Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Voih!!! Tuplasti onnea!!! Aivan ihanaa, vaikka varmasti sulateltavaa 😅😍
 
Mulla piti olla ensi viikon maanantaina ultra Felicitaksessa, mut siirtyi tiistaille. Peruin kuitenkin sen ajan ja siirretään se johonkin x ajankohtaan jos kaikki mahassa ok.
Vuotojen vuoksi oon seurannassa naistentautien polilla, niin menen sinne ultraan keskiviikkona. Eli pitää pari päivää odotella vielä..


Ja hei @Haavemaa1190, onnea hirmuisesti tuplista ❤️❤️🥰
Aaa okei! No ei onneksi kauaa sinnekkään. 😊 Toivotaan että kaikki menee hyvin 🫶🏻 Ja kiitos! 🥰
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Tuplaonnittelut! ❤️🥰
 
En tiä miten olla! Itkeä järkytyksestä vai mitä! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+4/6+5. Olin hämmästynyt että siellä tosiaan oli joku. Kätilö ultrasi hieman tarkemmin ja sieltä löytyi TOINEN!!! Olen aivan shokissa! Siis minulla ei tosiaan nuita oireita ole juuri mitään ja siellä onkin KAKSOSET!! Minun suvussa ei kellään ole kaksosia. En voi edes miehelle kertoa ennenkuin pääsen kotiin 😂😂😂😭😭😭
Oikein paljon onnea 🥰
 
Onnea @Haavemaa1190 😍

Täällä odotellaan esikoista. Ajattelin ensin, että odottelisin sinne 12. vko ultraan asti, mutta tänään ei enää kärsivällisyys riittänyt ja varasin ajan varhaisultraan. 🤭 Alkoi epäilyttää, kun viikonloppuna tosi pahana ollut pahoinvointi onkin yhtäkkiä tosi pientä/jopa huomaamatonta. 😳 Rahaahan siihen ultraan menee, mutta saapa ainakin hetkellisen tiedon asioiden tilasta. Ultraan aikaa pari päivää, silloin viikkoja 8+2.
 
Kiva kun löytyi näin tuore ja aktiivinen ketju! 😊 Me olemme naisparina julkisella puolella hoidossa, ensimmäin alkionsiirto tehtiin minulla reilu kaksi viikkoa sitten ja tällä viikolla tein positiivisen raskaustestin muutaman päivänä 😍 Suuri huoli nyt, kun aamuyöstä alkoi hieman jomottelemaan menkkamaisesti alavatsaa ja niukkaa vuotoa oli myös. Jomottelut loppuivat, niukkaa vuotoa on yhä, mutta ainakaan se ei ole kovasti siitä voimistunut. Huomasin että täällä muillakin ollut vuotoa, mutta ilmeisesti hieman myöhemmin? Minulla nyt siis vasta rv 4+2, eli mikään ultrakaan ei tähän tilanteeseen tuo tietoa, täytyy vain odotella ja seurata tilannetta. 😐
Äh, nyt alkaa olla olo toivoton. Vuoto jatkuu, eilen kivut oli kovemmat, hyytymiä myös. Kävin tänään hcg-kokeessa, mutta tulos menee varmaankin huomiselle. 😕

Omista testailuista ei saa mitään apua, vielä, tässä testejä lauantai-päivältä tähän aamuun. Alkuun vahvistui hiukan, nyt ehkä pysytellyt samoissa tai olisiko tämän aamuinen (eli alimmainen) ollut vähän jo hailakampi.. Pitkiä on päivät epätietoisuudessa! 😔

Päivitys! Sain hcg-arvon tietooni (275), siitä ei voi vielä päätellä mitään ja on ihan normaali näille viikoille, keskiviikkona onneksi jo uusintatestaus.
 

Liitteet

  • DCA63003-EDDF-4B69-BAAC-F904E6071123.jpeg
    DCA63003-EDDF-4B69-BAAC-F904E6071123.jpeg
    921.8 KB · Katsottu: 35
Muokattu viimeksi:
Äh, nyt alkaa olla olo toivoton. Vuoto jatkuu, eilen kivut oli kovemmat, hyytymiä myös. Kävin tänään hcg-kokeessa, mutta tulos menee varmaankin huomiselle. 😕

Omista testailuista ei saa mitään apua, vielä, tässä testejä lauantai-päivältä tähän aamuun. Alkuun vahvistui hiukan, nyt ehkä pysytellyt samoissa tai olisiko tämän aamuinen (eli alimmainen) ollut vähän jo hailakampi.. Pitkiä on päivät epätietoisuudessa! 😔

Päivitys! Sain hcg-arvon tietooni (275), siitä ei voi vielä päätellä mitään ja on ihan normaali näille viikoille, keskiviikkona onneksi jo uusintatestaus.
Hyvä että Hcg:tä seurataan. Se onkin paras mittari tuossa vaiheessa. Multa nyt otettu kolme kertaa Hcg-arvo ja vielä kontrolli ylihuomenna. Hcg noussut ihan ok, nyt viimeisin ilmeisesti noussut vähän liika vähän.
Mä oon tämän raskauden aikana vuotanut reilusti ja hyytymiä ollut myös joukossa, nyt jo yli viikon oon vuotanut putkeen enemmän ja vähemmän. Pieni kuitenkin matkassa pysynyt mukana. Nyt rv 6+6.
Meillä nyt pari kertaa jo ultrattu, mut sykettä ei oo vielä kunnolla saatu näkyviin. Keskiviikkona uusinta yritys.

Tsemppiä sinne ❤️ tiiän miten piinaavia päivät on 😥❤️
 
Hyvä että Hcg:tä seurataan. Se onkin paras mittari tuossa vaiheessa. Multa nyt otettu kolme kertaa Hcg-arvo ja vielä kontrolli ylihuomenna. Hcg noussut ihan ok, nyt viimeisin ilmeisesti noussut vähän liika vähän.
Mä oon tämän raskauden aikana vuotanut reilusti ja hyytymiä ollut myös joukossa, nyt jo yli viikon oon vuotanut putkeen enemmän ja vähemmän. Pieni kuitenkin matkassa pysynyt mukana. Nyt rv 6+6.
Meillä nyt pari kertaa jo ultrattu, mut sykettä ei oo vielä kunnolla saatu näkyviin. Keskiviikkona uusinta yritys.

Tsemppiä sinne ❤️ tiiän miten piinaavia päivät on 😥❤️
Luinkin sun kokemuksia tuolta aiemmin, kurjaa että aina vaan jatkuu vuodot ja epätietoisuus! 😔 Toivottavasti keskiviikkona jo kuuluisi sydänäänet ja saisit vähän huoahtaa. ❤️

Mulla tänään kipuja ollut paljon vähemmän, niin on taas vähän helpompi olla. Töihin keskittyminen on kyllä mahdotonta 🫣 Viikonloppu ylipäätään mateli todella hitaasti, onneksi arkipäivät vähän helpompia!
 
Mulla oli edellisessä raskaudessa myös vuotoa, hyytymiä ja hcg oli seurannassa. Se ei noussut juuri ollenkaan ja oltiin jo neuvolankin puolesta, että lie kesken meni. Ultrassa olikin iloinen yllätys 🥰 toivottavasti kaikki menee teilläkin hyvin!
Äh, nyt alkaa olla olo toivoton. Vuoto jatkuu, eilen kivut oli kovemmat, hyytymiä myös. Kävin tänään hcg-kokeessa, mutta tulos menee varmaankin huomiselle. 😕

Omista testailuista ei saa mitään apua, vielä, tässä testejä lauantai-päivältä tähän aamuun. Alkuun vahvistui hiukan, nyt ehkä pysytellyt samoissa tai olisiko tämän aamuinen (eli alimmainen) ollut vähän jo hailakampi.. Pitkiä on päivät epätietoisuudessa! 😔

Päivitys! Sain hcg-arvon tietooni (275), siitä ei voi vielä päätellä mitään ja on ihan normaali näille viikoille, keskiviikkona onneksi jo uusintatestaus.
 
Hei oletteko saaneet varhaisultraan mitään ohjeita että onko soveliasta mennä sinne rakko tyhjänä vai täynnä? En muistanut neuvolasta (kuuluu meillä siis julkiseen tuo varhaisuä) kysyä muuta kuin että ei tarvitse virtsasta katsoa sokereita vielä ekalla kerralla. Muistan vaan sen että meillä oli kutsussa nt-ultraan tulla rakko täynnä ja kun vauva oli huonossa asennossa, komensivat pissalle että sillä saatiin vauva sit kääntyilemään 😅 mut ei tullut nyt varhaisultraan mitään ohjeita niin ehkä sillä ei sit ole näkyvyyden kannalta mitään väliä, vai onko muille ohjeistettu muuta?
 
Hei oletteko saaneet varhaisultraan mitään ohjeita että onko soveliasta mennä sinne rakko tyhjänä vai täynnä? En muistanut neuvolasta (kuuluu meillä siis julkiseen tuo varhaisuä) kysyä muuta kuin että ei tarvitse virtsasta katsoa sokereita vielä ekalla kerralla. Muistan vaan sen että meillä oli kutsussa nt-ultraan tulla rakko täynnä ja kun vauva oli huonossa asennossa, komensivat pissalle että sillä saatiin vauva sit kääntyilemään 😅 mut ei tullut nyt varhaisultraan mitään ohjeita niin ehkä sillä ei sit ole näkyvyyden kannalta mitään väliä, vai onko muille ohjeistettu muuta?
Sisäkautta tehtävässä rakko voi kai olla tyhjä ja ulkokautta pitää olla virtsaa (ei tarvi olla täynnä! 🤣)
 
Ihanaa, kiitän infosta! Hyvä kun en muista mitään tuosta varhaisultrasta vaikka oon kahdesti käynyt että miten sinne valmistauduttiin 😅🥲 varmaan jännittänyt vähän liikaa ja pää tyhjentynyt siinä odotellessa
 
Moikka! Minä täällä uskaltaudun juuri ja juuri mukaan odottajiin. Lapsettomuustaustaa mutta nyt meidän 6. vauva tulossa! Kunpa saisimme keskenmenojen jälkeen hänet syliin! La olisi 18.4, nyt siis 7+3 tänään. Ajattelin tilata varhaisultran vasta viikolle 10 tai 11 koska nämä edelliset meni kesken viikolla 8-9. Että ei tarvisi perua käyntiä. Onko muita jotka jaksaa malttaa niin kauan?
 
Meillä käyty ja syke löytyi miniltä ❤️ vastasi pienempää nyt pitäs olla 7+1, mut vastasi noin 6+2. Mut sanoi ettei siitä huolta tarvi ottaa..laskettuaika tarkentuu siis jossain vaiheessa 😊 mut hitsit miten ihanaa ❤️ hematooma löydös myös tehty ja sehän siellä sitten vuotaa. Mutta, nyt mennään eteenpäin vähän enempi positiivisin mielin ❤️❤️
 
Meillä käyty ja syke löytyi miniltä ❤️ vastasi pienempää nyt pitäs olla 7+1, mut vastasi noin 6+2. Mut sanoi ettei siitä huolta tarvi ottaa..laskettuaika tarkentuu siis jossain vaiheessa 😊 mut hitsit miten ihanaa ❤️ hematooma löydös myös tehty ja sehän siellä sitten vuotaa. Mutta, nyt mennään eteenpäin vähän enempi positiivisin mielin ❤️❤️
Ihanaa!! 🥰 Onneksi kaikki hyvin ja selitys vuodollekkin löytyi!
 
Takaisin
Top