10+3 😊

Mä kävin tänään perhe-artella vu:ssa ja hyviä uutisia! Ekan varhaisultran perusteella olis pitäny olla tänään 10+1 (ovulaation perusteella 10+2), mutta vastas 10+3 eli oikein hyvin kasvaa! Saa nyt vähän nähdä, et mihin se LA muodostuu, jos on oikeesti 10+3 niin sit menee 4 pv päähän menkoista arvioituun eli pysyy samana 18.4., mut jos heittää siitä yli niin sit vaihtuu. Mut alan nyt ite laskemaan tota raskautta siten, että tänään on 10+3 😊
Jännää miten eri tavalla näitäkin tunnutaan laskevan joka paikassa, neuvolan mukaan mulla la 19.4, mutta omien laskujen mukaan olisi 20.4. ja tänään mulla menossa 10+4 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jännää miten eri tavalla näitäkin tunnutaan laskevan joka paikassa, neuvolan mukaan mulla la 19.4, mutta omien laskujen mukaan olisi 20.4. ja tänään mulla menossa 10+4 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Menkoistahan se lasketaan, jos ei heitä yli 5 päivää, vai ymmärsinkö oikein sun viestin? Et just 10+0 sikiö (jos äidillä pitkä kierto) voi olla sama laskettu aika ku 11+3 sikiöllä (jos äidillä on taas lyhyt kierto).
Uskoisin, et Suomessa sama laskukaava kaikkialla, laskettu tulee menkkojen mukaan paitsi jos yli 5 päivää heittoa, niin lasketaan todellisen koon mukaan.

Mä lasken edelleen neuvolan mukaan menkoista vaikka koko heitti varhaisultrassa 3 päivää. Edellisessä raskaudessa heitti sen 5pv ja siirrettiin laskettua 😊 mulla onkin kierto ollut aina 30-32pv niin vähän sellainen keskiarvoa pidempi.

Mä lasken edelleen neuvolan mukaan menkoista vaikka koko heitti varhaisultrassa 3 päivää. Edellisessä raskaudessa heitti sen 5pv ja siirrettiin laskettua 😊 mulla onkin kierto ollut aina 30-32pv niin vähän sellainen keskiarvoa pidempi.
Jep, just näin eli jos heittoa 4 päivää tai alle niin laskee menkoista ja jos 5 päivää tai enemmän niin todellisen (ultraiän) mukaan! 😊

Takaisin