Varhaisultra?

Keskustelun 'Elokuiset 2020' aloitti bello, 25 marras 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. bello Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2016

Niin, siinäpä kysymys, eli aiotteko mennä varhaisultraan?

Mä varasin varhaisultran viikolle 7, eli 3 viikon päähän :)

Edellinen raskaus meni kesken ennen kuin pääsin ultraan asti, nyt toivon kovasti että siellä sykkisi pieni sydän :Heartbigred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Babyhei Aloittelija Eloäidit 2020

Mä varasin myös ajan viikolle 7. En haluaisi kertoa raskaudesta ennen kun on enemmän varmuutta. Ja työtehtävien takia koen että en voi odottaa nt-ultraan asti :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. bello Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2016

Mä saatan varhaistaa varhaisultraa vielä. Mulla on ollut ikäviä toispuoleisia vatsakipuja, ja pelkään kohdunulkoista raskautta (kuten pelkäsin esikoisenkin kohdalla kovasti :rolleyes: ). Menen ehkä jo ensi viikolla ultraan tsekkaamaan, onko raskaus oikealla paikallaan. Katsotaan, kestääkö mun hermo tuonne 7-viikolle :grin

Ensi viikolla vielä ei siis näkyisi sykettä tai pystyisi arvioimaan alkion kasvua sen kummemmin. Se olisi ainoastaan tsekkaus, ettei kyseessä ole kemiallinen tai kohdunulkoinen raskaus.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  4. Erika. Aloittelija Eloäidit 2020

Varasin myös viikolle 7. Pääsen julkiselle edellisen kohdunulkoisen vuoksi. Toivottavasti tällä kertaa kaikki olisi kunnossa. Yritän myös malttaa olla kertomatta siihen asti.
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  5. Oman elämäni sankaritar Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2017

Samoilla mennään täälläkin. Eli ultra varattu rv 7 oletetusti. 12.12. Ei oo ku pari viikkoa.. Viimeksi en minäkään ehtinyt ultraan saakka. Ja sitä edellisellä kerralla näkyi varhaisultrassa tuulimunaraskaus. Että voisi sanoa melkoiset jännät paikat tässä.. Antaisin niin paljon, että saisin nähdä pienen elämän sykkivän sisälläni! ❤
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Sunshine90 Aloittelija Eloäidit 2020

Varasin myös ultran rv 8 16.12. Reilu pari viikkoa, mutta hitaasti menevät päivät.:meh:
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Meillä on onneks neuvolassa käytäntö että ekalla neuvolakäynnillä varataan aika varhaisultraan, pääsee sit kurkkimaan mitä näkyy. :nailbiting:
  8. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Talvitintti, täällä sama homma!
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Oman elämäni sankaritar Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2017

Mä mietin, et oisin soittanut neuvolaan vasta ton ultran jälkeen... Ei tarttis perua sit niitä aikoja.. Mut tiedä sit jos oikeesti onkin joku matkalainen mahassa tällä kertaa, että alkaako nillittää terkkari, miksi en aiemmin soittanut :shy:
  10. Nuppu79 Aloittelija

Aion mennä ehdottomasti! Kerran jo todettu tuulimunaraskaus jonka jälkeen olikin matkassa kyytiläinen :Heartbigred toivottavasti on onnea matkassa tälläkin kerralla :love7
  11. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Mä tajusin että keretään varhaisultraan ennen joulua
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Nuppu79 Aloittelija

Saa nähdä meneekö itsellä yli joulun toi varhaisultra. Kerran tuli mentyä liian aikaisin ja sit tuli uusintakäynti :happy093

Pääsen myös ultraan ennen joulua joten jännät on ajat tässä!
    Last edited: 4 joulu 2019
  13. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Oon kateellinen. :p
  14. bello Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Elomammat 2016

Joo mä varasin heti kans ultrat ja neuvolat sen takia, että toi joulu on tossa. Neuvola-aika tosin on joulunpyhien jälkeen, mut tulipa varattua. Jos ne pitää perua, niin sitten pitää. Siinä tilanteessa se on kyllä yks pienimmistä huolista...

Oon voinut paremmin, joten säästän rahojani ja menen ultraan silloin viikolla 7, jottei tarvitse käydä kahdesti.
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Emby Aloittelija Eloäidit 2020

Varasin 20.12. varhaisultran, eli odotetun rv 8 alkuun.

Jaksamista epätietoon kaikille ja hyviä uutisia ultraan! :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 5
  16. 13/8/20 Uusi käyttäjä

Olin jo varaamassa varhaisultraa kunnes kuulin hinnan... jestas pitääkö ihmisen muka pystyä tosiaan odottamaan viikolla 12 että saa vasta tietää onko kaikki hyvin
  17. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Kyl se niin on että jos et neuvolan kautta pääse varhaisultraan, niin valitettavasti pitää odottaa sinne 12+ viikoille asti. :sorry:
  18. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Eloäidit 2020

Paitsi täällä! Meillä kuuluu varhaisultra kaikille
  19. Star4 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Varaan viikolle 6+ ajan varhaisultraan! Käytiin poikaa odottaessa rv 6 ja sielä näkyi silloinkin jo selkeesti sykkivä sydän. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Joo meillä kans mut ei semmonen vaihtoehto oo läheskään kaikkialla mahdollista saada. :shy:

Jaa tämä sivu