Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin ultrassa käyty, siellä sitä kädet ja jalat viuhtoi menemään🥰 edellisessä ultrassa vastasi täysin tikutetusta oviksesta laskettua kokoa, mutta nyt olikin paria päivää isompi! Niin onnellinen olo, mulla ei ole minkäänlaisia oireita, joten rohkaisuna kaikille muillekin ettei oireettomuus tarkoita huonointa vaihtoehtoa❤️
 
Täälläkin ultrassa käyty, siellä sitä kädet ja jalat viuhtoi menemään🥰 edellisessä ultrassa vastasi täysin tikutetusta oviksesta laskettua kokoa, mutta nyt olikin paria päivää isompi! Niin onnellinen olo, mulla ei ole minkäänlaisia oireita, joten rohkaisuna kaikille muillekin ettei oireettomuus tarkoita huonointa vaihtoehtoa❤️
Ihana tietää! Mulla jännittää niin paljon huominen ultra, kun ei mitään oireita ole. 😭
 
Oliko minkä kokoinen? 🥰❤️
5,4 mm näköjään kannan mukaan tarkasti, mulle sanoi vaan 5 mm matonen 😅 ja tosiaan viikot siirtynee sen verran, että uus laskettu aika on 23.4.25 (hauskat numerot!).

Kaivoin vielä esikoisesta, niin tismalleen sama tilanne oli, sillon tosin oltiin 1 päivä pidemmällä 😁 hyvältä vaikuttaa!
1000037721.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Täällä aika vaan matelee. Tuntuu, että nämä päivät ei mee eteenpäin. Vielä pitäis kaksi viikkoa jaksaa odottaa sitä ultraa. Tosiaan minullakin nämä niin vähäiset oireet tekee tästä odottamisesta jotenkin vielä pidemmän. Koko ajan saa miettiä, että onkohan kaikki hyvin ja näkyyköhän siellä sitten mitään.
 
Täällä aika vaan matelee. Tuntuu, että nämä päivät ei mee eteenpäin. Vielä pitäis kaksi viikkoa jaksaa odottaa sitä ultraa. Tosiaan minullakin nämä niin vähäiset oireet tekee tästä odottamisesta jotenkin vielä pidemmän. Koko ajan saa miettiä, että onkohan kaikki hyvin ja näkyyköhän siellä sitten mitään.
Voi tuo minunkin odottaminen tuntui niiiiiin loputtomalta! Varsinkin kun plussasin niin ajoissa ja itselläkin oireetonta. Nyt se kuitenkin jo huomenna on edessä! 🥹
 
Täällä aika vaan matelee. Tuntuu, että nämä päivät ei mee eteenpäin. Vielä pitäis kaksi viikkoa jaksaa odottaa sitä ultraa. Tosiaan minullakin nämä niin vähäiset oireet tekee tästä odottamisesta jotenkin vielä pidemmän. Koko ajan saa miettiä, että onkohan kaikki hyvin ja näkyyköhän siellä sitten mitään.
Joo, kyllä nää 22 päivää plussauksesta oli ku nälkävuosi. Mieskin tänään kommentoi, että ei oo aika koskaan kulkenut niin hitaasti ku nyt odottaessa varhaisultraa 😅 nooh, muistelen et rakenneultraa ja sukupuolen paljastusta odotin myös noin 140 vuotta esikoisen kohdalla...
 
Joo, kyllä nää 22 päivää plussauksesta oli ku nälkävuosi. Mieskin tänään kommentoi, että ei oo aika koskaan kulkenut niin hitaasti ku nyt odottaessa varhaisultraa 😅 nooh, muistelen et rakenneultraa ja sukupuolen paljastusta odotin myös noin 140 vuotta esikoisen kohdalla...
Vissiin se aika kultaa muistot tässäkin kun en kyllä voi käsittää vähääkään miten olen odotellut sinne 13+ viikoille ultraa viimeksi 😂
 
Ja tänään se on! Enää vähän reilu kaksi tuntia! 😨 Mulla oli yöllä loppunut akku puhelimesta ja tänään nukutti yhtäkkiä poikkeuksellisen pitkään. Heräsin paniikissa äsken (vähän jälkeen seitsemän) Ehkä oli tarkoitettu ettei tarvi niin kauaa odotella 😅
 
Muokattu viimeksi:
ja tosiaan viikot siirtynee sen verran, että uus laskettu aika on 23.4.25 (hauskat numerot!).
Täällä sama la ja nyt vasta huomasin tuon numerohomman, kun mainitsit! 😂 olisipa hauska syntymäpäivä, mutta tuskin ainakaan meillä tulee päivälleen la'n aikaan. Edellinen meni käynnistyksellä 5pv yli, vaikka häätö alkoi rv 40+0. 😅
 
Mä olin kuopuksen kohdalla ihan että joo kyllä sekin varmaan syntyy siinä lasketunajan aikaan kun esikoisen kanssakin lähdettiin synntärille rv40+0, syntyi sitten yöllä 03 jälkeen rv40+1.
Kuopus syntyi sitten 41+2 (oli sunnuntai) muistaakseni. Oli jo varattu seuraavalle viikolle yliaikakontrolli. Ei ollu kiirus. Jos kolmonen on tuolla nyt kasvamassa kohdussa, niin hän varmaan sitte viihtyy käynnistykseen asti. 😆
 
Mulla synty esikoinen laskettuna, jotenkin nyt ajattelen et ehkä pari pv aiemmin. Oon kyl varmaan aika hermoraunio jos menee kauheesti yli 😅
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Ihan mahtavaa, onnea!😍 Tässä sen näkee miten kaikki raskaudet oireineen ja oireettomuuksineen on yksilöllisiä!
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Jos joku tulee minulle vielä kertomaan että oireettomuus kertoo keskenmenosta niin sanon paskanmarjat!! 😂😂😂
 
Takaisin
Top