Varhaisultra?

Saatiinkin ultra tosi myöhäsille viikoille kun ultra on vasta 16.1. Terkkarin mielestä se on ihan sama että meneekö viikolla 6 vai 10. Noh..ei kai auta kun odottaa
 
Saatiinkin ultra tosi myöhäsille viikoille kun ultra on vasta 16.1. Terkkarin mielestä se on ihan sama että meneekö viikolla 6 vai 10. Noh..ei kai auta kun odottaa

Aika hassua, kun kohta ton jälkeenhän on sitten jo nt-ultra.
 
9 päivää ultraan, jännittää!! Tänää ajattelin vielä tehdä digitestin kun mietin että näkyykö tossa ultrassa vielä sykettä kun viikot sillon on vasta 6+1.
 
Mulla enää kaksi päivää... Pelkään niin kauheasti pettymystä, etten tiiä miten päin ois... Oon rukoillu universumia joka ilta, että nyt saatais vauva meidän pieneen perheeseen!
 
Noniiin, digitestin mukaan menisin jo viikkoja 5+ koska testi näyttää 3+. Eli ens viikolla kun mennään ultraan niin uskon että mennää jo hyvin rv 6+ ton halusin tietää, jos ois ollu vähemmän viikkoja niin otas ehkä siirretty viel ultraa.. Pitäis sykkeen sitten näkyä jo, perheartella on ainakin tosi hyvät laitteet! IMG_20191210_150527.jpg
 
9 päivää ultraan, jännittää!! Tänää ajattelin vielä tehdä digitestin kun mietin että näkyykö tossa ultrassa vielä sykettä kun viikot sillon on vasta 6+1.

Muakin jännittää ja mietityttää, meillä ultra varattu 6+2, sen lähemmäs joulua ei ollut vapaita aikoja... mietin uskaltaako alkuviikosta tehdä jonkun halpistestin varmistaakseen ettei mene turhaan ultraan :nailbiting:
 
Joo siis pojasta käytiin varhaisultrassa just rv 6+2 ja syke näky tosi hyvin, mut sen olin aatellu et olin ovuloinu tosi aikasee kierrosta koska raskausoireet alko niin paljon ennen menkkoja, et viikot ainakin vastaa ja niin ne vastas. Nyt oireet alko suunnillee just ku menkkojen piti alkaa ni en ollu varma miten noi viikot olis menny. :grin
 
Kerro sitten kuulumiset, toivottavasti siellä on pieni sydän :Heartred
 
Mahtia! Ultrassa näkyi pieni pallukka, jonka minisydän pumputti hennosti. Vastasi kooltaan 6+6, eli täysin päivälleen sama kuin ovulaatiosta laskien. Neljä päivää pidemmällä, kuin neuvolan terkkarin laskujen mukaan. Yksi etappi nyt takana... Nyt vaan jatkan universumin rukoilua, että kestää kyydissä loppuun saakka ja saadaan vauva syliin. Ainiin. Laskettu aika siirtyi nyt 31.7. Voinko silti pysytellä täällä ryhmässä? Tuntuisi hassulta häippästä nyt kun on vauhtiin päässyt. :rolleyes:
 
Takaisin
Top