Varhaisultra?

Mä en varmaan raaski tota varhaisultraa varata ja yritän sinnitellä sinne viikolle 12. Jos jotain huolestuttavia oireita tulee niin menen sitten.
 
On kyllä tavallaan outoa ettei se ole kaikille sama, olin ajatellut että totta kai pääsen kun kaikki tutukin on käynyt ja sisko sitä ehdottikin.

Tuntui vaan jotenkin kurjalta että odottava äiti ( ja isä) jätetään yksin siihen viikkoon 12(-15 niinkuin puhelimessa hoitaja sanoi) eikä mitään ohjeita tai tukea saa, varsinkin kun on ensisynnyttäjä ja kaikki on ihan uutta. Mitenhän ne naiset pärjäsi ennen internetin tuloa kun ei vielä halunnut kaikille huudella
 
Mulla on eka ultra rv10..tuskin meen varhaisultraan sen kummemmin. Mut oon innokas "kuuntelija", mulla on angelsoundin doppleri ja sillä kuuntelin esikoisen sydänääniä jo ennen nt-ultraa, muistaakseni juurikin rv 10.
 
Mulla varhaisultra viikon päästä. Silloin on rv 6+4. Kyllähän silloin pitäisi näkyä? En malta odottaa :arghh: Ja tänään oli myös ensimmäistä kertaa kunnon pahoinvointia ennen aamupalaa :yuck:
 
5 päivää ultraan... Argh... Pelottaa kaikki mahdollinen. Nyt on ollut todella voimakkaita repäiseviä kipuja kohdun molemmin puolin viime päivinä. Olen jo alkanut pelätä, että raskaus on kiinnittynyt sektioarpeen ja kivut tulevat siitä. Kaikkea sitä pitääkin pelätä. :shifty:
 
Mulla on kans oikeanpuoleisia alavatsakipuja, ja oon taas ihan varma, että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus :rolleyes: Mieli vaan kehittelee noita mörköjä.

Kyllä tuntuu pitkältä ajalta, että pääsee sinne ultraan!
 
8 päivää ultraan, tuolloin siis laskurien mukaan 7+3. Olisi varmaan voinut jo mennä ensi viikollakin, mutta ajattelin varata ajan varman päälle.

Mitä lähemmäksi ultra tulee niin sitä enemmän jännittää. o_O
 
Me varattiin yksityiseltä aika ennen joulua, n. 6+2. Toivottavasti saadaan syke kuulumaan niin uskalletaan kertoa uutiset meidän perheille :angelic:
 
Meillä 16.12. varhaisultra varattuna. Edellinen oli tuulimuna, eli ehdottomasti haluun mahd ajoissa tietää onko siellä ketään.
 
Meillä 16.12. varhaisultra varattuna. Edellinen oli tuulimuna, eli ehdottomasti haluun mahd ajoissa tietää onko siellä ketään.

Meillä myös samana päivänä varhaisultra! Toivotaan että siellä on sulla tällä kertaa kyydissä tyyppi :)
 
Takaisin
Top