Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varasin uuden ajan ultraan 14.9 jolloin 9+1. Tänne mennään lasten ja miehen kanssa. Yritetään katsoa minkälaisesta raskaudesta kyse ja toki että kaikki hyvin edelleen. lapset pääsee tänne kätilölle näkemään papuset, jos olisi vähän todellisempaa heillekkin sitten. 🥰
 
Mäki meinasin vielä jonnekki rv 9-10 paikkeille varata ultran 😊 en jaksa oottaa sinne viikolle 12 asti 😅
Haluun nähä sit vielä et kaikki on ok ❤️
Juu en minäkään kun olen ihan hermoraunio tuon raskaustyypin selvittämisen kanssa. Lisäksi haluan että lapset pääsee näkemään, kun tuonne nt-ultraan ei ole mahdollista päästä lasten.
 
Jännittää ihan hirveästi huominen ultra! 😬 Pahoinvoinnin loppuminen/raju helpottaminen huolettaa. Viikkoja vasta 8+1, niin voisi olettaa, että vielä viikonloppuna todella voimakkaana jyllänneen pahoinvoinnin ei vielä kuuluisi olla ohi. 🧐
 
Juu en minäkään kun olen ihan hermoraunio tuon raskaustyypin selvittämisen kanssa. Lisäksi haluan että lapset pääsee näkemään, kun tuonne nt-ultraan ei ole mahdollista päästä lasten.
Meilläkin lapset on tulossa mukaan sinne varhaisultraan, kun eivät tosiaan pääse sinne nt-ultraan. Odottavat jo sitä kovasti 😊 Vielä pitäis 1,5 viikkoa jaksaa kaikkien odottaa, vaikeeta tää kyllä on. Sais mennä nämä päivät nopeempaa 😄
 
Jännittää ihan hirveästi huominen ultra! 😬 Pahoinvoinnin loppuminen/raju helpottaminen huolettaa. Viikkoja vasta 8+1, niin voisi olettaa, että vielä viikonloppuna todella voimakkaana jyllänneen pahoinvoinnin ei vielä kuuluisi olla ohi. 🧐
Mä en voi oikeestaan sanoa että mulla sinällään pahoinvointia ois ollukaan, mutta sekin vähäinen ällötys mitä oli, niin loppui just 8+jotain. Kai sitä sitten voi pitää itseään vaan jollain tapaa onnekkaana, ultrassa viime viikolla 9+4 oli kaikki juuri niinkuin pitääkin🤷🏼‍♀️
 
Meilläkin lapset on tulossa mukaan sinne varhaisultraan, kun eivät tosiaan pääse sinne nt-ultraan. Odottavat jo sitä kovasti 😊 Vielä pitäis 1,5 viikkoa jaksaa kaikkien odottaa, vaikeeta tää kyllä on. Sais mennä nämä päivät nopeempaa 😄
Me ajateltiin kertoa raskaudesta päivää ennen tuota ultraa. He on niin malttamattomia ettei varmaan jaksaisi sitä kauempaa odottaa! Pitää kuitenkin siitäkin etukäteen jutella mitä tuolla ultrassa tehdään jne. 😅
 
Mä en voi oikeestaan sanoa että mulla sinällään pahoinvointia ois ollukaan, mutta sekin vähäinen ällötys mitä oli, niin loppui just 8+jotain. Kai sitä sitten voi pitää itseään vaan jollain tapaa onnekkaana, ultrassa viime viikolla 9+4 oli kaikki juuri niinkuin pitääkin🤷🏼‍♀️
Ihana kuulla! Odotan esikoista, joten ei ole yhtään vertailupohjaa. Vaikka kaipa ne raskaudet on aina erilaisia joka tapauksessa. 😀 Jotenkin vaan olen ajatellut, et pahoinvointi jatkuisi ainakin sinne ekan kolmanneksen loppuun, kun se kerran on alkanut.

Täytyy vaan toivoa, että kaikki olisi hyvin, ja huomenna sitten selviää. 🙏
 
Meillä käyty ja syke löytyi miniltä ❤️ vastasi pienempää nyt pitäs olla 7+1, mut vastasi noin 6+2. Mut sanoi ettei siitä huolta tarvi ottaa..laskettuaika tarkentuu siis jossain vaiheessa 😊 mut hitsit miten ihanaa ❤️ hematooma löydös myös tehty ja sehän siellä sitten vuotaa. Mutta, nyt mennään eteenpäin vähän enempi positiivisin mielin ❤️❤️
Ihanaa että teillä oli kaikki hyvin! 🩷
 
Itse sain tänään huonoja uutisia, jotka toki jo aika varmoiksi tiesinkin.. biokemiallinen oli tämä ensimmäinen raskaus 😔 Toiveissa olisi sitten seuraavaksi pakastealkionsiirto lokakuussa, toivotaan siis että oma kierto palautuu nopeasti ja päästään uuteen yritykseen 6pv ikäisellä blastokystillä 🩷 Hcg oli pudonnut jo hyvin, maanantaina oli vielä 275 ja tänään vain 38. Varhaisultra jää nyt siis kokematta vielä tässä vaiheessa. 😔
 
Itse sain tänään huonoja uutisia, jotka toki jo aika varmoiksi tiesinkin.. biokemiallinen oli tämä ensimmäinen raskaus 😔 Toiveissa olisi sitten seuraavaksi pakastealkionsiirto lokakuussa, toivotaan siis että oma kierto palautuu nopeasti ja päästään uuteen yritykseen 6pv ikäisellä blastokystillä 🩷 Hcg oli pudonnut jo hyvin, maanantaina oli vielä 275 ja tänään vain 38. Varhaisultra jää nyt siis kokematta vielä tässä vaiheessa. 😔
Voi ei, paljon tsemppiä ja onnea eteenpäin!
 
Jännittää ihan hirveästi huominen ultra! 😬 Pahoinvoinnin loppuminen/raju helpottaminen huolettaa. Viikkoja vasta 8+1, niin voisi olettaa, että vielä viikonloppuna todella voimakkaana jyllänneen pahoinvoinnin ei vielä kuuluisi olla ohi. 🧐
Kerro uutisia, kun oot käynyt 🫶
 
Mulle varattiin nyt ens maanantaille toinen varhaisultra neuvolan lähetteen johdosta. Tulee pitkä viikonloppu, jos ei mitään oireilua ala kuulumaan loppuviikkonakaan. Samaan aikaan ihanaa kun pahoinvointi ja närästys ja jatkuva hytiseminen on pois, mutta samalla kyllä nyt vähän kuumottaa tää liiankin terve olo. Noh, onneks ei mennyt maanantaita pitemmälle tuo aika.
 
Varasin nyt sitten minäkin varhaisultran. Pää ei kestä odottaa nt-ultraan asti. Silti pitää odottaa vielä melkein kaksi viikkoa, koska varasin ajan aika pitkälle 17.9. Viikkoja on silloin kasassa 8+2 (sovellusten mukaan).

Tulee pitkät kaksi viikkoa. :Grimacing Face:
 
Tänään oli naisten polilla ultra kun viikot ei vastannut neuvolan laskelmia, mutta syke oli vahva ja kasvu normaalia, ovis ollut myöhempään mitä neuvolan laskelmissa. Nyt päästiin yli edellisen km ajankohdasta ja toivotaan, että loppuun asti tälläkertaa päästään ❤️
 
kävin nyt ekalla neuvolakäynnilä ja th laittoi lähetteen vielä varhaisultraan ennen nt-ultraa! Kerroin että raskauden tyyppi mietityttää kovasti ja hän aikoi kirjata lähetteeseen sellaisen tekstin että pääsisin! Ihanaa! Pääsee yhdestä stressistä sitten toivottavasti! 😊
 
Varhaisultrassa neuvolassa käyty. Yksi viikkoja vastaava pieni löytyi sydämen sykkeellä varustettuna. Eli 9+2 mennään. En kyllä oikeastaan ollut huolissani etteikö syke löytyisi, pahoinvointi on edelleen niin hirvittävää, että tiesin raskauden etenevän.
 
Mulle varattiin nyt ens maanantaille toinen varhaisultra neuvolan lähetteen johdosta. Tulee pitkä viikonloppu, jos ei mitään oireilua ala kuulumaan loppuviikkonakaan. Samaan aikaan ihanaa kun pahoinvointi ja närästys ja jatkuva hytiseminen on pois, mutta samalla kyllä nyt vähän kuumottaa tää liiankin terve olo. Noh, onneks ei mennyt maanantaita pitemmälle tuo aika.
Kuinka pian lähetteen laitosta sinuun oltiin yhteydessä tuosta ajasta?
 
Takaisin
Top