Varhaisultra?

Mulla alko eilen tuhruttaa rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma et on menny/ menossa kesken (edellisessä raskaudessa tiputtelu alkoi tasan samana päivänä ja oli tuulimuna). Tänään käytiin sit varhaisultrassa, jossa näkyi kaksi (!!) alkiota, joilla molemmilla syke mutta toinen ei vastaa viikkoja. Lääkäri epäili, että toinen on menossa kesken ja sen takia tuhruttaa. Nyt jännätään, että ainakin yksi selviäisi :smiley-ashamed004❤️

Oi tsemppiä :Heartred milloin uusintaultra?
 
Mulla alko eilen tuhruttaa rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma et on menny/ menossa kesken (edellisessä raskaudessa tiputtelu alkoi tasan samana päivänä ja oli tuulimuna). Tänään käytiin sit varhaisultrassa, jossa näkyi kaksi (!!) alkiota, joilla molemmilla syke mutta toinen ei vastaa viikkoja. Lääkäri epäili, että toinen on menossa kesken ja sen takia tuhruttaa. Nyt jännätään, että ainakin yksi selviäisi :smiley-ashamed004❤️
No jopas! Kaikkea sitä voi ollakin. Tsemppiä nyt seuraavaan ultraan. Aika tuntuu varmasti pitkältä. Toivottavasti kaikki menisi parhain päin!
 
Mulla alko eilen tuhruttaa rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma et on menny/ menossa kesken (edellisessä raskaudessa tiputtelu alkoi tasan samana päivänä ja oli tuulimuna). Tänään käytiin sit varhaisultrassa, jossa näkyi kaksi (!!) alkiota, joilla molemmilla syke mutta toinen ei vastaa viikkoja. Lääkäri epäili, että toinen on menossa kesken ja sen takia tuhruttaa. Nyt jännätään, että ainakin yksi selviäisi :smiley-ashamed004❤️

Hui sulla on nyt jännät ajat menossa. :nailbiting: Toivotaan parasta! Kärsivällisyyttä ja tsemppiä sulle. :Heartred
 
Mulla alko eilen tuhruttaa rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma et on menny/ menossa kesken (edellisessä raskaudessa tiputtelu alkoi tasan samana päivänä ja oli tuulimuna). Tänään käytiin sit varhaisultrassa, jossa näkyi kaksi (!!) alkiota, joilla molemmilla syke mutta toinen ei vastaa viikkoja. Lääkäri epäili, että toinen on menossa kesken ja sen takia tuhruttaa. Nyt jännätään, että ainakin yksi selviäisi :smiley-ashamed004❤️

Tsemppiä odotukseen!
 
Onko millasia oireita? :happy: mitkä viikot oli kun kävit varhaisultrassa?
7+1 on tänään :) Tosi paljon on raskausoireita, joten oisin ollut ihmeissäni, jos ei siellä olisi ollut ketään :) Lähinnä jännitti, olisko siellä ollut kaksi :grin
 
Ihana kuulla kaikkien iloisista ultra-uutisista! :)

Tipz paljon tsemppiä sulle :Heartpink toivon kovasti hyviä uutisia sullekin tammikuulle.

Huomenna mulla ultra :nailbiting: oireita kyllä löytyy ja olo on ehkä vähän liiankin varma masuasukista.
 
Emby jännät paikat huomena meillä molemmilla, meilläkin on huomena ultra mutta joutuu jännäämään iltaan asti. Mulla kans ollu pientä ruskeeta vuotoa ja oireetkin on ollu niin lieviä että tosiaan jännittää ollaanko raskaana vai ei.
 
Star4 olispa hienoa kun saatais molemmat hyviä uutisia huomenna. Toivotaan :rolleyes:
 
Emby jännät paikat huomena meillä molemmilla, meilläkin on huomena ultra mutta joutuu jännäämään iltaan asti. Mulla kans ollu pientä ruskeeta vuotoa ja oireetkin on ollu niin lieviä että tosiaan jännittää ollaanko raskaana vai ei.
Liityn teidän kanssa jännäämään, mulla kanssa huomenna ultra :)
 
Minulla lapsettomuushoitojenkin vuoksi kova pelko keskenmenon pelko.. luin englanninkielisistä sivuilta että varhaisultra olisi mahdollisesti vaaraksi alkiolle ja voisi olla mahdollisesti aiheuttamassa keskenmenoa.. nyt epäröin mennäkkö vai ei...
 
Takaisin
Top